شناسه خبر : 106458
یکشنبه 19 آذر 1402 , 08:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خداوند متعال ضامن بقای راه و حافظ خون شهیدان است

فاش نیوز - استاندار بوشهر، در دیدار با مادر معزز شهید والامقام علی اکبر افشون گفت: شهدا با خداوند متعال معامله کردند و خداوند خود، ضامن بقای نام و حافظ خون شهیدان است.
 
خداوند متعال ضامن بقای راه و حافظ خون شهیدان است

به گزارش «ایثار»، احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر، به مراه حیدری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر، با حضور در منزل مادر معزز شهید والامقام علی اکبر افشون با ایشان دیدار و از مادر شهید تجلیل کردند.
محمدی زاده، استاندار بوشهر، ضمن تجلیل از مقام شامخ و با عظمت شهدا و خانواده‌های ایشان به ویژه مادران شهدا و صبر و استقامت ایشان در راه اسلام و انقلاب گفت: شهدای والامقام باخدا معامله کردند و از برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، و این انقلاب، امنیت و هرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران دارندمرهون خون شهدا و جانبازی ایثارگران و صبر و استقامت زینب گونه مادران معزز شهدا و خانواده های ایشان است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه، خداوند متعال در آیات قرآن می‌فرمایند: گمان نکنید که شهدا مرده اند بلکه زنده اند و نزد پروردگار خویش  روزی می‌گیرند اظهار کرد: شهدا تمام هستی اشان را برای خداوند و اسلام و بقای نظام اسلامی تقدیم کردند وخداوند هم وعده داده است، که خودش ضامن بقای نام و راه شهید است و از خونشان حفاظت می کند.
گفتنی است، در پایان این دیدار از مادر معزز شهید والامقام علی اکبر افشون تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
باسلام واحترام خدمت ایثارگران عزیز این آیه شریفه قران که میفرماید وَلَا تَحسَبَنَّ ٱلَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَموَٰتَاۚ بَلۡ أَحيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ يُرۡزَقُونَ : گمان مکنید کسانی که در راه خدا شهید میشوند مردگانند بلکه زنده اند ونزد پروردگارشان روزی ویژه ای میخورند. حقیقت آشکاری است چه بسیار که شفاعت میکنند و ماساده از کنارش میگذریم انشاا... که مواضع مسئولان ما فقط در مقام حرف وحدیث نباشد.چندسال پیش یادم هست بصورت شرکتی کارمیکردیم وبخشنامه دولت در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران هم بود هر چه تلاش کردیم نشد که نشد خلاصه بیخیال شدیم گله هم داشتیم وبه جایی هم نمی رسید عاقبت خودشهدا وآقایشان حضرت بقیته ا... فی الرضین آقا صاحب الزمان سلام ا... گوشه چشمی عنایت فرمودند و حق پایمال شده ما تحقق یافت .انشاا... به برکت خون مطهر شهدا وعنایات حضرت انشاا... عدالت علوی برقرار شود وغبار غم از دلهای گرفته انشاا... به قدوم مبارک حضرتش زدوده شود وشیعه مرتضی علی ع این مسیر پر از بلا وآشوب را طی نماید .برای سلامتی وظهور آقا صاحب الزمان صلوات .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi