شناسه خبر : 104491
یکشنبه 23 مهر 1402 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز خاطره‌نگاری از جانبازان ۲۵ درصد زنجانی

آغاز خاطره‌نگاری از جانبازان ۲۵ درصد زنجانی

فاش نیوز -زنجان معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری خاطره‌نگاری جانبازان بالای ۲۵ درصد در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمدکاظم سلامت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه خاطرات جانبازان هشت سال دفاع مقدس سند ماندگاری برای آشنایی نسل آینده با رشادت رزمندگان است، اظهار کرد: نسل جوان به عنوان آینده‌سازان کشور باید بدانند موفقیت و پیشرفت‌ها در همه عرصه‌ها، مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت بنیاد شهید احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: در این مرحله خاطرات ۴۵۰ تن از جانبازان بالای ۲۵ درصد استان ضبط و ثبت می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد:در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ گنجینه ارزشمند خاطرات والدین شهدا، سال ۱۴۰۱ خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی حدود ۵۰۰ نفر از والدین شهدا، همسران شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد استان زنجان ثبت و به پایان رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi