شناسه خبر : 31182
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پخش نامه‌ های شهدا از رادیو

به گزارش «ایثار»، قاسم ملک‌دار، قائم مقام بنیاد خراسان رضوی در ارتباط با برنامه رادیویی «نامه‌های ماندگار» اظهار داشت: ویژه ‌برنامه «نامه‌های ماندگار» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با مشارکت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و معاونت صدای خراسان رضوی سه شنبه همین هفته از صدای خراسان رضوی پخش می‌شود.

 

 

ملک‌دار تصریح کرد: محوریت این برنامه که شامل 25 قسمت 20 دقیقه‌ای است برخی نامه‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ضمن خوانش، پیام‌هایی در ارتباط با سیره، تفکر و آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و هشت سال دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

وی افزود: خوانش نامه‌های شهدا در برنامه‌‌های رادیویی پیش از این سابقه نداشته است و این اقدام برای نخستین بار با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و صدای خراسان رضوی تولید شده است.

ملک‌دار از پخش این برنامه در روزهای سه شنبه و پنجشنبه خبر داد و عنوان کرد: این برنامه در روزهای مقرر پیش از اذان مغرب و عشا به مدت بیست دقیقه از صدای خراسان رضوی پخش می‌شود.

اینستاگرام
سلام نویسنده برنامه هستم..برکت یاد شهدا رو هرلحظه دارم توی زندگی ام احساس میکنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi