شناسه خبر : 38388
چهارشنبه 22 مهر 1394 , 15:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لاک پشتم بود تا حالا رسیده بود!

فرزند شهید- فرهنگی- سکوت وزیر آموزش و پرورش در مورد ماده 51 چه زمانی شکسته می شود؟؟؟؟؟
اخبار آموزش و پرورش: مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۲۵ هزار شاهد و ایثارگر شامل قانون ۵۱ جامع ایثارگری می شوند و حقوق این افراد تا ۲۵ درصد (علاوه بر حقوق خود،۱۸۷ هزار تومان) افزایش می یابد.

محمد حسین کفراشی در گفت و گو با خبرگزاری فرهنگیان ، در پاسخ به این سوال که افزایش حقوق افراد شاهد و ایثارگر تا ۲۵ درصد بیشتر از حقوق افراد عادی، چه زمانی اعمال می شود؟ گفت: بر اساس ماده ۵۱ قانون جامع ایثارگری، حقوق افراد جانباز و ایثارگر آموزش و پرورش ۲۵ درصد از حقوق افراد عادی افزایش می یابد.
 
وی با اشاره به اینکه این موضوع به زودی اجرایی می شود، افزود: پس از حل بسیاری از مشکلات که بر سر اجرایی شدن این موضوع بود، بحث اعتبار آن مورد بحث قرار گرفت.
  کفراشی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش در اولین جلسه سال ۹۴ در شورای معاونین، دستور دادند که این قانون اجرا شود. معاون توسعه و پشتیبانی نیز مکلف شد که پیگیر این موضوع با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور باشد.
 
 مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش افزود: تقریبا ۱۴ هزار فرزند شهید و ۹ هزار و ۵۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد داریم که حدود ۲۵ هزار نفر از این تعداد شامل قانون ۵۱ جامع ایثارگری می شوند.
 
وی تصریح کرد: این افراد علاوه بر حقوق خود باید ۱۸۷ هزار تومان افزایش حقوق داشته باشند. طبق قانون جامع ایثارگری ۲۵ درصد حداقل حقوق مصوب کارکنان دولت باید انجام شود.
  کفراشی اشاره کرد: مکاتباتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شده و به صورت شفاهی این موضوع برای اجرایی شدن پذیرفته شده است. منتظر هستیم به صورت رسمی و کتبی این موضوع اعلام شود تا با موافق سازمان مدیریت، آموزش و پرورش آن را اجرایی کند.
 
 مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد با اجرا شدن این قانون حقوق افراد شاهد و ایثارگر به طور کامل استیفا می شود تا حقی از این افراد ضایع نشود.

آقای کفراشی! جواب مکاتبات اگر با حرکت لاک پشتی هم می آمد تا حالا رسیده بود. چرا با این حرف ها ایثارگران را مسخره می کنید؟ دشمنی تمام مسؤلین آموزش و پرورش با ایثارگران را خود شما  با این کارها اثبات کردید.

اینستاگرام
این دزدی درروزروشن درحق صایرایثارگران است
سلام. سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کی همین ماده 51 را اجرا خواهند کردو در ضمن بلای که برسر بند 2 ماده 68 مدیریت خدمات کشوری بر بازنشستگان قبل از سال 1/1 / 86 اوردید منظور م ایثارگران اهم جانباز ان ازادگان و رزمندگان می باشد.
جانبازان ارتش حتی دفترچه بیمه که ابتدایی ترین وسیله بهداشت و درمان است را ندارند...

انوقت سران ارتش از جانباز و ایثار صحبت می کنند چرا به جانبازانی که در ارتش مجروح شده اند دفترچه بیمه تعلق نمی گیرد ...

اقایان مسئول ایثارگران نیروی زمینی ارتش جانباز شیمیایی نیاز به دفترچه بیمه دارد هزینه داروهای شیمیایی بالاست . دیگر توان پرداخت این هزینه ها را نداریم . چکار کنیم تکلیف مان چیست ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi