شناسه خبر : 33231
شنبه 15 فروردين 1394 , 08:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند شهید باز هم از قلم افتاده!

نجومی- متاسفانه در قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران وضعیت فرزند شهید از نظر مرتبه مشخص نشده است. به طور مثال در قانون برنامه پنجم توسعه فرزند شهید همچون جانباز 50 درصد شناخته میشد و از تمام مزایای آنان برخوردار میشد اما در قانون جامع ایثارگران جایگاه مشخص و دقیقی ندارد و فقط آن را ایثارگر تلقی نموده اند و از نظر مزایا مانند گذشته ( همچون جانبازان 50 درصد وبالاتر) نیست.

 چرا در قانون جامع به جای خدمات رسانی بیشتر از برنامه پنجم توسعه و قوانین سنوات قبل از از امتیاز وحق و حقوق فرزندان شهدا علنا" نسبت به قبل چشم پوشی نموده اند و آن ها را در قید و بند آیین نامه بنیاد و هیات وزیران به حال خود گذاشته اند لطفا بررسی بفرمائید و از مسئولان جویا شوید چرا فرزند شهید باز هم از قلم افتاده است ودر حقشان ظلم می شود زیرا که پدرشان در قید حیات نیست تا از آنان حمایت نماید!

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
باسلام . جناب نجومی . قلم مسئولین ‌. گاه نمی نویسد . گاه بد می نویسد . گاه بیراه مینویسد . گاه ناحق می نویسد . گاه دورنگ می نویسد . گاه به نفع خوشان مینویسد . کاش اینگونه دستها می شکست واصلآ به رشته تحریر در نمی آمد .
اینان همان کسانی هستند که ابد الدهر در جهل مرکب خواهند ماند . از خدا می خواهم حال که از قلم افتادید... از قدم نیفتید . والسلام .
با اين از قلم افتادگي ها از قدم هم ميفتيم
اخیرا فاش نیوز خیلی سانسورمیکند ولصلا دوست ندارد مصایب ومشکلات جانبازان وقرزندانشان کلمه ای گفته شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi