شناسه خبر : 31567
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 08:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از بانوی فرمانده

سردار مهدی ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه شب یادگاران دفاع مقدس روز دوشنبه 20 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد. در این مراسم قرار است از مقام خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) تجلیل شود.خانم حدیدچی در مقطعی فرمانده سپاه همدان بوده است.

 

وی افزود: از آنجایی که عملیات «والفجر 8» نیز روز 20 بهمن‌ماه سال 1364 طراحی و به اجرا درآمده است، از رزمندگان همدانی حاضر در این عملیات نیز تجلیل خواهد شد و تعدادی از آن‌ها به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.

 

سردار ظفری با اشاره به حماسه 21 بهمن‌ماه مردم همدان در سال 57 توضیح داد: قرار بود لشکر زرهی کرمانشاه برای جلوگیری از انقلاب راهی تهران شود اما مردم همدان به رهبری شهید آیت‌الله مدنی در دو نقطه یعنی شهرستان اسدآباد و میدان‌بار همدان در مقابل ستون زرهی ارتش شاهنشاهی ایستادند و به آن‌ها اجازه عبور ندادند. در همین راستا قرار است بخشی از برنامه «شب یادگاران دفاع مقدس» به این حماسه اختصاص یابد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi