شناسه خبر : 104651
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمار شهدای غزه به ۳۲۰۰ نفر رسید

فاش نیوز - سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط صهیونیست‌ها بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

کد خبر: ۶۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ - 18October 2023
 

شوک جهان از فاجعه انسانی در غزه/ بیش از ۱۰۰۰ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی غزهگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع نوار غزه بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که جنایت مافوق تصور و هولناک شامگاه سه‌شنبه این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی به شهادت صدها بیمار و مجروح و نیز زنان و کودکانی منجر شده که تصور می‌کردند این بیمارستان مکان امنی بوده و خود را به آنجا رسانده بودند تا از آتش کینه صهیونیست‌ها در امان بمانند، ما جنایتکاران صهیونیست که نشان دادند برای ارتکاب جنایات خود هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند، چنین کشتاری به راه انداختند که موج توفنده‌ای از واکنش‌ها را در میان وجدان‌های بیدار و آزادگان جهان به راه انداخته است.

بیش از ۱۰۰۰ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی غزه

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط صهیونیست‌ها بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

بیمارستان المعمدانی غزه با بمب آمریکایی مورد حمله قرار گرفته است

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا اعلام کرد بمبی که با آن بیمارستان المعمدانی در غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب آمریکایی MK-84 بوده است.

مارک 84 (Mark 84 ) بمب سقوط آزاد چندمنظوره ساخت آمریکا است که حدود یک تن وزن داشته و قدرت تخریب بسیار بالایی دارد.

هیچ نقطه امنی در غزه وجود ندارد

وزارت امور داخلی فلسطین در غزه نیز گزارش داد که هیچ نقطه امنی در هیچ جای نوار غزه وجود ندارد و اشغالگران همه جا را بمباران می‌کنند.

از همه وجدان‌های آزاد می خواهیم این تجاوزگری را مهار کنند، ما شاهد حمایت نامحدود و بی حد و حصر آمریکا و دیگر کشورهای غربی از این رژیم جنایتکار هستیم.

آمار شهدای غزه به ۳۲۰۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که بیش از سه هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نتیجه حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۱ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند که اکثر این تعداد را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

حمله به بیمارستان‌ها اقدامی خطرناک است

وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی که به شهادت دستکم ۵۰۰ فلسطینی منجر شد، محکوم کرد.

تأکید شورای همکاری خلیج فارس بر کمک رسانی فوری به غزه

شورای همکاری خلیج فارس در نشست فوق‌العاده در عمان، تحولات فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را بررسی کرد.

وزارت خارجه عمان در بیانیه‌ای تأکید کرد که در این نشست بر ضرورت ارسال کمک‌های انسانی فوری به ساکنان نوار غزه و تأمین امنیت ارسال این کمک‌ها تأکید شد. 

حاضرین در این نشست تحولات اراضی اشغالی فلسطین، افزایش خشونت‌ها و بمباران محله‌های مسکونی نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را که به شهادت و زخمی شدن هزاران نفر از مردم غزه منجر شده است، مورد بررسی قرار دادند. 

فراخوان حزب‌الله برای تظاهرات ضد صهیونیستی در ضاحیه بیروت

حزب‌الله لبنان علاوه بر محکوم کردن بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم موقت، در بیانیه‌ای جداگانه برای برگزاری یک تجمع بزرگ در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم غاصب در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار کودکان بی‌دفاع و نیز محکومیت توطئه آمریکا و سکوت جهانی در قبال این جنایت تاریخی، فراخوان داد.

حزب‌الله از همه لبنانی‌ها خواست ساعت ۲ بعدازظهر امروز چهارشنبه در تجمعی که در منطقه «حاره حریک» واقع در ضاحیه جنوبی بیروت در همبستگی با ملت قهرمان فلسطین و محکومیت جنایات ضد بشری اشغالگرانِ غاصب، برگزار می‌شود شرکت کنند.

در حال تکمیل ... 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi