شناسه خبر : 107830
یکشنبه 08 بهمن 1402 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اطلاعیه جدید در خصوص واردات خودرو جانبازان بالای ۵۰درصد

به دنبال جلسات فشرده و مکرری که شبکه ملی ایثارگران با انجمن وارد کنندگان خودرو و همچنین تعدادی از شرکت‌های وارد کننده داشته‌است، پس از بحث و بررسی و گفتگوهای مفصل، کار کارشناسی و ارزیابی...

فاش نیوز -  شبکه ملی ایثارگران نسبت به کلاهبردای افراد سودجو و فرصت‌طلب از موضوع واردات خودرو مناسب جانبازان بالای 50 درصد هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ما، در اطلاعیه شبکه ملی ایثارگران ضمن هشدار به جانبازان برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و فرصت طلب در خصوص موضوع واردات خودرو آمده است: عزیزان جانبازان توجه و دقت لازم را نسبت به استفاده از امتیاز ویژه خود داشته باشند و مواظب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند؛ اخیراً شماره تماس و اسامی جانبازان بدست افراد شیاد کلاهبردار افتاده و با ترفندهای مختلف با جانبازان تماس گرفته و قیمت های خیلی کم و نازل یک میلیاردی به جانباز پیشنهاد می‌کنند.

در این اطلاعیه این شبکه تاکید شده است: لطفاً با صبوری و توجه و دقت لازم تصمیم بگیرید و عجله نکنید. از شما جانبازان عزیز خواهش و تقاضا داریم از آگهی کردن مبلغ امتیاز خود جدا خودداری فرمائید چرا که ارزش امتیاز گروه های مختلف جانبازان بر اساس بررسی های کارشناسی بسیار با ارزش و در اطلاعیه های بعدی به اطلاع خواهد رسید.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع ایثارگران و جانبازان گرامی مشمول واردات خودرو می‌رساند به یاری خداوند متعال و پشتیبانی و حمایت شما عزیزان موضوع واردات خودرو به مرحله جدیدی و به نقطه عطف رسیده است، لذا لازم است عزیزان مشمول واردات خودرو نکات زیر را مدنظر داشته باشند:

ا- همانطور که اعلام شده است: الف- جانبازان ۷۰ درصد ویژه در تاریخ چهارم و پنجم بهمن ماه می توانند اقدام به انتخاب خودرو از سایت اعلام شده نمایند.

ب- سایر جانبازان ۷۰ درصد از تاریخ ششم تا هفتم نسبت به انتخاب خودرو خود اقدام نمایند.

ج- جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد روزهای هشتم تا دهم نسبت به انتخاب خودرو خود اقدام نمایند. پس از آن به مدت ۳ روز امکان ویرایش ( تغییر انتخاب) خودرو وجود خواهد داشت.

۲- به دنبال جلسات فشرده و مکرری که شبکه ملی ایثارگران با انجمن وارد کنندگان خودرو و همچنین تعدادی از شرکت‌های وارد کننده داشته‌است، پس از بحث و بررسی و گفتگوی های مفصل، کار کارشناسی و ارزیابی شرکت ها از جهت اعتبار و توان اجرای کار، شبکه ملی ایثارگران به این جمع‌بندی رسیده است که در حال حاضر شرکت پرشیا خودرو ( نماینده رسمی BMW)نسبت به سایر شرکت‌های واردکننده خودرو ترجیح داده می شود.

در عین حال جانبازان گرامی مخیر هستند خودروی مورد نظر خود را هر طور که تشخیص می‌دهند از سایر شرکت‌ها انتخاب نمایند و شبکه ملی در این رابطه هیچ تعهد و مسوولیتی را نمی پذیرد.

۳- امروز با شرکت سایپا جلسه ای برگزار گردید. از آنجا که این شرکت به تازگی برای واردات اعلام آمادگی نموده است، مقرر گردید که موضوع را بررسی کرده و پیشنهادات خود را ارائه نماید. چنانچه این شرکت پیشنهاد بهتری بدهد، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴- در صورت هرگونه تغییر و تحول و پیدا شدن گزینه مناسب‌تر از نگاه شبکه و یا از سوی جانبازان در زمان مخصوص به ویرایش، امکان تغییر انتخاب وجود خواهد داشت.

۵- جانبازان مشمول واردات خودرو می توانند به سه گونه عمل کنند:

الف- پس از انتخاب، فرد جانباز راسا خودرو مناسب و مورد نظر خود را وارد کند. تبصره ۱- در این صورت برای استفاده کامل از سقف امتیاز، فرد می بایست حدود سه میلیارد نقدینگی داشته باشد.

تبصره ۲- در این صورت لازم است خود جانباز تاییدیه خودروی انتخاب شده را از استاندارد اخذ نموده و یا صبر کند پس از واردات نمونه خودروی مورد نظر توسط شرکت ذیربط، در مسیری که توسط شرکت باز شده است اقدام به واردات خودرو نماید.)

۲-با دادن وکالت به شرکت وارد کننده و پرداخت حق العمل به شرکت، خودرو خود را وارد نماید.

تبصره- در این صورت جانباز می بایست حدود ۳/۴ میلیارد نقدینگی داشته باشد. نکته قابل توجه آن است که از مرحله انتخاب تا ثبت سفارش، هیچ پرداختی صورت نمی گیرد.

ج- امتیاز خودرو را طی قراردادی که بعدا تنظیم می شود، به شرکت وارد کننده واگذار نماید.

۶- عزیزان توجه و دقت لازم را نسبت به استفاده از امتیاز ویژه خود داشته باشند و مواظب افراد سودجو و فرصت طلب نیز باشند؛

اخیراً شماره تماس و اسامی جانبازان به دست افراد شیاد کلاهبردار افتاده و با ترفندهای مختلف با جانبازان تماس گرفته و قیمت های خیلی کم و نازلی را به جانبازان پیشنهاد می‌کنند.

در صورتی که ارزش امتیاز گروه های مختلف جانبازان را بر اساس بررسی های کارشناسی به اطلاع جانبازان گرامی رساندیم، لطفاً با صبوری و توجه و دقت لازم تصمیم بگیرید و عجله نکنید.

خواهش و تقاضا داریم از آگهی کردن مبلغ در این زمینه جدا خودداری کنید.

۷- سایر موارد و موضوعات در اطلاعیه های بعدی شبکه ملی ایثارگران به استحضار خواهد رسید.

اینستاگرام
سلام،خسته نباشین،یعنی چی ۳.۵ میلیارد نقدینگی؟اگه قرار باشه قیمت ماشین ۳۵ هزار یورویی یا ۳۰ هزار یورویی ۳.۵ میلیارد در بیاد که با احتساب ارز قاچاق (نه نیمایی) حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد بهش اضافه میشه،چجوری همچین چیزی ممکنه؟اگه قراره اضافه بشه پس اعلام کنین بجای هزینه گمرک قراره هزینه های الکی و ساختگی دیگه رو پرداخت کنیم!
گویا منظور سه چهارم میلیارد تومن یعنی حدود 750 میلیون تومن است
قربان کی ارزش امتیازها اطلاع رسانی شده ؟
باسلام ببخشید مگه قیمت خودروها چقدر است که باید هر جانباز بین ۳ تا ۴ ملیارد پول داشته باشند من جانباز ۵۵ درصد بازنشسته مگه دولت‌های محترم چقدر به من حقوق داده‌اند که مبلغ فوق را هم ذخیره کرده باشم عزیزان نماینده جانبازان شما مواظب باشید گول نخورید چون جانباز ندارد مجبوره امتیازش را بفروشه دخترش را شوهر بده پسرش را عروسی کنه حال این وسط کی بفکر منافع خودش است
امروز مخصوص پنجاه درصد تا 69درصد هست سایت راه نمیده ومیزنه کدملی شما ثبت نیست ..
چرا
باسلام واحترام وتشکر از سایت محترم وسپاس ازتمام بزرگواران که متحمل زحمات و پیگیری های مستمر ومفید تانتیجه کنونی شده لذا همچنان راهنما و دلسوز منافع خود وما هستند.من تا این لحظه تلاشها یم برای نام نویسی خودروها میسر نشد وسایت صمت اعلام میکنه کدملی شما یافت نشد لطفا بفرمایید چگونه اقدام کنم .ومن الله التوفیق
خدا خیرتان دهد.
وقتی اعلام می‌شود جانباز ۵۰ تا ۶۹ درصد ۲۵,۰۰۰ یورو سهمیه دارد سه میلیار و اندی چگونه محاسبه کردید که جانباز باید پرداخت کند!!! ۲۵ هزار یورو با نرخ آزاد می شود ۱,۵۰۰
بو نرخ نیمایی هم نصف مبلغ فوق
سلام و درود بر شما عزیزان که در خط مقدم پیگیریها هستید.خدا قوت اما از این حسن توجه تان نسبت به همه جانبازان ممنونم و کار بسیار خوبی است که عزیزان را در میدان واسطه گری ها تنها نگذارید و البته با این اطلاعیه بزرگواری کرده و نشان دادید که برای همه عزیزان تا نتیجه مطلوب فکر هستیدواحسنت و خدا قوت.
سلام سال 69 یک هفته پس از آزادی اولین گروه ما ازاسارت بادعای خیرمردم ومعجزه الهی ازدست جهانی‌ترین فردقرن 20 ام آزاد شدیم دراین چند روز قبل از اسارت نگهبانان عراقی اردوگاه میگفتند اسرای عراقی بعداز آزادی بدستور صدام یک تویوتا صفر کیلومتر ویک باب خانه وحقوق مادام العمر به آنها میدهند!!!حالا ماپس از ۳۳ سال ازاسارت رها شدیم وپیر وفرتوت و انواع واقسام مشکلات روحی روانی جسمی از دوران اسارت وجنگ مسولان قصد دارند یک خودرو خارجی با هزینه خودمان وارد کنیم بااین حجم تبلیغات !!! سوال آیا کشور و مملکت ایران با این همه ثروت و سرمایه نمی‌تواند یک خودروی ناقابل استاندارد به مدافعان کشور که عمر وجوانی خودراصادقانه درکف اخلاص گذاشتن وازایران اسلامی در مقابل متجاوز دفاع کردند حداقل بصورت اقساط واگذار کند؟؟؟؟ این همه هیاهو و تبلیغات وریا کاری چه معنا دارد؟؟؟ ماچقدر باید تحمل زخم وزبان ولغوز متلک ووو دوست ودشمنی را تحمل کنیم بابت آش نخورده ودهان سوخته برشته؟؟؟؟ آن شاا... خدا همه ماراعاقبت بخیر کند برمحمد وال محمد صلوات
سلام بر فاش نیوز

خواهش میکنم پیام بنده جانباز ۷۰ درصد را به اطلاع آقای ابوطلبی برسانید
خواهش میکنم
ببینید
آقای ابوطالبی لیستی منتشر کرده اند که
در آن حدود ۱۳ شرکت واردکننده معرفی شده که هر کدام از شرکت ها حدود ۲ تا ۳ خودرو معرفی کرده اند.
اما ، در سایت تنها و تنها ۶ شرکت وارد کننده خودرو معرفی شده اند که هر کدام انها نیز یک خودرو معرفی کرده اند
یعنی سر در سایت فقط و فقط
۶ عدد خودرو معرفی شده و قابل انتخاب است.
با بنیاد هم که تماس میگیریم ، جواب سربالا میدهند و می گویند از بین همین ۶ خودرو یکی را انتخاب کنید.
خواهش می کنیم اگر جانبازان را مسخره کرده اید ، رو راست بگویید.
آب که از سر ما گذشته ، چه یک وجب ، چه صد وجب
....
چوب ۲ سر طلا شده ایم ، بین مردم و دوست و آشنا شدیم ، مایه دار و صاحب سود سرشار
از واردات خودرو ، و
در واقع بی بهره از یک خودروی مناسب.
به داد ما برسید تو رو خدا
هیئت وزیران در مرداد امسال آیین نامه اجرایی واردات خودرو را به پیشنهاد بنیاد شهید را تصویب کرد که در آن برای جانبازان بالای ۵۰ درصد به مانند جانبازان ۷۰ درصد مجوز واردات یک دستگاه خودرو را داده ولی در تاریخ ۷ بهمن امسال مجلس واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد را تصویب کرده که باید پس از تایید شورای نگهبان برای اجرا باید به دولت ابلاغ شود حالا سوال من این است که چطور دولت می‌تواند در یک روز یک قانون را تصویب کند ولی باید همین قانون در مجلس تصویب شود و شورای نگهبان آن را تایید کند و سپس به مانند قانون به دولت ابلاغ کند و زمان زیادی می برد. تفاوت این دو کار در چیست؟ تا چند روز دیگر ما جانبازان ۵۰ درصد به بالا باید خودروی خود را در سایت وزارت صمت انتخاب کنیم و آیا این دو روش قانونی مانع واردات خودرو برای جانبازان در امسال نشود؟ اصلاً یکی از دوستان بیاید برای ما توضیح دهد که ما چند مدل قانون و تصویب قانون داریم ؟ اما در هر صورت بنیاد شهید در چند سال اخیر نشان داده نمی‌گذارد آب خوش از گلوی جانبازان پایین برود.
سلام اگر این موضوع ثبت نام و خرید خودرو را خود بنیاد مدیرت کند خیلی بهتر است، جو خیلی بدی شده خواهشاً داخل بنیاد ترتیبی گردد که جانبازان اینقدر اذیت نشوند.
  شبکه ملی ایثارگران نماینده تمام جانبازان بوده ام و وظیفه داشتن و باید از تک تک ایثارگران که آنها را نماینده خودشان می‌دانستند سیانت میکردن  و حق نداشتن آنجایی که به نفع خودشان بوده حل کنند و آنجایی که باید حل میکردن را سکوت کنند و مشکل ماده 45 را همینجوری گذاشتن بماند خودروی وارداتی یک امتیاز که حق همه بچه های بالای پنجاه درصد، نمی شود که قانون را هر جوری بخواهیم تفسیر کنیم و هر کجا به نفع خودمان است حل کنیم ، دوستانی بودن وام گرفتن و ماشینی خریدن که به هر دلیلی یا از نظر ایمنی و یا از نظر جسمی نمیتوانستن رانندگی کنند و مجبور به فروش شدن یا کسی که از طریق بنیاد معرفی شده و وام گرفته و خودرو داخلی گرفته این خودرو نه شرایط رانندگی را داشته می دنده اتوماتیک و غیره و الان با این شرایط جسمی که بعضاً یا قطع عضو هستند و یا از ویلچر استفاده میکنند و حتی کهولت سن دارن در شهر نمی توانند به راحتی تردد کنند حتی از خدمات شهری شامل مترو ... با توجه به وضعیت جسمی نمی‌توانند استفاده کنند و محروم هستند یا مشکلات درمانی داشتن و هزینه درمان و یا جهیزیه فرزندشان با اشتغال فرزندان بوده و مجبور به فروش شدن و قبل از عید هم تعدادی از دوستان خودشان پول را کامل پرداخت کردن ، مدیران محترم شبکه ملی ایثارگران چند روزی است که دوستان ایثارگر به آقایان ابوطالبی و اسرافیلی که در جلسات حضور داشتن پیامک زدن اعتراض کردن اما جز سکوت و عدم پاسخگویی هیچ جوابی نشنیدن اگر قرار است شبکه ملی ایثارگران جوابگو نباشد و هر کجا خودشان ذی نفع هستند انجام دهند و آنجا که ذی نفع نیستند سکوت اختیار کنند همان بهتر که اصلا منحل بشود و از همین طریق سایت فرهنگ ایثار و شهادت یا همان فاش نیوز ،کانال راست قامتان و کانال های  مشابه پیگیری شود بهتر به نتیجه می‌رسد یا از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، این حق بچه های جانباز که اعتراض کنند در چارچوب قانون حضرت آقا بیان کردن پرچم مطالبه گری را نگذارید زمین این حق همه بچه هاست که اعتراض کنند و از شبکه ملی بخواهند پیگیری کند به صورت ویژه و سریع اما جز سکوت تا این لحظه هیچ کاری انجام داده نشده مجددا از مدیران کانالهای راست قامتان و دیگر کانال ها و سایت فرهنگ ایثار و شهادت ( فاش نیوز ) درخواست میکنیم به صورت ویژه و جدی در اسرع وقت جلسه ای برقرار شود و این موضوع حل شود در غیر این صورت شک نکنید ایثارگران عزیز نسبت به شبکه ملی ایثارگران بدبین خواهند شد و دیگر این شبکه و اعضای این شبکه را نماینده خودشان نخواهند دانست . والسلام
سلام خدمت همه بزرگان بنده هم سال ۹۲یک خودرو بهم دادند به میل اقایانی که در بنیاد بودند که سال ساخت ۸۸بود وبعد از دوسال به علت ازدواج بچهام مجبور شدم که بفروشم حالا میفرمایند که خودرو گرفتید واقعا جای تأسف دارد آیا همه آقا زادها وهمین نمایندگان که هیچ زحمتی نمی کشند آنها هم به این صورت قوانین برای اینها هم هست با این توصیف ماده ۴۵یعنی هیچ منتی برای جانباز نیست فقط در میان جامعه بدنامی برای جانباز است وبس
سلام
آبرو و حیثیت جانباز بیچاره رو به باد دادین .
علت هم نبود مدیریت و برنامه ریزی درسته.
ضمنا جانبازان محترم زیاد هم به این برنامه های آبکی دل خوش نکنند.
سلام ودرود بر شما خدا قوت
من جانباز ۶۵درصد هستم سال ۹۳ یه خودرو پژو ۴۰۵ از بنیاد گرفتم سال ۹۶ بدلیل اینکه اتومات نبود دچار صانحه شدم و تصادف کردم ماشین رو دادم اوراقی الان یه پراید قراضه ۸۱ دارم و در این طرح جدید واردات خودرو شامل حال من نشده و این بدور از انصاف است امیدوارم به گوش مسیولین رسانده شود که به مابقی جانبازان مشابه من هم واردات یک دستگاه خودرو تعلق گیرد
با سپاس فراوان
با سلام درود خدا به پیشگاه مقدس امام زمان ودرودبه روح شهدائ اگر واقعا دلسوز جانبازان هستید حضرت عباس به حواله اون کسی که بخواهد جانبازان را پیش مردم بی ابرو کند واینقدر تبلیغات پوچ وتوخالی را ه بیندازد اگر میخواهید بعداز ۳۰ سال به جانبازان ماشین بدهید تا اخر مثل یک مرد به ایستید ومشکلات صنعت ومعدن ومشکل ارزی را حل کنید خدا راخوش نمی اید اینقدر ظلم به خانواده شهداءوجانبازان وازادگان عزیز ازمسئو ل بنیاد شهید می خواهم که از صمیم قلب خدمت به این قشر مظلوم کند چون دراین دوره تا بحال ما چیزی جز ظلم چیزی از اقای قاضی زاده ومدیران فعلی ندیدیم خدا اخر عاقبت همه مان را ختم بخیر کند البته خدا اخر عاقبت دروغگویان ودزدان بیت المال وکرسی پرستی وریاست پرستی وریا ودروغ را رسوا وبی ابروکند
بنده ازهشتم تا امروز هرچی توسایت واردمیشم میگه اسم شمادرلیست نمیباشد پس چرا پیامک برام اومده شمادراولویت میباشید
امروز دوشنبه هنوز سایت برای جانبازان گروه سوم باز نشده است
با سلام
جانباز ۷۰ درصد نخاعی
منم از تاریخ ۲۲ اسفند ۹۱ تا الان که ۱۱ساله هیچ امتیاز خودرویی نگرفتم..
متاسفانه، مشمول حالم نشد..
چون نوشته این بخشنامه از تاریخ ۲ دیماه به قبل میشه استفاده کرد..
برای دو ماه و بیست روز..ما را از قافله کنار گذاشتن..
واقعا مگر ماده ۴۵ هر ده سال نیست..؟
پس چرا من که ۱۱ ساله نگرفتم..
شامل نمیشه..
اینم یه بی عدالتی دیگر که قرار شد اون امتیاز قبلی که مال زمان احمدی نژاد بحساب نیاد..ولی اعمالش کردن..

کجا به همه ی جانبازان بالای ۵۰ درصد مجوز خودرو دادند..
من که بعد از ۱۱سال بدون هیچ امتیازی که گرفته باشم ، از این امتیاز که آخرین امتیاز میباشه..
را محروم کردند..!!
اگر ده سال یکباره..من که ۱۱ ساله..پس کووو..!!
اگر به همه ی جانبازان بالای ۵۰ درصده..پس کووو..!!
اگر قرار شد اون طرح احمدی نژاد سال ۸۹ بحساب نیاد..پس کووو..!!!
خدا را خوش میاد که منو بخاطر دو ماه اختلاف، با اون تصویب تاریخ ۲ دیماه ۹۱ که فقط تصویب مجلس بوده..
و لازم اجراش در سال ۹۲ بوده..محروم کنن..!!
ولی آقایان بلای سر ما آوردند که تا آخر عمر، در آرزوی این ماشین ماندیم..
فقط خدا..و گرنه ما تا امروز هی بدون ماشین کنج خانه بودیم..
بزار مابقی هم همینطور میگذره..
دستمان هم به جای بند نیست، و به هرکسی
از مسئولین و( بعضی ها که بماند..) تماس،زنگ،پیگیری میکنیم یا جواب نمیدن.یا انگار با برده باباشان حرف میزنند...و در حین صبحت تلفن به رویت قطع میکنن..
و حتی نمیزارنن مشکل مطرح کنی..!!!
ما به نحوه دادن ماشین اعتراض داریم ده سال پیش ی ماشین جی ال ایکس به ما دادن که اونم برا عروسی پسرنابینام فروختیم درصورتی که قانون خودتون میگه هرده سال ی ماشین باید به جانبازا بدن حالاکه قانون خودتونو نادیده گرفتین حداقل اجازه وادرات ی عدد خودرو که حق همه جانبازان هستو دریغ نکنید ماخانواده های جانبازان خیلی سختی ودرد کشیده هستیم مدیون ما وفرزندان ما هستید سرپل صراط بایدپاسخگوباشید
باسلام و خسته نباشید
بنده جانباز 60 درصدم که چشم راستم ناببنا هست و سه ترکش توی مغز سرم هست سال 92 یه خودرو 405 دادن به ما والله چون خودرو مناسبم نبود نزدیک بود جانم را بدم عکساش دارم، الانم همون خودرو به خاطر تصادف حدود 150 میلیون ارزش قیمت داره ده سال هم از تاریخ تحویلش گذشته چرا ما جانبازهارو میندازید به جان هم و سوا میکنید مگر ما چند نفریم؟؟؟ببخشید مگر ما سیب زمینی هستیم که با یه ماده این ور اون ورمون میکنید این ماده 45 چه مسخره ای هست...مگه قانون نیست که هر ده سال یک بار بنیاد موظف هست خودرو جانبازان را تهیه کند حالا چون 92 یه خودرو بی کیفیت دادین به ما میخواید از خودرو وارداتی محروممان کنید؟؟؟ این هست قانون و انصافتان؟؟؟؟؟چرا اینقدر تفاوت میزارید مگه ماده 45 و اونایی که سال 92 خودرو گرفتن چند نفر هستند؟؟؟؟خواهش میکنم کسایی که میتونن رسیدگی کنن ...من از کسایی که دارن حق جانبازان مثل منو میخورن آرزو میکنم خدا همینطور تو زندگیشون قانون وضع کنه و رسواشون کنه
سلام
چرا بنیادشهید در مورد اجرای قانون ماده ۴۵ موضوع واگذاری خودرو جانبازان هیچ حرکتی نمیکند جانباز مستمری گیر از کجا تامین کند مبلغ سه میلیارد ماشین بگیر
مجلس مصوب کرده خودرو مناسب معلولین سایت باز میکنیم ۶ دستگاه خودرو چینی یا مونتاژ چینی نشون میده که اگر توان خریدش هم باشد قابل استفاده نیست جانباز ۲ عصا و ویلچر وسایل کمکی دیگر ماشین هاچبک کجا جا کند
از بنیاد انتظار می‌رفت در این مورد خود اقدام میکرد هم خرید و تحویل با وام با اقساط

وقتی بنیاد در هیچ موردی اقدام نمیکنه اکثر مواقع هم متاسفانه بر علیه جانباز ماندن یا انحلال آن هیچ فرقی نمیکن
سلام، حضرات جانبازان 70درصدی هستند که طی پیامکی که درتاریخ01/12/27اومد وروزبعدمورخ01/12/28در وجه ایران خودرو، خودروی تحمیلی پژو207بدترین رنگ یعنی سفید و قرمز راکه قراربودیکماهه تحویل دهندندادن وسپس پیامکی اومدکه تاریخ تحویل خودرو02/5/4که بازم خلف وعده کرده وبلاخره درمورخ02/6/22خودروی تحمیلی راتحویل دادند حال سؤال اینجاست که بنیاد این وسط چکاره بوده درادامه عرض شود همان خودرو یا خودروی انتخابی خودرا مردم هم تحویل گرفتندالبته3ماهه درضمن قرار بودبه قیمت تمام شده کارخانه و وام 4%پنج ساله خوب قضاوت با اهلش واقعاً بنیاد عملاً چه کاری برای جانبازان 70 درصد کرده لذا از دلسوزان واقعی درهرمنصبی خواهش داریم که اسامی جانبازان 70 درصدی که خودروی داخلی به قیمتی که به دیگرهموطنان هم داده اند البته3ماهه ولی به جانبازان 70 درصد 6ماهه بین وبین والهی درحق ماجفاشده بنابراین تأکید میکنیم خودروی وارداتی شامل حال ما جانبازان آش نخورده دهان سوخته بشود، جمعی از جانبازان 70 درصدی که بنیاد کلاه گشادی سرمان گذاشته والا اگربه خدا ایمان وبه روز رستاخیز اعتقادی نفرینمان برایتان خواهدشد، جمعی از جانبازان 70 درصد
سلام .نمی دانم چه سری است که هرگاه حق وحقوق قشر خاصی را می خواهند بدهند مثل جانبازان ،بازنشستگان ،فرهنگیان اینقدر داد وهوار راه می اندازن و آخر هم آش نخورده ودهان سوخته نصیب می شود که فقط زخم زبان دیگران را بشنویم .چرا فوتبالیستها باید بهترینها را تقدیمشان کنند که دوتا کل زده اند یا نزدند اینان افتخار برای کشور می آفرینند اما فردی که سالها سلامتی وهمه چیزشون برای همین افتخارات امروز خرج کرده اینقدر در چشم مسئولین ومتولیان امر بی اهمیت باشه اطاله کلام نکنم حرف زیاد است بزرگواران اگر بهترین ماشین داخلی وسبک ترین ماشین خارجی را هم بدون هیا هو به تک تک این جانبازان در طول عمرشان یک بار یا دوبار هم رایگان می دادید اولا که حق وحقوقشان را دادید عملا از ریش خودشان کندید وبه سبیلشان چسباندید وبه هیچ کجای دولتها وحتی هزینه اش به اندازه دوتا فوتبال هم نمی شد .ترا به خدا دست از سر این اقشار مظلوم بردارید وبا بالا رفتن از کول مجروج اینان میز وصندلیهایتان را اضافه وجایتان را باعنوان خدمت محکم نکنید بگذارید با درد خودمان باشیم .متشکرم از تمام کسانی که دغدغه جانبازان و خانواده شهدا وایثارگران رو دارند .یک جانباز
سلام درحال حاضرتمام سرمایه بنده باماشین زیرپام وخانه ام ۴میلیاردنمی شودقراره ۳ونیم نقدینگی داشته باشم پس یک چوب حراج بزنم به مال تاچرخ خودروسازان خارجی بچرخه اگر دلسوزیدبه فرموده حضرت اقاتولیدملی امتیازبرای خودروی ایرانی بدهید انشاالاه دست دزدان کوتاه بشه تاچهارتاجوان ایرانی سرکار بره هرچند خودروداخل درشان ایرانی غیورنیست
اول اینکه تامین مبلغ سه میلیارد اشتباهه چون ٢٥ هزار یورو ضربدر قیمت ازاد هم که بشه از نصف این مبلغ کمتره. دوم اینکه کاش دولت محترم طی توافقی با بانک ها, معادل ریالی این سه رقم ٢٥ تا ٣٥ هزار یورویی و به صورت مضاربه, در اختیار واردکنندگان و سند و در رهن بانک قرار می داد و جانبازان و موظف می کرد بلافاصله پس از فروش, پول بانک و پرداخت نمایند اونوقت هم بانک ها در فاصله کوتاه سود می کردند, هم دست دلال ها قطع می شد و هم جانبازان عزیز به تلاطم و دردسر تامین نقدینگی بالا نمی افتادند.البته راهی نیز برای فروش خودرو رهنی با توجه به موضوع خاص جانبازان فراهم می ساختند.
سلام جانباز ۷۰درصد هستم
متاسفانه اینگونه خدمت رسانی هیچگونه دردی دوا نمیکند چرا که لقمه را دور سر مچرخانند و از طرفی حدود یکی دو سال با افکار جانباز بازی میکنند و وعده های آنچنانی و هر ر وز در جامعه شاهد لعن و نفرین ناشی از این وعده های پوچ هستیم در اجرای قانون ده سال یکبار چرا اینهمه بازی و چرا اینهمه دست اندازی و سپس در اواخر کار خود قانون را دور میزنند و یک ماده و تبصره کنارش میارند که اونهای که ده دوازده سال پیش گرفتند اجازه ورود ندارند خوب قانون را دور میزنید و برای ندادن ماشین دنبال ترفند می گردید ما که پیر شدیم و داشتیم زخمهای عمیق و گرفتاری های بزرگ زندگی رو میخواستیم با فروش ماشین حل کنیم ولی متاسفانه معلوم شد که بحث ندادن ماشین مطرح است در لوای واردات ماشین
آش نخورده و دهان سوخته اصل این داستان میباشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi