شناسه خبر : 106976
سه شنبه 19 دي 1402 , 16:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه ایثارگران ارتش

چرا، تا کی و تا کجا باید بدوم؟!

فاش نیوز - با سلام و احترام؛ اینجانب محمدرضا پارسافر از خانواده بزرگ ایثارگران هستم و طبق اعلام از طرف دولت و ستاد محترم ارتش مبنی بر اینکه به تمامی ایثارگران 5درصد امتیاز جانبازی تعلق می گیرد، که بنده سریعا اقدام به تکمیل مدارک و پرونده کردم و سال 96 یا 97 بود که شخصا به تیپ 2 زرهی زنجان مراجعه نمودم و مدارک را به واحد ایثارگران تیپ تحویل داده و بعد از بررسی و مشاهده پرونده، به بنده اعلام شد شما می توانید بروید تا اینکه خبرتان کنیم.

البته بنده مرتبا با واحد ایثارگران تیپ تماس می گرفتم و هربار اعلام می شد که پرونده‌تان در دست پیگیری و در نوبت می باشد.

تااینکه چند روز پیش بعد از چهار سال و نیم انتظار، مجددا بنده از اهواز عازم شهرستان زنجان شدم و بعد از مراجعه به واحد ایثارگران، متاسفانه با جواب سربالا و عدم همکاری واحد ایثارگران روبرو شدم و اعلام داشتند پرونده مدرک صورت سانحه کم دارد و باید به واحد قرارگاه تیپی که در آن خدمت کردید مراجعه نمایید و فرم صورت سانحه را برایتان تنظیم نمایند.

بنده هم به واحد مذکور مراجعه نمودم و متاسفانه باز پاسکاری و جواب سربالا دادند و نهایتا بعد از پافشاری بنده و اینکه از خوزستان آمدم و 1400 کیلومتر راه. مسوول مربوطه سروان مظفری گفتند شما تشریف ببرید و بنده قول صددرصد می دهم که صورت سانحه را تکمیل و به واحد ایثارگران تحویل بدهم.

مجددا متاسفانه کار انجام نشد و به بنده اعلام شد که وقت و مهلت این پرونده یعنی اعصاب و روان و گوش به اتمام رسیده و نمی توانیم اقدام نماییم.

حال سوال بنده این است آیا حق بنده ایثارگر این است بعد از چهار سال و نیم دوندگی و انتظار.

لطفا استدعا دارم پیگیری نمایید و طلب حق خود را دارم.

|| محمدرضا پارسافر (کد ملی2121368329)

اینستاگرام
سلام ، ارائه خدمات در یگان محل خدمت که حدود چهل سال شامل مرور زمان شده بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است. سالها قبل از ایثارگران خواستند تا صورتجلسه سانحه را جدید کنند بنابراین با مشکلات فراوان مجبور شدیم به یگان محل خدمت مراجعه کنیم. علیرغم وجود پرونده جانبازی و صورتجلسه سانحه قبلی اما گفتند در بایگانی تیپ پرونده جانبازی ندارم.
غمگین و متفکر و خسته روی پله های سالن بایگانی نشستم که مسئول بایگانی صدا کرد و گفت آیا کارت ابراز رشادت داری؟ گفتم بله دارم آنوقت پرونده پیدا شد و بیشتر از یکسال تنظیم صورتجلسه سانحه طول کشید.
مسئولینی که قانونی تصویب کردند پاسخ بدهند با این اوصاف آن دوست رزمنده عزیز چطور میتواند بدون صورت جلسه سانحه و کارت ابراز رشادت و جانبازی موفق به ثبت مجروحیت و صورتجلسه سانحه شود؟ چرا در قانون پیش بینی نشده است؟
تا امثال قاضی زاده هستن
من جانباز45درصد شاغل دولتی
جانباز جبهه هم هستم
مجروحیتم مختلف ویکی ازضایعات که درصورت صانحه اولیه درجبهه هم ذکرشده گوشم هست
وقسمتی از درصدم هم همین مورد است
سالهاست خودم کمک توانبخشی(سمعک ) می خرم
الآن دیگه خیلی گران شده. رفتم بگیرم قیمت دستگاهیی که به درد من بخوره حدود25 میلیون تومان است
بیمه تکمیلی(دی) می گوید برابر ضوابط مافقط یک میلیون 400هزارتومان کمک می کنیم
حالا: مگرصددرصد تجهیزات توانبخشی مرتبط با مجروحیت جانباز رایگان نیست؟
اما بیمه دی چرا فقط مبلغ ناچیز 1و400کمک می کند؟
بااینکه تاحالا اصلا ازبیمه یابنیاد دراین خصوص یک ریال کمک نگرفته وخودم هزینه کرده ام.
اگر راهی هست راهنمایی بفرمایید.بااحترام
درآستانه بازنشستگی هم هست
سر کاری عزیز بابا قوانین خوبه مجریان نه بعدشم این قوانین برای یه افراد خاص تضویب شده نه من وتو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi