شناسه خبر : 36725
دوشنبه 26 مرداد 1394 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دعوت مسئولان بنیادبه مناظره برای مبارزه بافسادسیستمی

چنانچه هیات و رییس آن اجازه دهند مسئولین بخش اقتصادی و ایثارگران بنیاد را به منظور شفاف سازی و تنویر افکار عمومی به یک مناظره در حضور ایثارگران و اصحاب رسانه دعوت می کنم

فاش نیوز -  عضو برجسته گروه تحقیق وتفحص مجلس از بنیاد شهید وامورایثارگران مسئولان  بنیاد را درباره شکل گیری فساد سازمان یافته دراین نهاد انقلابی وشیوه مبارزه با آن به مناظره فراخواند  

یوسف مجتهد دراین باره گفت: متاسفانه فساد مالی و اداری در کشور به صورت سیستمی شده است. افراد فاسد به خوبی همدیگر را حمایت می کنند. اگر یک فاسد را از بدنه اقتصادی بتوانی با ترفندی اخراج کنی سریعا" در مجموعه ای بالاتر به کار گرفته می شود.

وی که از مسئولان سابق بنیاد و خود از جانبازان دردمند دفاع مقدس است اظهارداشت: حقیر به عنوان مجری تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، چنانچه هیات و رییس آن اجازه دهند مسئولین بخش اقتصادی و ایثارگران بنیاد را به منظور شفاف سازی و تنویر افکار عمومی به یک مناظره در حضور ایثارگران و اصحاب رسانه دعوت می کنم تا ابعاد فساد گسترده را افشا کنم و بگویم چه بر سر اموال ایثارگران آورده اند. وبه نکاتی اشاره خواهد شد که قطعا" ایثارگران به عنوان سهامدار می توانند با تنظیم شکایت افراد مفسد را به مجازات برسانند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من از زحمات آقای مجتهد که به حق دلسوز ایثارگران هستن بی نهایت سپاسگزارم و همیشه دعاگوی ایشان هستم.
آقاي مجتهد عزيز همه ما بدون مناظره هم ميدانيم چه شده.
سلام بردار سیستم بنیاد از این هم که فکرکنی فشلتر است هنوز جانباز 70% نخاعی داریم مسکن ندارند و یا مسکن مناسب ندارند تعدادی هم هستند ... از طریق همان مسئولان فاسد زدوبندهای داشته و هنوز هم دارند یک عده هم اول ماه مستمری آنها کفاف زندگیشان را نمی دهد به فرموده پیر جماران هیج کاخی ساخته نمی شود مگر حق مظلوم پایمال میگردد .
ک بام و دو هوای آموزش و پرورش باخبر شدم که گویا مسؤلان قانون شکن آموزش و پرورش قصد اجرای ماده ۵۱را دارند آن هم فقط برای جانبازان، همان راهی که مسؤلان بنیاد شهید چند وقت پیش رفتن ولی بعدها پی به اشتباه خود بردند. آخه کسی نیست بگه اگه قصد اجرای قانون را ندارین چرا بیراهه می روید آقایان چرا به راحتی فرزندان شهید را بازیچه قانون شکنی خود قرار می دهید ما تا کی برای گرفتن حق باید به مراجع قانونی متوسل شویم از قانون شکنی دست بردارید و بیشتر از این آبروی ریزی نکنید. که آخر خوبی برای شما قابل تصور نیست
احسنت
اقاى شهيدى اصلاً توى بنياد هستى يا نيستى؟ خوابى يا بيدارى؟ اگر بيدارى جواب يوسف مجتهد را بده. و كارى كن كه اين منظره انجام شود؟ تا يوسف مجتهد دست اين حرام خوران را رو كند؟ اگر هم كه خوابى كه هيچ؟ با تشكر از يوسف مجتهد كه همه جانبازان قبولش دارند. موفق باشى
با سلام به جناب مجتهد عزیز الا همسال افراد دلسوزی چون حضرت عالی بتواند این فاسدها رو از چرخه بنیاد خارج کند تا ایثارگران بتوانن به اندکی از حق و حقوق ضایع شده چندین ساله خود دستیابی داشته باشن و گرنه 20 الی 30 سال هم سپری بشه که عمر هیچ ایثارگری کفاف نخواهد کرد همین آش و همین کاسه خواهد بود وسلام
اين فرصت خوبي است براي مديراني كه ادعاي پاكدستي دارند و خودشون رو پاك از هر گونه آلودگي مالي مي دانند . رسانه ها و ايثارگران هم بهترين قاضياني هستند كه مي توانند قضاوت كنند .
جناب مجتهد خیلی کسی هستین که نمیتواند شما را اخراج کنند اینها پارتی دارند مگر میشود حق جانباز وایثارگر را خورد وراس راس گشت پس بدان که مناظره هم فایده ندارد ماکه 50 ساله شدیم ولی خدا شفا بده به این برادران بنیادمان بگذار کمی سرمایدار بشوند نخواستیم
اقای مجتهدعزیز,حدود۲۰روز پیش وقتی برای پیگیری هزینه های درمانی ام که بالغ بر۲۵۰۰۰۰۰هزارتومان میشدمراجعه کردم مدیر محترم ان معاونت در حضور سایر مراجعین اظهار داشتند!دیگه بسه دولت تا کی بایدجور شما خانواده شهداوایثارگران رابکشه ؟هزینه های شما دولت رابه زانو دراورده!!!سرم راپایین انداختم وازبنیاد خارج شدم.بله اقای مجتهدعزیزاینه افضل نهادها ؛مطالبات درمانی سال قبل راهم جزدیون محسوب نمودند.برای اجرای ماده۳۸و۳۹برای جانبازان حالت اشتغال به قول خودشان اهم وفلاهم می کنند.مدت طولانی است که هرماه مبالغی ازمستمری ایثارگران رابه عنوان ذخیره شاهد برداشت می نمایند وکسی جوابگو نیست.هزینه های درمانی راتا کنون پرداخت ننموده وعدم تخصیص اعتباررابهانه قرارمی دهندکسی هم جرات اعتراض به این همه ظلم وستم راهم نداردنه اقای شهیدی ونه مدیر کلهایش ونه معاونتهایش ونه شرکتهای زیر مجموعه پنیادبه جامعه ایثارگران کمترین بهایی قایل نمی شوند سال به سال یاد پارسال.هرمدیری فقط دنبال منافع خودش می باشد و ایثارگران فقط بهانه ای برای نیل به امیال شخصی وحزبی وزراندوزی گردیده است.
بارک الاه یوسف حقی بوی پیرهن یوسف می دهی .
اری برادرم وقتی ان یار سفرکرده .دنیایی را از سرمایه به یاران ایثار سپرد.
فکر نمی کرد ذالوصفتانی ناجوانمردانه حق این مظلومین .در سفرهای منکر.
در ترکیه و هزار کشور فاسد دیگر خرج کنند.
یا در سوناهای گرم حمامهایشان و استخرهایشان ...
اری برادر یوسف در این بنیاد جا گذاشته ازان یار سفر .
کرده چه ملکهای ملیاردی که به ثمن بخت فروخته شد.
چه کارخانهایی که به یگ دهم قیمت رفت.
اگر بخواهیم عدالت اجرا شود از سال تشکیل بنیاد مستظعفین تا حال .
باید دستو رغذایی صادر تا از یکی یکی مدیران بنیاد تا حال تحقیق مالی شوند.
حسابهایشان چک شود زندگیشان مطالعه شود .
املاکشان شمرده شود .
انگاه ما ایثار و جامعه ایثار سر به سجود عشق می بریم.
مجتهد احسنت به وجودت وارزش حرفت سوگند که بچه ایثاری.
بدرود
از آقای مجتهد تشکر میکنم به خاطر پیگری هایی که انجام می دهند .
مرحبا بر مجتهد آقای شهیدی جواب بدید
با تشکر از برادر عزیز و ارجمند اقای مجتهد ....
جناب مجتهد شما باید این فرا خوان را رسانه ای کنید تا بهانه ای نداشته باشند .
هرچند خیلی سخت است اما باید رسانه ای شود . اگر رسانه ای شود و بعد هیچ توجه ای نگردد اینجا مشخص است که این هم یک بازی جدید است برای دلگرمی و مدتی سر گرم کردن جانبازان .
جناب مجتهد این سایت را همه مردم نمی خوانند که از رانت خواریها ی ادارات با خبر شوند پس لطفا این جریان را رسانه ای کنید تا ثابت شود که این یک بازی نیست ..
فاش نیوز تشکر
خدمت مشاور امین جانبازان وایثارگران جناب دکتر یوسف مجتهد سلام عرض می کنم جانا سخن اززبان ما می گویی خدا قوت برو جلو ما جانبازان وایثارگران هم درکنار تو ودرضمن بامقام معظم رهبری دراینگونه مسائل هماهنگ باش چرا که فرامین ایشان درمبارزه با فساد راه گشاست.باتشکر
جناب سردارشریف پس قبول دارید که 22سال حق جانبازان بسیجی راکه به جرم ذانش اموزبودن یابغال یامهندس یاپزشک یاکارگرو.......بودن ندادند خوب جانبازدرجه یک ودو و....درست کردندو گفتن کی بود کی بود من نبودم من که یه راهزن نبودم.... انشااله ذرست میشه
مطمئن باشید اگه همه این کارها هم انجام بشه باز هم به ایثارگران و خانواده شهدا کاری انجام نمی پذیره امکانات که نمیدهن یارانه ها را هم که قطع کردند یک نفسه خشک و خالی داریم که اگه بتونن یقین داشته باشید مثل اوباما علاقمند که پیچ و مهره هاشو باز کنن تا بتونن جانبازها رو از نفس بندازن
سلام ، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ساز و کار برای رسیدگی به فساد اداری کاملا فراهم است. در پیام رهبر معظم انقلاب به سمینار مبارزه با فساد اداری شاهد بودیم که ایشان از تشریفات و شعار زدگی بشدت انتقاد کرد اما نرود میخ آهنی در سنگ و همچنان عاملان فساد اداری طوری برنامه ریزی کردند تا هر نوع شکایت از سیستم حکومتی به مدیر مربوط ارجاع میشود و مابقی ماجرا که همگی میدانیم.
نمایندگان محترم مجلس بویژه آقای خجسته نماینده محترم مردم همدان بسیار فعال عملکرد اما تا این تاریخ بجز اخبار شوکه کننده نتیجه دیگری نداشته و همچنان حقوق مردم و ایثارگران تضییع میشود. اصلا انقلاب کردیم که فساد ریشه کن شود اما متاسفانه ثروت و قدرت عامل اصلی نفوذ در حکومت اسلامی است لذا تمام سیاستمداران بجای کسب رضایت مردم فقط دنبال ثروت اندوزی برای کسب رای هستند !! چطور الله اعلم !!!
نیاز فوری به قوه قضاییه قدرتمند و مستقل فاقد هر گونه ملاحظات سیاسی یا پارتی بازی برای ریشه کن شدن فساد اداری ابتدا از قوه قضاییه لازم است. در این خصوص مسئولان ارشد کشور میبایست هرگونه نیازمندی قوه قضاییه را اعم از نیروی انسانی و اعتبارات لازم تامین کنند در غیر اینصورت فسادی که تا بیخ گوش روسای سه قوه پیشرفته بزودی موجب تخریب نظام اسلامی و تبدیل آن به حکومتی مستبد خواهد شد.
خدمات جانبازان به شرح ذیل اعلام می گردد.
1-دریافت یک قطعه زمین دولتی
2-دریافت وام مسکن دولتی
3-پرداخت هزینه درمان
4- پرداخت حقوق حالت اشتغال
5- پرداخت مستمری
6- بلیط نیم بها جهت مسافرت

اشتراک همین خدمات به گروههای دیگر جامعه
الف - مددجویان کمیته امداد
ب- مددجویان سازمان بهزیستی
قانون: قانون دولت را مکلف کرده است که هر شهروند ایرانی واجد شرایط به تمام اقشار جامعه خدمات ذیل را ارائه نماید.
1-1 -کار
1-2- مسکن
1-3- امنیت
از بنیاد شهید و امور ایثارگران این سوال مطرح می شود خدماتی که با نام جانبازی به جامعه ایثارگر داده می شود را اعلام کنید؟
همرزمان همانطور که استحضار دارید کارکنان بانکها و وزارت نفت و دهها نهاد و سازمان دیگر هم خدمات مشابه ایثارگران و کمیته امداد و بهزیستی دریافت می کنند.اگر بانکها و وزارت نفت را نام بردم قصد جسارت ندارم که نباید از این حق بهره مند باشند که می خواهم عرض کنم قانونگذار این حق را برای آنان مجاز کرده و دولت مکلف به اجرای قانون است.
شما همگی استحضار دارید مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هم قانونگذار آنها را موظف کرده است که به این عزیزان معلول و مستاصل حقوق و مزایا پرداخت نماید. جامعه ایثارگر بالاخص جانبازان که هر کدام معلولیتهای جسمی و روحی ناشی از جنگ را دارند هم به مثابه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی طبق قوانین و مصوبات شرایط دریافت حقوق را دارند .با این تفاوت که خیلی از جانبازان زیر 25% که اکنون به دوره کهولت سن رسیده اند از دریافت مستمری و حقوق بی بهره می باشند و با عنایت به اینکه بخش اعظمی از همین جامعه زیر 25% مستاصل و بیکار هستند ، به دلیل جانباز بودن تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار نمی گیرند ***بعبارت دیگر در جایی مرغ و درجایی شتر مرغ هستند***در جامعه ایثارگری به دلایل مشکلات مالی خیلی از خانواده ها متلاشی و در حال فروپاشی است .تبیعض در قوانین نانوشته بنیاد بیداد می کند .
علت : جانباز 40% ما مستمری دریافت می کند و جانباز پنج درصد(5%) حقوق حالت اشتغال دریافت می کند.
جانباز 20%شیمیایی و اعصاب و روان فاقد حقوق و مستمری می باشد و جانباز 5% با ضایعه ارتوپدی حقوق دریافت می کند.
این بدان معنا نیست که جانباز 5% نباید حقوق و یا مستمری حقوق دریافت کند بلکه اگر تمام سرمایه کشور هم به ایشان پرداخت شود باز هم حق ایشان ادا نشده است .منظور این است که هیچ چیز در بنیاد سرجای خود نیست و جامعه ایثارگری با صدها مشکل دست و پنجه نرم می کند .سوالم این است چه کسانی و چه نهادی مسئول پاسخگویی به حل این مشکلات است؟ چرا داریم از ایثارگران استفاده ابزاری می کنیم در حالیکه هیچ مشکلی از مشکلات آنان حل نشده است و همانند شهروندان عادی خدمت دریافت می کند.امیدوارم ایثارگران فهیم این مسائل را بدانند و با حقوق شهروندی خود آشنا باشند و مسئولین در خصوص ارائه خدمات تجدید نظر کنند.
درود بر جناب مجتهد
ان چیزی که لازمه جامعه امروزی است به خوبی بیان کردی، روزی در جبهه جنگ و امروز در جبهه اقتصادی....
حمایت گرت هستیم
چنانچه بنیاد افرادی مانند برادر مجتهد را تحمل می کرد ،مجموعه را از امثال ایشان خالی نمی کرد،حالا هم که رویکرد بنیاد این گونه است،محال است به این پیشنهاد پاسخ بدهد .قضاوت با شما.
شایعه شده است بیمه تکمیلی جانبازان استخدام دستگاهای دولتی قرار است قطع گردد.اگر قرار بود قطع گردد چرا سال گذشته برقرار شد؟آخر بیمه تکمیلی آموزش وپرورش برای ما کارائی ندارد ..بگذارید حداقل ما از بیمه تکمیلی اسفاده کنیم
سلام دوستان ما مجموعه ایثارگران یا از مصوبات مجلس در سال جاری بی خبریم یا اینکه مطلع هستیم اما نمی خواهیم.شناخته شویم که شاید روزی پاسخ دهیم که در حالت دوم ستم در حق خود و دیگر همرزمان سال های دور کردیم .اما دوستانی که در این سایت وزین فاش نیوز درد دل میکنند اما علیرغم گذشت 4 سالی این حقیر با این دوستان گرامی هستم هرگز ندیدم و یا نخواندم که ایثارگران کامنت بذارند که بیآیید اساسی درد دل کنیم و بدبختی خود را به محضر حضرت آقا منعکس کنیم .حدود سه ده گذشت هیچ کاری در حق ایثارگران نکردن. نمی خواهند که بکنند. لذا ما می توانیم و باید به پا خیزیم تا کی.فرزندان ما چه گناهی کردند که امروز آوره و بی خانمان باشند.در یک شهری بهترین نقاط را نور چشمی ها خودشان سند کردند .اما ایثارگران که میرسد دورترین منطقه و در بیابان برهوت آن هم آپارتمانی.حال که قرار است دربیابان باشیم حداقل ویلای و در اختیار خود ایثارگران می گذاشتید اگر اسم بگیریم که به کدام سازمان در کجای شهری مثل بجنورد زمین دادند .فردا هزار تا انگ می زنند
درود و مرحبا .اقبال ستاره های آبی در زندگیت هویدا********************************************************************************************************************این یعنی ستاره خوشبختی رضا******************************
سلام خدمت همه ایثارگران علی الخصوص جانباز محترم و مورد وثوق جانعه ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند از همه عزیزان استدعای عاجل دارم که قدر این بزرکوار را بدانیم و امثال این عزیزان نعمتی خوشآیند هستند هرچند زیارت ایشان را سعادت نداشتم اما بعضی روشنگری های این بزرگوار به کار همه جانبازان آمده امیدوارم همواره در سلامت و در کنار رزمندگان و ایثارگران باشند.انشاءالله.
کسری مالی بهداشت درمان کجاست
تبانی بیمه ایران
اقای مجتهد خود شما هم باید روزی جوابگو باشید بابت حضور دربنیاد وسکوت در برابر حق کشی رزمنده وجانباز .نمیدانم هدفت چیست یا وجدان درد گرفته ای یا بنحوی میخواهی گذشته را جبران کنی ولی ما شما را هم شریک بنیاد میدانیم
سلام خدمت حاج آقای ساقی جانباز محترم و معزز .من خدمتتان یک بار تماس گرفتم که شماره آقای معرفی را به ما بدهید .فرمودید باید خود آقای معرفی هماهنگ کنیم لذا از این طریق بار خواهشمندم که یا شماره ایشان را به من بدهید یا اینکه شماره حقیر در اختیار ایشان قرار دهید که بعضی از مسائل را با ایشان مطرح کنیم تا بلکه مشگلات جانبازان را مورد پیگیری قرار دهند .در پایان از شما برادر عزیزم نهایت سپلس و قدر دانی را دارم .کوچک همه ایثارگران زاهدی
سلام. همه چیز را می بخشم در برابر حکم اعدام برای هر چه بنیاد و بنیادیه.
آن موقع دلم خنک میشود.
اینها درپناه انقلاب خیلی خون شهدا را پایمال کردند.
ابن سینای مشهد شکنجه خانه بنیادشهید بروی جانبازان اعصاب و روان است.
مدرک موجود است.
با تقدیم خالصانه ترین سلامها به شما صالحان و پاکان و مردان نامی ایران
سلامی به گرمی ترکشهای وجودتان.
خوبان و نازنینان همرزم
بیش از سی سال از شروع جنگی تحمیلی و نابرابر می گذرد که مشکلات لاینحل ما همچنان باقی است .مشکلاتی مربوط به مسکن، اشتغال ، تحصیل و هر آنچه شماها بارها با آن مواجه هستید و بقول آن دوست که می فرماید خدمات منادیان و لبیک گویان جبهه حق علیه باطل که در بالا اشاره کرده اند همان خدمات تعربف شده ای است که به همه اقشار معمول جامعه داده می شود.به همین منظور پایان عمر ما را چند سالی باقی است و شاید دست اجل در همین دقایق که این مطلب را می نویسم بنده ناچیز را از این جمع صمیمی و صلح و شجاع گرفت .پیشنهاد می کنم همه ی دوستانی که فاش نیوز را تنها سایت خود می دانندو به آن وارد شده و دلنوشته های خود را به دوستان همرزم یاد آوری می کنند شماره تلفنی به سایت ارسال کنند تا با همدیگر در سراسر استانها ارتباط داشته باشیم .
*****و اگر از طریق شبکه های مجازی از قبیل واتسآپ با هم ارتباط داشته باشیم هم کار زیبایی به نظر می رسد.به خاطر ارتباط با گلهای خندان همرزم من شماره ام را به سایت ارسال می کنم انشاالله در صورتی که لایق دوستان باشم و قصد ارتباط دارید از سایت شماره را بگیرید.
سلام برتمامی جانبازان وآزادگان سربازوظیفه وبسیجی شاغل وبازنشسته ادارات الحمدولله تعداد۱۱۶نفرازجانبازان وآزادگان اردبیل باپیگیریهای شبانه روزی واتحاد وهماهنگی که دربین آنها بودتبصره ماده ۳۸قانون جامع درمرداد۹۴بطورقطع اجراشدوحقوق سال گذشته آنان نیزبصورت یکجا ازتاریخ ۱/۱/۹۳تا ۳۱/۳/۹۴ به حساب آنها واریزشد حال شمابرادران عزیزباید بصورت جدی وهماهنگ وتماس بایکدیگر پیگیری این موضوع باشند تاحق ۲۵ساله ایکه ازآنها ضایع گردیده است همانندجانبازان شاغل وبازنشسته اردبیل به آنان بازگردانده شود
سلام برشمابرادران اعضای انجمن درتهران برادران عزیز متاسفانه هیچگاه تاکنون ندیدیم ونشنیده ایم که شماعزیزانی کهدرآن بالا هستید وبعنوان نماینده جانبازان بویژه جانبازان نخاعی منصوب شده ایدحتی یکبار پیگیرماده ۱۹۰ قانون استخدامی سپاه یاهمان تبصره ماده ۳۸ قانون جامع موضوع حقوق وظیفه جانبازان سربازوظیفه سپاه وبسیجیهای شاغل وبازنشسته ادارات باشیدماتعجب میکنیم یاشما برادران اصلاازاین قانون اطلاعی ندارید که اگراینگونه باشدجای بسی تاسف است ویااینکه مطلع هستیدوکم لطفی مکنید انتظارداریم که شماعزیزان برای احقاق حقوق ضایع شده این قشرازایثارگران که ۲۵سال است که به آنها ظلم شده است نهایت تلاش خودرا بکار بیاندازید متشکریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi