شناسه خبر : 32315
شنبه 09 اسفند 1393 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهید میرحسینی

امام جمعه زابل گفت: برگزاری همایش و یادواره برای شهدا که از افتخارات این مرز و بوم هستند منجر به شناخت شخصیت معنوی و الهی آنها توسط نسل جوان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام کیخا که در یادواره شهید میرحسینی سخن می‌گفت بیان کرد: این شهید از جمله افتخارات منطقه سیستان است و باید تلاش شود تا برگزاری چنین همایش‌ها و یادواره‌هایی هرچه بیشتر با شخصیت معنوی این شهید، آشنا شویم. مطالعه زندگی شهدا موجب گام برداشتن در راه آنهاست.

 

وی ادامه داد: سیستان سرزمین مردان مرد و سرزمین دلیران و رادمردانیست که جانانه جنگیدند تا نگذارند یک وجب از خاک پاک میهن عزیزمان به دست بیگانه نیفتد.

 

حجت الاسلام کیخا با بیان اینکه ما شهدای گرانقدری مثل شهید میرحسینی را تقدیم نظام کرده ایم، شهیدی که هرزمان سرداربزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی یادی از وی می کند اشک دلتنگی برگونه هایش جاری می شود. این امر نشان از روح بزرگ این شهید والا مقام دارد و بایدبکوشیم تا نسل جوان را بهتر و بیشتر با آنها آشنا کنیم.

 

وی درادامه گفت: مردم سیستان با یک چنین پیشینه درخشان، اکنون نیز به عنوان مردمی ولایتمدار همگام باسایر نقاط کشور پیرو ولایت فقیه و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانند.

 

به گزارش ایسنا، شهید قاسم میرحسینی از فرماندهان لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس بوده که افتخارات زیادی را برای میهن اسلامی کسب کرده بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi