شناسه خبر : 32563
شنبه 16 اسفند 1393 , 08:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای شهیدی دیگر توانش را ندارم

شهروزافضلی مقدم - حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شهیدی با سلام و خسته نباشید

باور بفرمائید وقتی دلم می گیرد نامه ای رابه بزرگانی تحت عنوان مقاله در هفته نامه ها می نگارم یا به بزرگی درد و رنج جامعه و خویش را بازگو می نمایم. آقای شهیدی بعنوان مثال من یک بیماری صعب العلاج بفرض عادی خطاب کنیم و دو بیماری صعب العلاج که در جبهه ها به آن مبتلاگشته ام . بیماری ریوی که پزشک معالجم می گوید شیمیایی شده ای و گواهی هم داده است داروهای مربوطه را سالها که استفاده می کنم این گواهی را وقتی به بنیاد می برم وقتی به آن نمی گذارند و مرا حواله می کنند به تهران که آنهم مشکلات ایاب و ذهاب دارد. شما بگویید کسی که فشار خون همراه با سه بیماری صعب العلاج و افت قند خون دارد چگونه می تواند وقتش را با این کارها سپری نماید. زیرا توانش را دیگر ندارم.

ای کاش می شد تدبیری می اندیشیدید در مراکز استانها دکترانی متخصص در این امور همراه با دلسوزی نه سفارشی که یکی را غنی سازند و دیگری را فقیر و پیش خانواده هایشان شرمنده سازند . آقای شهیدی لطفا دستور فرمائید بیش از این مرا اذیت نسازند از خود شما درخواست می کنم که شخصا دستور فرمائید به وضعیت من رسیدگی نمایند بدون بروکراسی اداری. نه اینکه پانزده سال پیش به کمیسیون رفتم گفتند برای چه آمده اید گفتم هیچ . فقط 15% شامل حالم شد .

این 15% به درد من نخورده هیچ. به درد بچه هایم نیز نخورده است.

حتی یک گواهی هم برای دانشگاه نتوانسته اندبگیرند .آقای شهیدی زمانی ما نیز برای خود و برای دیگران در خیریه ای بعنوان مدیر خیریه به بیماران کمک می نمودیم. حال دنیا وارونه گشته است . چرا که از کمالات انسانی بدور گشته ایم.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
اینها فکر میکنند ما از روز اول بیمار و جانباز و ازکارافتاده بودیم و سن مان هم 50 سال بود . نه بخدا ما هم روزی جوان بودیم پرانرژی و جسور و فرمانده یک گروهان 170نفری که یک خط را اداره میکردیم .بعثیون یک شب راحت نمی توانستند بخوابند از ترس ما بله از ترس مایی که امروز اسیر بیماری های صعب العلاج و موج و شیمیایی و غیرو شده ایم ویک خانواده 5نفری را نمیتوانیم اداره کنیم و وجلوی زن و بچه امان شرمنده شده ایم .60 ماه جبهه کم نیست . به تمام بیماری های ذکر شده فقط20درصد داده اند وفکر میکنند مابچه امروزی هستیم .نخیر اشتباه میکنید خیلی هم اشتباه میکنید .
برادرعزیزواقعا خدابه شماعزیزان صبروتحمل عنایت کند،ماشرمنده ایم،یواش یواش بایدقبول کنیم دوران عوض شده،امنیت بیش از حد سبب شده مردم قدرنشناس بشن،انشاا...اتفاقی بیفته که قدراین نعمت بزرگ رابدانندوبفهمنداین امنیت بقیمت خونهای پاک شما عزیزان بدست امده،واگر ازدست بدهنددیگر کسی راندارند که جانش رافدا کند،واینجاست که باید تاوان سنگین قدرنشنایی رابدهند،به امیدچنین روزی زنده ام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi