شناسه خبر : 34342
پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افسوس امام جمعه نجف

 
خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نجف با اشاره به اینکه مجاهدان همانند یاران امام حسین(ع) هستند، تأکید کرد که شنیدن خبر شهادت مجاهدان تأسف آور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، جمعی از نیروهای بسیج مردمی پس از دیدار با حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف به مناطق جنگی اعزام شدند.

حجت الاسلام قبانچی خطاب به این نیروها گفت: هنگامی که خبر شهادت مجاهدان قهرمان را می شنویم، به شدت غمگین شده و افسوس می خوریم، اما این بشارت به ما داده می شود که درخت دین و اسلام به برکت این خون ها آبیاری می شود.

وی افزود: جهاد خود را خالصانه در راه خدا قرار دهید و از مسائل دنیوی به شدت دوری کنید.

امام جمعه نجف با اشاره به افزایش گفتمان دینی نزد جوانان تصریح کرد: مجاهدان همانند یاران امام حسین(ع) هستند و دنیا هیچ ارزشی برای آنان ندارد.

اینستاگرام
جناب حجت الاسلام قبانچی افسوس بیشتر را باید زمانی بخورید که بعد از 26 سال از خاتمه جنگ دولتیان حق و حقوق دلاوران دیروز و ایثارگران امروز رو با شعبده بازی بالا میکشن و تاسف بالاتر اینکه ما را در انظار اگثریت مردم خوار و ذلیل کردن از بس که شهار های پوج و واهی دادن. بله کار ما شده غصه خوردن و کار بعضی ها شده مال مردم خوردن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi