شناسه خبر : 34949
سه شنبه 19 خرداد 1394 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکر و امتنان

بهروز شرفخانی - سلام. تشکر از تمامی همرزمانم و جانبازان معزز که در طول درمان و بستری اینجانب مرا از دعا جهت بهبودی فراموش ننمودند.

از اینکه مرا مورد لطف قرار دادید متشکرم و اما جریان ویزیت جناب آقای دکتر امیری متخصص مغز و اعصاب  بیمارستان رضوی که الحمدلله از یاران هشت سال دفاع مقدس و دوستداران جانبازان می باشد برایتان بازگو می نمایم. ایشان با بررسی پرونده دوران بستری و اعمال کارهای پزشکی در زمان مرخص شدن از بیمارستان توصیه کردند از سایت ها و خواندن روزنامه ها جلوگیری نمایید. سئوال نمودم چرا؟ جناب دکتر عزیز فرمودند چون با مطالعه و شنیدن خبرهای  که دور از شان انقلاب و شهدا باشد به روح و مغز شما آسیب می رساند، 

ایشان درست فرمودند و چرا باید اینچنین باشد  از نام و خانواده شهدا دولت مردان برای خود استفاده می کنند  جانبازان را نردبان پیشرفت خود می دانند و در و می بینیم چگونه وصیت شهدا در خصوص حجاب اسلامی را نادیده می گیرند و چگونه وزیران برای خود کاخ شیشه ای می سازند و اینکه در جمهوری اسلامی برای درمان جانبازان و دادن حق و حقوق خانواده شهدا و جانبازان مشکل مالی دارند ولی برای سفرهای استانی و همایش های رقص و  پایکوبی خوانندگان غربی مشکل بودجه خیر.

یاد  شب های چزابه، شلمچه، موقعیت شهید بهشتی ایلام بخیر، یاد نام آوران بخیر و چه کنیم که جز تحمل درد و نامهربانی از اهل خود چاره ای نداریم.

چرا باید اینچنین باشد که همه آگاه هستیم ولی دوست نداریم دل علی زمان آزرده باشد. ولی نا اهلان بدانند که ما بااینکه زخم دربدن داریم با فرمان امام خامنه ای باز همان جوان 57 هستیم. بس درود بر شهدا و خانواده شهدا و سلام بر همرزمان دلاورم  و رهبر جانبازم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ، خبر سلامتی جانباز عزیز موجب خوشحالی شد امیدواریم حق تعالی شفای کامل برای تمام جانبازان گرامی بویژه شفای کامل دست رهبر معظم انقلاب حواله نماید. آمین
انشالله ما هم خوشحال شدیم برادر جانباز شرفخانی مرخص شدند انشلله سلامتی رهبر تا فرج آقا امام زمان عزیزمان
رضا بود یا بهروز ؟
خدا رو شکر ...
باسلام به دوست جانبازم آقای شرفخانی عزیزازاینکه ازبیمارستان مرخص شدید خیلی خوشحالم /وامیدوارم که روزی برسدتاهمه جانبازان ورزمندگان بدون صورت سانحه هم به سلامتی کامل برگردندایشاالله من نمیدانم چرابعضی ازمسولین به دادمارزمندگان رسیدگی نمیکنند ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi