شناسه خبر : 39342
سه شنبه 26 آبان 1394 , 14:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام انجمن جانبازان در پی شهادت جانباز نریمانی

انجمن جانبازان نخاعی عروج ملکوتی یکی دیگر از هم قطاران جانباز خود را به حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، جانبازان و ایثارگران معزز و به ویژه خانواده داغدار این شهیدِ سعید تسلیت عرض می نماید

شهدا «نفوس مطمئنه ای» هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند. اینجا صحبت از عشق است و عشق؛ و قلم در ترسیمش بر خود می شکافد.(امام خمینی ره )

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی با صدور پیامی، عروج یکی دیگز از جانبازان نخاعی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار فاش به نقل از روابط عمومی انجمن، در قسمتی از این پیام آمده است : بار دیگر خبر شهادت یکی دیگر از جانبازان نخاعی کشور، ما را در اندوه فراقِ «سهراب نریمانی» نشاند و اندوهگینمان ساخت.هر از چند روزی عزیزانی جمع دوستان و همرزمان خویش را ترک و میهمان سفره الهی میشوند که افتخار جانبازی را با خود یدک می کشند.جانبازان نخاعی که سالها با صبر و حلم خود، حلاوتِ دردجانکاه جسم را باجان و دل چشیده اند ولی لب به شکوه نگشوده اند. چرا که خود تحفه ای را  آگاهانه و با بصیرت به حضرت دوست تقدیم داشته اندو بر این معامله استور ماندند و شکیب و مفتخر.

گوهرهای ناب و با ارزشی که در متن و بطن کشورعزیزمان وجود دارند و باعث افتخار و درخشندگی چشم نواز و دل نواز راهی هستند که بحق پمودن آن راه ، جز با تلئلو نوز این گوهران میسور نخواهدبود. و انصافا" که ملت عزیزمان قدر و منزلت این گوهران را هرگز فراموش نخواهند کرد. چرا که همواره  و در همه صحنه ها این حس زیبا را به منصه ظهور رسانده و به وجود چنین اسوه هایی افتخار و سجده شکر بجای میآورند.

انجمن جانبازان نخاعی عروج ملکوتی یکی دیگر از هم قطاران جانباز خود را به پیشگاه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، محضرمقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، جانبازان و ایثارگران معزز و به ویژه خانواده داغدار این شهیدِ سعید تسلیت عرض می نماید و ازخداوند یکتا ترفیع درجات دربهشت أعلا و مزید فضل ورحمت پروردگاربی همتا  برای ایشان و صبر و شکیبایی و نیزطول عمر باعزت برای بازماندگان  همراه با سلامتی وحسن عاقبت شان  خواهانیم و رجاء واثق داریم راه و رسم « نریمانی »ها همچنان در مسیر زندگی فرد فرد ملت غیور ایران ساری و جاری باشد. چرا که بفرموده حضرت آقا : چراغ راه آینده ما شعارِ آزادگی و فداکاری شهدای ماست.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
روحش شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi