شناسه خبر : 30811
چهارشنبه 24 دي 1393 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو کفه برخورد با کفار

اسماعیل مرتضایی-  در قرآن کریم برای برخورد با کفار یک کفه ترازو قرار داده که اگر یک طرف آن سبک و طرف دیگر آن سنگین باشد یقینا" نتیجه ای عکس نصیب ما می شود (مانند امروز که برخی آقایان جهت بقای خود حاضر به هر گونه امتیازدهی به کفارگروه ( 5+1) شده اند! اگر قرار است با کفار با شدت برخورد شود (اشداءعلی الکفار) یقینا"  قسمت دیگر آیه شریفه را که مبنای وحدت و یک دلی مبارزین است را باید در نظر داشت و آن رحماء بینهم است.

 آیا شما امروز رحمتی از طرف تصیمیم گیران به پیشکسوتان جهاد و شهادت می بینید؟ مجموعه ای که نام آنان زهره بزرگترین دشمنان اسلام را پاره می کرد، در کتاب خاطرات فرمانده گروه دلتا حمله کننده به طبس بزرگترین عامل شکست آن عملیات را خوف نیروهای ویزه و آموزش دیده و نخبه های نظامی امریکا معرفی می کند. خوفی که جز وعده های الهی در مبارزه یاوران دین خدا و و یاران شیطان .خداوند قهار در دل انها قرار داده بوده بنحوی که نیروی آموزش دیده امریکایی از ترس از هواپیمای نسشته با حرکت سقوط آزاد خود بر روی زمین می انداختند، رحما ءبینهم حلقه مفقوده در نزول یاری خدا بر ماست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi