شناسه خبر : 40570
پنجشنبه 03 دي 1394 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتش سوریه داعش را درهم کوبید

یک مقام نظامی سوری گفت: جنگنده های ارتش مواضع تروریست های داعش در تله ام کدوم، الحدث، ضهره الدکان، حوش ابو فرج، حزم ام عایش، الفحیح و الحزم را در حومه جنوب شرقی حمص هدف قرار دادند.

وی افزود: حملات هوایی ارتش همچنین منجر به نابودی محل تجمع تروریست های داعش، سلاح و ذخایر و شماری از تروریست ها شده و این اقدام تنها بعد از گذشت کمتر از 24 ساعت از نابودی کاروان خودروهای داعش صورت گرفت.

حمله های هوایی ارتش سوریه در منطقه جب الجراح واقع در شرق شهر حمص نیز منجر به تخریب مرکز تجمع تروریست های تکفیری و کشته شدن شماری از آنها در اطراف روستای عنق الهوی شد.

به گفته این مقام نظامی سوری، جنگنده های ارتش کانون تجمع تروریست های جبهه النصره و گروه های تروریستی وابسته به آن را در روستای تیرمعله در شمال شهر حمص هدف قرار دادند که بر اثر آن، تعدادی از مخفیگاه های تروریست ها و سلاح و تجهیزات جنگی آنها منهدم شد.

 

منبع: ایرنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi