شناسه خبر : 39768
سه شنبه 10 آذر 1394 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم بازتعریف فرهنگ ایثار و شهادت

معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت بر بازتعریف فرهنگ ایثار و شهادت در این شورا تاکید کرد و گفت: این فرهنگ باید در رفتارهای عمومی مردم تجلی یابد.

به گزارش ایرنا از شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی فقیهی در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی فرهنگ ایثار و شهادت افزود: این فرهنگ باید در سبک زندگی ایرانی اسلامی و رفتارهای عمومی مردم تجلی یابد.
وی بر بسترسازی و ایجاد ظرفیت های لازم در رسانه های گروهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تاکید کرد و گفت: فرمایشات و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری فصل الخطاب ما به شمار می آید؛ چرا که در سیاست های ابلاغی رهبری در امور ایثارگران بر بسترسازی، ایجاد و توسعه ظرفیت های لازم در رسانه ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شده است.
وی همچنین بر لزوم مشخص شدن وظایف رسانه ها در این حوزه مهم و تاثیرگذار به عنوان پشتوانه امنیت ملی، تاکید کرد.
فقیهی در ادامه با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: ریشه و خاستگاه این فرهنگ مقدس اهل بیت (ع) و عاشورای حسینی است.
نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مدیران روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت، ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد شهید امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
در این جلسه مصوباتی از جمله برگزاری ماهیانه شورای اطلاع رسانی، عقد تفاهم نامه با دستگاه ها، تدوین پیش نویس دستورالعمل اجرایی شورای اطلاع رسانی و دستورالعمل راهبردی رسانه ها در فرهنگ ایثار و شهادت مصوب شد.

 

اینستاگرام
باسلام اگه تو مملکت ما ازهرچیزابزاری استفاده نمیشد خوب بود باید تاسف خورد تواوج پیشرفت فرهنگ ایثار وشهادت بوسیله بعضی از مسئولان مسیر این فرهنگ که کامله بین مردم جا افتاده بود کج میشود وفرهنگ مصرفگرایی غربی جا میندازن که بعداز دو دهه پا فشاره روی این فرهنگ غلت وگوش ندادن به تذکرات رهبری میشود حالروز این مملکت بلکه باید بگوییم حالروز این منطقه باید کسانیراکه باعث این فرهنگ شدن را به ملت معرفی کرد گرچه باید تاسف خورد ولی باید برگردیم به همانجایی که کج رفتیم .انشاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi