شناسه خبر : 39007
چهارشنبه 13 آبان 1394 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چهارمین رزمایش پرتوی کشور فردا در تهران

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: چهارمین رزمایش پرتوی کشور را بعد از اراک، بوشهر و اصفهان فردا در تهران برگزار می‌کنیم.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در حاشیه دومین همایش مشترک پدافند جامع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را به‌منظور کنترل و آمادگی دستگاه‌های اجرایی طرح ریزی و اجرا می‌کنیم.

وی افزود: در روز گذشته مانوری در منطقه ماهشهر در حوزه پدافند شیمیایی که بزرگترین قطب شیمیایی کشور است، داشتیم؛ که رزمایش با موفقیت برگزار شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: چهارمین رزمایش پرتوی کشور را بعد از اراک، بوشهر و اصفهان در تهران خواهیم داشت؛ که در واقع حوادث احتمالی هسته‌ای که ممکن است در کشور روی دهد، ازجمله در تهران که رآکتور امیرآباد را دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد، و فردا برای نخستین بار انجام می‌شود.

هماهنگی خوبی بین استانداری، شهرداری و نیروهای مقابله با آلودگی‌ها ایجاد شده که احساس می‌کنیم این ظرفیت و هماهنگی در داخل می‌تواند به ما کمک کند؛ تا مجموعه بتواند این تمرین اولیه را به صورت جدی انجام دهد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi