شناسه خبر : 107755
سه شنبه 03 بهمن 1402 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید «محسن میرزایی»؛ نباید خون شهیدان پایمال شود

فاش نیوز - در وصیت‌نامه شهید «محسن میرزایی» آمده است: خواهران باید حجاب خود را رعایت کنید، شما نباید کاری کنید که خون این شهیدان عزیز این انقلاب اسلامی را پایمال شود و شما نزد خداوند بزرگ وظیفه مهمی دارید.

کد خبر: ۶۴۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵ - 23January 2024
 

نباید خون شهیدان عزیز انقلاب اسلام پایمال شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،  «محسن میرزایی» بیستم‌ مرداد ۱۳۴۸، در روستا ‌گیسک ‌از توابع‌ شهرستان ‌زرند متولد شد. وی تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند و به‌ عنوان بسیجیی در جبهه‌ حضور یافت. سرانجام در نوزدهم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «محسن میرزایی»:

اولین سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و چند سلام به شهیدان این شهرک طالقانی و تمام شهدا جمهوری اسلامی که با خون خود درخت نوبهار این انقلاب را آبیاری می‌کنند و با سلام به رزمندگان پرتوان انقلاب اسلامی که شب و روز دشمن را به خاک ظلمت می‌کشند.

اولین وصیتم این است که‌ای مادر و پدر خواهر و برادرم و تمام اقوام ودوستان وقتی که من به سوی خدا شتافتم و به شهادت رسیدیم برای من گریه نکنید که دشمنان جمهوری اسلامی خوشحال می‌شوند و شما باید کاری کنید که دشمنان امام شب و روز گریه کنند.

 پدر و مادر من را ببخشید و من را به خدای بزرگ سپارید و از تمام دوستان عزیزم می‌خواهم که سلاح به زمین افتاده شهیدان سرد شود و دیگر اینکه یار و وفادار امام باشید و دست از امام برندارید و در همه زمان این امام را یاری کنید.

از مردم درخواست می‌کنم که جلوی منافقین را که درصدد ضربه به این انقلاب هستند بگیرید تا یک سیلی محکمی به دهان دشمنان اسلام بخورد و تا دست از این جنایت بی‌شمار خود بردارند تا این که جوانان جمهوری اسلامی را به فساد تباهی نکشند.

خواهران حجاب تو رنگین‌تر از خون من است، شما خواهران باید حجاب خود را رعایت کنید که بعضی جوان‌ها از بی‌حجابی شما سوء استفاده نکنند، شما نباید کاری کنید که خون این شهیدان عزیز این انقلاب اسلامی را پایمال نمائید و شما نزد خداوند بزرگ وظیفه مهمی دارید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi