شناسه خبر : 32839
شنبه 23 اسفند 1393 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام شهیدی به فرمانده نیروی انتظامی

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی کشور به وی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا،متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به شرح زیر است:

 

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

 

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

 

تقوای الهی و کسب رضای ربوبی، جوهره حرکت های ماندگار می شود تا آنانکه در صف مجاهدان دوران دفاع مقدس توفیق حضور داشتند، همواره پیشگامان و مشتاقان مجاهدت بمانند.

 

خدمت در جامعه اسلامی، جریانی واحد و ارزشی قلمداد می شود که جملگی فارغ از مسند های حکومتی و مسئولیت های فردی، به عنایت ربوبی و عزم در بندگی، توفیق همراهی و همسویی با آن را کسب می نماییم.

 

در این راستا؛ انتصاب شایسته حضرتعالی را از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ،فرمانده کل قوا که بحمداللّه از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس هستید تبریک عرض نموده و حضورتان را نوید بخش قوام و دوام آرمان ها و ارزش هایی برمی شماریم که شهدا برای آن از خون خود گذشتند و امید است با تلاش های بی وقفه جنابعالی و تمامی خدمتگزاران محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شاهد ارتقاء هر چه بیشتر فضای اسلامی و انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

انشاء اللّه در محضر ملت، شهدا، امام شهدا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره سربلند و عزتمند باشید.

 

سید محمدعلی شهیدی.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi