شناسه خبر : 37132
یکشنبه 08 شهريور 1394 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه متقاضیان زیارت اربعین امسال

سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی‌(ع) از 15 شهریور ماه می‌توانند در سامانه «سماح» پیش ثبت‌ نام کنند.

بدون عکس
 
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی می‌رساند با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور گسترده علاقه‌مندان در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی و با هدف تخمین تعداد متقاضیان حضور در این مراسم باشکوه، پیش ثبت‌نام اعزام‌های اربعین حسینی (ع) به صورت «غیر کاروانی» از روز شنبه 15 شهریورماه در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در این‌باره متعاقباً در اطلاعیه‌های بعدی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.
 
با توجه به اینکه متقاضیان پیاده‌روی اربعین باید گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 94 را داشته باشند، لازم است متقاضیان در مدت زمان باقیمانده برای دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.
 
 
یادآور می‌شود در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت بخشی به اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به مراسم پیاده‌روی اربعین اختصاص یافته که مشتاقان این سفر معنوی می‌توانند با مراجعه به این بخش از سایت، از آخرین اخبار و دستورالعمل‌های موجود بهره‌مند شوند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi