شناسه خبر : 110335
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع نخبگان، معتمدین معین و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان مازندران گفت:  شهدا بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند..
 
دکتر قاضی‌زاده هاشمی: شهدا بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

ایثار،  دکتر سید امیرحسین  قاضی‌زاده هاشمی،  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در روز دوم سفر به مازندران در جمع نخبگان، معتمدین معین و تشکلهای شاهد و ایثارگر حضور یافت و گفت: برای ترویج امری باید الگوی عملی داشته باشیم. برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به الگوسازی داریم.

معاون رئیس جمهور گفت: شهدا بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بشمار می روند.جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی نیز به عنوان شهدای زنده باید به جامعه معرفی شوند چراکه این افراد اهل احساس مسئولیت و توجه به دیگران هستند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: تولیدات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت باید قدرت بازدارندگی نرم داشته باشد. بازدارندگی فرهنگی در مقابل هجوم نرم دشمنان اسلام، باید مهمترین خروجی تولیدات فرهنگی و هنری در حوزه ایثار و شهادت باشد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی تصریح‌کرد:  باید مردم با نخبگان و سرآمدان جامعه ایثارگری که در جامعه منشاء ثمرات و برکات ارزشمندی هستند، آشنا شوند.

  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین  با جانبازان سرافراز نخاعی در دور دوم سفر استانی به استان مازندران در آسایشگاه امام علی ساری دیدار کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi