شناسه خبر : 110337
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

فاش نیوز - محمود پاکدل در خصوص افزایش  حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند.

خبرگزاری تسنیم، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش  حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال 1403، حقوقشان را در فروردین با افزایش 35 درصدی دریفت کردند. 

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از 7 میلیون تومان رسید و در مجموع 138 هزار نفر این حقوق را دریافت کردند. 

بیشتر بخوانید

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از 7 میلیون تومان به 15 میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان 20 درصد افزایش داشته است. 

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند. 

اینستاگرام
هیچ افزایش حقوقی در سال جدید به کمک معیشت بگیران معسر اضافه نشده است۵۶۰۰۰۰۰۰ تومان فروردین ماه.جناب پاکدل شما باید تلاش کنید طبق مصوبات حقوق این قشر کمک توان را به دولت ابلاغ و اجرا کنید.حداقل حقوق یک کارکن دولت.که الان نباید از ده میلیون تومان کمتر باشد.
آش نخورده لب دهن سوخته.
خبر درست چیست در مورد معسرین؟
ایا این اشتباهه که دولت محرومین، در مورد محرومترین قشر ایثارگر ، هنوز ایین نامه تصویب نکرده ؟!
ایا این عدالت است که رزمندگان و جانبازان فقط 5میلیون دریافتی داشته باشند درحالیکه بنیاد می داند هیچ درامد دیگری ندارند و هر نوع حمایتی از جمله وام اشتغال یا جواز کسب و حتی بیمه پردازی به روش خویش فرمایی نیز برای انها ممنوع است
و برای بازنشستگی انها نیز تاکنون برنامه ریزی نشده

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi