شناسه خبر : 32466
سه شنبه 12 اسفند 1393 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زنجان میزبان یک شهید گمنام شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس استان زنجان، از تشییع پیکر یک شهید بازمانده از هشت سال دفاع‌مقدس خبر داد و گفت: این شهید گمنام طی آخرین عملیات های گروه تفحص در منطقه جزیره مجنون شناسایی و استان زنجان میزبان این شهید خواهد بود.

علی مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: پیکر این شهید گمنام که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است در زنجان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد؛ این شهید در سال 1362 در سن 19 سالگی و در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به فیض شهادت نایل گشته است.

 

 

وی افزود: مراسم و زمان استقبال از این شهید روز دوشنبه 11 اسفند راس ساعت 4 عصر از میدان بسیج به سمت خیابان انقلاب صورت می‎گیرد و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم شام غریبان در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه انصارالمهدی (عج) با حضور مردم ولایی استان برگزار می‌شود.

 

 

مهدیخانی یادآور شد: مراسم وداع از شهید گمنام روز سه‌شنبه در گردان حضرت علی اصغر(ع) تیپ انصارالمهدی (عج) برگزار خواهد شد و همچنین این مراسم در همان روز 9 شب در مسجد ولیعصر(عج) واقع در کوچه باشگاه با حضور خانواده‎های شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهیدپرور استان انجام می‌گیرد.

 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم تدفین شهید گمنام ساعت 9 صبح روز 13 اسفند برگزار و پیکر مطهر این شهید در محل اداره‌کل اطلاعات استان دفن خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi