شناسه خبر : 32593
شنبه 16 اسفند 1393 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختصاص 250 میلیارد ریال برای عیدی رزمندگان فاقد درآمد

نماینده ایثارگر مجلس از اختصاص مبلغ 250 میلیارد ریال برای پرداخت عیدی به رزمندگان فاقد درآمد از سوی دولت خبر داد.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس از اختصاص مبلغ 250 میلیارد ریال برای پرداخت عیدی به رزمندگان معسر از سوی دولت خبر داد.
به گزارش محمد معرفی خبرنگارپارلمانی فاش نیوز، "فتح اله حسینی” نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم دولت و مجلس برای رفع مشکلات قشر ایثارگر اظهار داشت:دولت مبلغ 250 میلیارد ریال برای پرداخت عیدی به رزمندگان معسر در هفته جاری اختصاص و برای نخستین بار یک اقدام شایسته ای در این زمینه انجام داده است.
وی گفت:این مبلغ توسط سازمان تامین اجتماعی در بین 40 هزار نفر از رزمندگان معسر و بر اساس پایه حقوقی سازمان تامین خدمات درمانی نیروهای مسلح بابت عیدی پرداخت می شود.
مسئول کارگروه رزمندگان معسر اضافه کرد:این مبلغ براساس ضوابطی که سپاه پاسداران دارد ( آن عبارت از تشخیصی که براساس امتیاز بندی داده می شود ) حداکثر تا یک هفته دیگر باید پرداخت شود و در غیر این صورت وزارت دفاع تخلف کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد:دولت از طریق سازمان تامین اجتماعی نیز بابت عیدی مبلغ پنج میلیارد ریال جهت پاداش و کمک به جانبازان سرباز (آنهایی که درسپاه پاسداران هستند و ماهیانه حقوقی  تحت عنوان معیشت دریافت می کنند) اختصاص داده که کمک خوبی  به آنها است.
وی با تاکید بر این موضوع که دولت بنا دارد در سایر کارها نیز همین گونه عمل کند تا بخشی از مشکلات را حل کند خاطرنشان کرد:ما امیدواریم که دولت در راستای بحث حق و حقوق رزمندگان معسر که هنوز در مجلس تعیین تکلیف نشده است به عنوان یک دغدغه و یک ضرورت اقدام کند .
وی با اشاره به برخی مصوبات در خصوص ایثارگران تصریح کرد:تصویب برخی مصوبات از جمله اعطای 100 هزار وام مسکن، یک حرکت بسیار خوب و انقلابی از سوی مجلس و دولت بود.
دکترحسینی در خصوص پشتوانه مالی و اجرایی مصوبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:ما هم همین بحث را داریم چرا که سال گذشته نیز این مورد تصویب شد اما متاسفانه تاکنون فقط برای 39 هزار نفر از ایثارگران پرونده تشکیل و قرار شد که مشکل وام شان حل شود..
وی در توضیح این مشکل با انتقاد از برخی بانک های دولتی تاکید کرد: مشکل اصلی مدیران عامل برخی از بانک های دولتی است اگر چه دولت و مجلس ، بانک مرکزی را موظف کرده است تا نسبت به تخصیص وام ایثارگران اقدام کند ،اما نه تنها مشکل برطرف نشده بلکه بیشترین آسیبی که به آنها رسیده توسط بانک صادرات و بانک سپه بوده است چرا که اکثر مدیران عامل بانک ها نسبت به این دستور دولت قصور کرده و موج نارضایتی را بدرمیان ایثارگران بوجود آورده اند.
وی در پایان متذکر شد:امیدوارم که رئیس جمهور ، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی نسبت به رفع این معضل و موج نارضایتی در بین خانواده بزرگ ایثارگران اقدام و به درستی آن را مدیریت کنند.
گفتنی است دکتر حسینی نماینده مردم قصرشیرین در جلسه علنی به وزیر اقتصاد درباره علت عدم پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سوی بانک‌های عامل تذکر داد که این تذکر از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

...

از سردارعزیز جناب آقای "فتح اله حسینی” نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و

گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی متشکریم ؟!



ازجناب دکترحسینی بابت خبرهای خوش تشکرمیکنم فقط اگرکمی باوزارت دفاع باجدیت بیشتری برخوردنماییدکارهاسریعترانجام میشودتااینهابخواهندعیدی راپرداخت کننددل ماخون میشودبازهم تشکر
سلام اقای حسینی وعزیزان دلسوز که ارزشهای والای رزمندگان وجانبازان راپاس میداریدبه کمیسیون ازکار افتادگی که قرار بود اسفتد 92 بعد از دوسال دوندگی برگزار شود و میگویند دولت بودجه ندارد ولغو کردند وحتی بخاطر وضعیت وخیم نامه دستی در اولویت دادند وپیگیری کنید تا همرزمانتان بدانند اگر رفتند شما از امانتهای انان و حقشان دفاع میکنید و وعده های دروغین یکی وفا نکنند ترا خدا پیگیری کنید انان که به راحتی خط قرمز بر رای های بحق 134 و..... که بعد از 3 پالایش برای تعیین در صد به بنیاد رفتند وبنا حق رد شدند میکنند مچشان را میگیرید ورسوایشان میکنید شما در صد بدهید و بگویید ندارید بدانید رزمندگان که از جانشان گدشتند مطمین باشید این چندرغاز را به انان که 30 سال خوردند خواهند بخشید چون انان میدانند مال حق الناس خوردن ندارد پس کمیسیون از کارافتادگی را بگدارید تا دلشان خوش باشد
درود خدا بر شما
باسلام : تشکر ویژه و قدردانی از رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی به خاطر کار خدا پسندانه، اختصاص بودجه جهت عیدی به رزمندگان و جانبازان زیر25%. همچنین از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی و نمایندگان محترم مجلس و آقای فتح اله حسینی نماینده مردم قصر شیرین، سر پل ذهاب و گیلان غرب که همواره اطلاع رسانی می کنند و پیگیری حقوق رزمندگان و ایثارگران را در مجلس به سرانجام امور می رسانید تشکر و قدردانی می شود. اجرتان با آقا امام حسین یا حق .
رزمندگان معسر چگونه و توسط چه ارگاني شناسايي شده است و چرا رزمندگان و جانبازان واقعي معسر در ميان اين گروه نيستند ؟!
...

هموطن عزیز

همه رزمندگانی که با اعلام سپاه خود را معرفی کردند در این طرح بودند .

ولی کسانی که خود را معرفی نکرده بودند :

معلوم است که در این طرح نیستند. زیراباید مدارک را تحویل می دادند و خود را

برای دریافت تسهیلات معرفی می کردند .

و البته عزیزان رزمنده ای هستند که خودشان را معرفی نکرده و جا مانده اند ؟!

معرفی کرده ها 9 سال است که منتظر حقوقند ؟!

معرفی نکرده ها ؟!

خدا می داند ؟!

سلام.من تا حالا اقدام نکردم که حقوقی دریافت کنم الان میتونم اقدام کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازنماینده محترم تشکر و قدردانی میکنم . اقای حسینی مستمری بگیران هم التماس دعا دارند . کمترین دریافتی از بنیاد مستمری بگیران هستند با600تومن زندگی سختی دارند.اینها کسانی هستند که بنیاد بعلت بارمالی حالت اشتغالشان را تایید نکردند و با بیماری صعب العلاج مستمری بگیر شده اند .
سی سال تماشگر بودیم،مطمئن باشید ازاین پولها زیاد وارد بنیاد و وزارت دفاع شده و میشود ولی باز هم باید تماشاگر باشیم.عزیزانی که سلامتی خودشان را در جنگ از دست داده اند فقط بیحرمتی و توهین نصیبشان شده ...
خوب خدارو شکر که برای اولین بار !!!!... اولین بار انهم بعد از سی سال بالاخره رزمندگان مظلوم هم یکبار انهم از نوع اولین بارش دیده شدند و دم عیدی از خجالتشان در امدند خدایا شکرت
هرکس که به جانبازان بدون ذکر درصد حقی یا حقوقی بدهد اسلام ومملکت وفرهنگ دفاع مقدس رابیمه کرده
درود به شرفت جناب دکتر حسینی نماینده معززو محترم مردم شریف قصر شیرین من حدود یک سال است از طریق سابت های ارزشی با خدمات و دغدغه حضرتعالی که معیشت رزمندگان بوده آشنا شدم ابکاش وکلای استان ما هم چنین دغدغه را داشتند متاسفانه فقط ادعا دارند دست بوس شما و بسیاری از نمایندگان عزیزی که انصافا در جهت احقاق حقوق رزمندگان تلاش میکنند هستم زاهدی از بجنورد
تشکر از آقای حسینی
جناب دکترحسینی قربون معرفت وخلوص نیت شمابشوم امروز۲۰اسفنده اگروزارت دفاع قصدانجام تکلیف داشت همان یکی دوروزاولا عیدی وحقوق راپرداخت میکرداگرهمین۲۵میلیاردرابین۴۰هزارنفرتقسیم کتنددقیقٱهمان عیدی کارمندان که۶۰۰هزارتومان است به گروهی که اعلام کردیدمیشودپرداخت کردازتمام دوستانی که میتوانندبادکترازنزدیک ارتباط داشته باشندخواهش میکنم عین مطالب رابه ایشان انتقال دهندشایدفرجی شودچون بدون تحکم کسی بحرف گوش نمی دهدوالا زندگی من که ازجهنمی فراتررفته وتاازهم پاشیدگی چندقدم بیشترنمانده که وزارت دفاع لطف کردندمسیرراکوتاه وقدم رایزرگ کردندبرایم دعا کنیدبا۴۶سال سن از۱۳سالگی جنگ رفتم برای باراول همان سال مجروح شدم وحالابعداز۲۷سا. زندگی مشترک بخاطرمال دنیا خانواده ام درآستانه فروپاشی است پس کمک کنیدوشماره تماس دکترفتح اله حسینی راپیداوارسال کنید.
ازمرگ بدترمیدونید چی هست انتظارکشنده اونم بخاطراطمینانی که به دکترحسینی دارم دردآورشده چون آقایان درساتا بااین تاخیرمارانسبت به گفته های دکتربدبین کرده اند.بهرحال ماهم خدایی داریم که ازرگ گردن بما نزدیکتر و ازمادر مهربانتراست بله سرداران عزیزشما مارافراموش کردیداماخداهیچ وقت بندگانش رارها نمی کند
ایکاش سالها قبل
سلام شش روز مونده به سال 95 ولی تا این لحظه خبری از عیدی رزمندگان نشده!!!؟؟
سلام خدا انشاءالله انتقام میگیره حق رزمنده خوردن نداره،رزمنده هاحافظ عزت وشرافت وناموس ملت ومملکت بودند،اماعده ای معاندعامدانه درصددحذف فرهنگ بسیجی که همانافرهنگ ایثاروشهادت است،هستندواین بخشی ازهمان پروژه نفوذی است که مقام معظم رهبری هشدار دادند.
چرا حقوق فروردین سال نود پنج ندادن!!؟؟؟امروز شانزده روزه از سال نودپنج میگذره حقوق پرداخت نکردن!!!؟
من یک رزمنده بسیجی ام درامد ۳۰سال گزشته ی بنده باحقوق یک ما یکی ازسران کشورقابل مقایسه نیست درجنگ ستون فقراتم صدمه دیده همسرم بیمار پسر۱۷ساله ام بیمار ۷/۵ماه جبهه برای حقوق اقدام کردم پس ازمدتی اعلام فرمودند زیر یکسالیدتعلق نمیگیرد.۲۵سال زندگی کردم حالا زندگیم درحال ازهم پاشیدنه .ایرانی .مسلمانی.دین.مذهب بجای خود ایاماانسان نیستیم چراهیچ کس بدادمانمی رسد تاکجاادامه دارد بهرکجاکه فکرم رسیده درخواستی دادم امابرای خودم خانواده ام متاسفم توان درمان امرارمعاش برای من ایرانی سخت شده
باسلام .ایاکسی برای پاسخ به سوالاتی که نوشته میشودهست یااینکه این سایتها برای برای دلخوشیه ی مردم طراحی میشود اینکه میگیم فرهنگ ایثاروشهادت فقط مال مافقراست.برای همین که درهرسایتی سوالی نوشته میشه ازجواب خبری نیست ازسال۶۲تاامروز افتخارم این بوده که بسیجی ام برای بنده ارمغانش فقربوده وبس اینجاست که برای اسانیت باید فاتحه خواند
سلام امروز یکم فروردینه سال نود شش
دو روز پیش چهارصد هزار به حساب رزمندگان واریز شد آیا عیدی بود یا حقوق اگه عیدی بوده چرا حقوق این ماه پرداخت نکردن اگه هم عیدی بوده پس چرا حقوق این ماه پرداخت نشد !!!!؟؟؟!
نماینده گرامی حداقل حقوق فقر و کارمندان حدوا دومیلیون تومان است رزمنده سی واندی بیکار وبیمارو تشخیص جراح مغز واعصاب کمیسون بدوی ۶۰ درصدبخاطربرش رگهای کامل دست چپ سه انگشت چپ و راست عملا ازکار افتاده و مشکل اعصاب و روان دارد وهفته ای سه با ارام بخش همراه باداروهای خواب اور مصرف میکند و فرزند معلول ذهنی وبخاطر عدم کنترل مغزو اعصاب همسرم ۱۸ سال است ماراترک کرده و بهزیستی هم ّبودجه ای ندارد و طی این مدت ّفرزندم ریالی دریافت نکردا یارانه بنزین هن بما تعلق نگرفته سال ۹۹ رسیده مبلغ ۷۵۰ هزارتومان پول نان خالی و حامل های انرژی می شود انصاف بخرج دهید اگر ۲۷ ماه درجنگ نبودیم الان روزگارمان این بود برخی موارد حتی قدرت خرید امپولها وقرصم را ندارم بانئولرژی مشکل ازمغز واعصابم مشخص شدصدربار قرص های خشابی خوردم طاقتم تمام شده در اینستا تقاضای دکتر جراح مغزو اعصاب و اعصاب روان کردم هیچ پزشک متخصصی حاضر نشده حتی در کمکم کند حتی با مردنم اعضای بدنم رابرای پیوند بردارنددیگه تحمل درد ورنج و مشقت را ندارم فقرو نداری قرض وبدهی و معضل فرزند معلول ذهنی که هیچکاری نمی کند با۲۲ سال سن ابدابفکر درامد واینده را ندارد بعنوان نماینده مردم نمیدانیدبا ۷۵۰ هزارتومن چگونه زندگی کنیم چندین سال است رانندگی نمی کنم یا بخواب میروم ویا توهم هرشب باقرص خواب وداروهای متعدد تشخیص هرپزشک ونا سازگاری های دارو نمیدانمدانم چه کنم اماحداقل برابری وافزایش حقوق از فقر و فلاکت نجات دهیدتا حداقل های زندگیمان نیمه تامیین شود کمیسیون بدوی هم ّخاطر ازدیاد جانبازان تفرفه میرود و برای اثبات مغزو اعصابم ازبیمارستان طالقانی عکسبرداری و نئورلژی را بردم ومجدد در بقیه الله انجام دادم تا اثبات کنم و عمر دست خداست اما تا مراحل ادای عمرم کغاف نمیدهد ازمسئولین مربوطه استمدادمیطلبم بدون اطلاع وسرزده وضرب العجل آزمنزل و شرایط بیمارئم ِوزندگم بازدید به عمل اورید
سلام خسته نباشیدانشاالله سال۹۹به فکرجانبازان معسرباشید که اوضاع اقتصادی خیلی فشارآورده خدا انشاالله خیروبرکت بده به همه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi