شناسه خبر : 32684
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره 59 شهید سنگرساز بی‌سنگر

یادواره 59 شهید سنگرساز بی‌سنگر جهاد سازندگی قم در دوران دفاع مقدس، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به اینکه جهادِ جهادگران در مناطق جنوب، غرب و شمالغرب کشور، از نوع جهاد سخت بود، افزود: خدا بالاترین مدال را به شهدا داده بود بخصوص شهدای جهاد که سخت ترین نوع آن را انتخاب کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه جهادگران اگر این اعتقاد را نداشته باشند که کارشان جهاد فی‌سبیل الله است، جهادگر نیستند، اظهار کرد: جهادگران مشی خود را بر کسب رضای الهی، ورود به بهشت و دوری از جهنم قرار داده بودند.

 

مسئول موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: اگر امروز عده‌ای خط درست زندگی را به جای قرآن از برنامه‌های ماهواره ای و فضای مجازی می‌گیرند، بدلیل این است که ایمان به غیب در آنها کمرنگ شده است.

 

ماندگاری، با یادآوری این نکته که ایمان به غیب در دوران دفاع مقدس موج می‌زد، گفت: دشمن از اعتقادات محکم رزمندگان اسلام در هراس بود و امروز باید از اعتقادات و روحیات آن دوران برای مقابله با جلوه های جنگ نرم در این زمان رونمایی شود.

 

این یادگار دوران دفاع مقدس در پایان با اشاره به دفاع حضرت زهرا(س) از حریم ولایت خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار در راه دفاع از ولایت سیلی و تازیانه خورد ما سهم خواهی نکرد و دست از "علی(ع)" بر نداشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi