شناسه خبر : 30738
دوشنبه 22 دي 1393 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هاتف پاسخگوی جامعه ایثارگری

رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، سه‌شنبه 23 دی‌ماه 93 میهمان مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد خواهد بود تا به سؤالات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت پاسخ دهد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: مسئولان و مدیران بنیاد در خدمتی جدید به‌طور مستمر و نظام‌مند پاسخ گوی سؤالات جامعه ایثارگری و خانواده‌های معظم آنان هستند.

رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید (هاتف) پاسخگوی سؤالات جامعه ایثارگری

در این اطلاعیه آمده است: در دوازدهمین بخش پاسخ‌گویی به سؤالات جامعه ایثارگری و خانواده‌های معظم آنان توسط مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 و 22 دی‌ماه 93 آماده دریافت سؤالات عزیزان است.
به همین منظور عزیزان جامعه ایثارگری می‌توانند سؤالات، مشکلات و پیشنهاد‌های خود را تا روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه 93 در ساعات اداری از طریق شماره تماس 88828702، سیستم پیامکی 30001279 و پست الکترونیکی hayat.goftogoo@gmail.com مطرح کنند.

لازم به ذکر است بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل ‌آمده با خبرگزاری حیات، سؤالات و پاسخ‌های عمومی در این خبرگزاری درج و سایر موارد خصوصی به‌صورت پیامک و ایمیل به مخاطبان ارسال می‌شود.

بهروز بزرگی رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران سه‌شنبه 23 دی‌ماه 93 از ساعت 9 و 30 میهمان مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد خواهد بود تا به سؤالات مطرح شده پاسخ دهد.

اینستاگرام
باسلام . ابن الوقتها هر زمان را برای تبلیغات خود لحاظ می کنند.

باچه جماعت بوقچیی سرو کار داریم ما . آخه پدر آمرزیده ها تکلیف آیین نامه های اجرایی قانون جامع چی شد ؟؟؟؟ مرد باشید به بچه های جانباز رسیدگی کنید . تبلیغ یعنی من کاری نکردم واصلا بلد هم نیستم . کسیکه رجز می خونه یعنی هیچ عددی نیست .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi