شناسه خبر : 32640
یکشنبه 17 اسفند 1393 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور

ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور رسما افتتاح شد.

به گزارش ایسنا،اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در مراسم راه‌اندازی این ستاد که در منزل ننه‌حلیمه (پیرزن روستایی) در روستای ایلیخ بولاغی از توابع قم،سخن می‌گفت،با اشاره به روز جشن نیکوکاری گفت:با حضور مسئولان روابط عمومی بسیج از ستاد مرکزی، خبرگزاری بسیج و استان‌های قم،تهران، سمنان، قزوین و البرز، تعدادی سبد کالا به برخی از نیازمندان روستایی اهدا شد.

 

احمدی به ابتکار روابط عمومی بسیج اشاره کرد و افزود:مراسم افتتاح رسمی ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در منزل ننه حلیمه،پیرزن روستای ایلیخ بولاغی از توابع استان قم برگزار شد تا هیچگاه ولی‌نعمتان انقلاب را در مسئولیت‌هایی که به امانت نزد ماست فراموش نکنیم.مسئولان روابط عمومی بسیج ضمن تقدیر از این پیرزن روستایی،با حضور در منزل دو جانباز و یک خانواده شهید در روستای انجیرلی از مقام این عزیزان نیز تجلیل کردند.

 

مشاور ریاست سازمان بسیج به اهّم اقدامات این ستاد خبری اشاره کرده و خاطرنشان کرد: سازماندهی گروه‌های متعدد خبری شامل خبرنگار،عکاس،گزارشگر و مستند ساز از رسانه‌های گوناگون برای حضور در اردوهای جهادی و سازندگی در روستاهای محروم و در مناطق عملیاتی و کاروان‌های راهیان نور برای انعکاس و انتشار برنامه‌ها و فعالیت‌های این دو عملیات بزرگ فرهنگی مهمترین اقدام این ستاد محسوب می‌شود.

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرکت خبرنگاران علاقه‌مند در این برنامه‌ها گفت: اهالی رسانه می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در روستاها یا زیارتگاه‌های دفاع مقدس با مدیریت اطلاع‌رسانی روابط عمومی بسیج به شماره 02135949827 یا سامانه پیام کوتاه 660000122 و یا با رایانامه Basijnewsir@shmail.ir ارتباط بگیرند.

 

مسئول ستاد خبری همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون تاریخ برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت:گروه های جهادی از 25 اسفند تا 12 فروردین، اردوی خود را در مناطق دور افتاده و روستاهای صعب‌العبور در سراسرکشور برگزار کرده و اقدامات مختلفی را در عرصه‌های آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، کشاورزی، هنری، ورزشی و به ویژه مطالبه‌گری از مسئولان برای رسیدگی به این مناطق انجام می‌دهند.

 

وی اظهار کرد:علاوه بر فعالیت مرکزی این ستاد در معاونت روابط عمومی، ستاد ویژه‌ای نیز در مجتمع فرهنگی میثاق آبادان میزبان حضور اهالی رسانه است که از 28 اسفند تا 12 فروردین فعال خواهد بود.

 

در پایان مراسم،از تلاش‌های رسانه‌ای مرتضی جلالی،خبرنگار صدا و سیمای مرکز قم به پاس حضور در مناطق محروم قم و کرمان و نیز حضور در کاروان‌های راهیان نور و تهیه گزارش‌های متعدد خبری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi