شناسه خبر : 31891
یکشنبه 26 بهمن 1393 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری گنگره شهدای دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه یاسوج از برگزاری کنگره 74 شهید دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دوشنبه 27 بهمن‌ ماه سال جاری در یاسوج با حضور معاون وزیر علوم و سردار باقرزاده خبر داد.

به گزارش «ایثار»، شاپور رمضانی در دیدار با معاونت فرهنگی بنیاد در یاسوج با اشاره به رویکرد دانشگاه یاسوج در زمینه برگزاری برنامه‌های دینی و مذهبی و همچنین مناسبت‌های ملی، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اثرگذار در میان قشر دانشگاهی برنامه‌های با محور شهدا است.

 

وی گفت: ترویج فرهنگ شهادت در دانشگاه‌ها معنوی‌ترین فرهنگی است که می‌توان دانشجوی جوان را با این فرهنگ پیوند هر چه بیشتر داد.

رمضانی این رویکرد را در همه دانشگاه‌های استان و در همه شهرستان‌ها در حال حاضر خوب توصیف کرد و گفت: در تمامی مراکز دانشگاهی اعم از دانشگاه دولتی، مراکز پیام‌نور و واحدهای دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی این گونه برنامه‌ها به خوبی برگزار شده است.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه کنگره شهدای دانشجوی استان در روز دوشنبه 27 بهمن امسال و بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه ثارالله یاسوج خبر داد و گفت: در این مراسم معنوی که به نوعی اختتامیه برنامه‌های برگزار شده در همه دانشگاه‌های استان است، مهمانانی همچون سردار باقرزاده، دکتر سید ضیا هاشمی معاون وزیر علوم و همچنین سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان حضور خواهند داشت.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه با بیان این که این کنگره به نام تعداد 74 دانشجوی شهید استان برگزار می‌شود از شهیدان عین‌الله دهراب‌پور و شهید هدایت‌الله طیب به عنوان شهدای شاخص دانشجویی استان نام برد که شهید هدایت‌الله طیب به عنوان شهید شاخص کشور نیز در سال جاری معرفی شده است.

این مسئول گفت: در همین خصوص مستندی از شهید عین‌الله دهراب‌پور از شبکه‌های مختلف تلویزیونی در سطح کشور پخش شده که در نوع خود کاری بسیار خوب و ارزنده به شمار می‌رود. رئیس دانشگاه یاسوج به عنوان رئیس این کنگره و همچنین رئیس بسیج دانشجویی استان به عنوان دبیر کنگره اجرای این برنامه را بر عهده خواهند داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi