شناسه خبر : 41882
دوشنبه 05 بهمن 1394 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس مجلس برای پدر شهید

 

شهید علی آقاعبداللهی
در پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به محمد آقاعبداللهی پدر شهید مدافع حرم آمده است:پل شهادت زیباترین و اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند.
 
 «شهید علی آقاعبداللهی»، چندی پیش داوطلبانه راهی سوریه شد و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. علی آقاعبداللهی متولد 1369 دارای یک فرزند 1 ساله، از پاسداران سپاه حفاظت انصارالمهدی بود که از مدت‌ها پیش برای پیوستن به جمع مدافعان حرم لحظه‌شماری می‌کرد. او سرانجام به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب‌(س) پیوست. پیکر مطهر این شهید همچنان مفقود است.
 
پیام تسلیت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به محمد آقاعبداللهی پدر این شهید مدافع حرم در مراسم یادبود شهید قرائت شد. متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:
 
بسم رب الشهداء والصدیقین
 
همکار گرامی جناب آقای محمد آقاعبداللهی
 
پل شهادت زیباترین و اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت، شرافت و سربلندی را برای امت اسلامی به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ شهادت را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به همگان آموختند.
 
بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان، در دفاع از حرم آل الله(ع) به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصا حضرت سید الشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید.
 
اینجانب، شهادت فرزند برومندتان بسیجی پاسدار شهید علی آقاعبداللهی، این رزمنده سرافراز میدان جهاد و شهادت را به محضر خانواده معزز تبریک و تهنیت عرض نموده و علو درجات را برای این شهید والامقام از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
 
علی لاریجانی
 
رئیس مجلس شورای اسلامی
 
 
 
منبع: تسنیم
اینستاگرام
باسلام اقای لاریجانی دیدارباخانواده شهداکاری بسیارخوب وپسندیده است وخدااجرکارتان رامیدهدالبته درکشورمااین ملاقاتهانسیب همه نمیشودفقط عده ای خاص هستندبهرحال ایکاش شمامسولین درکناردیدارهابه خواسته شهداعمل کنیدمن خودم بعنوان یک آزاده وجانبازکه هم درزمان انقلاب درشهرخون وقیام که شماالان نماینده انجاهستی بودم اماامروزه باخواندن رسانهاوشنیدن اخبارازصداوسیمافقط تاسف میخورم ایاصحت دارداینهمه اختلاس ورانت وپول گرفتن نمایندگان ولجبازی وکارشکنی شهرداری منطقه 17باخاکسپاری شهدای گمنام انهم درسازمانی که ریس ان خودش ازبچه های جنگ وبهه وانقلاب هست خداوکیلی این بچه هابرای چه رفتن به جبهه خدایاخودت شاهدهستی که زمانیکه مارفتیم به جنگ حرفی ازتلویزیون وفرش وپتووپست وامتیازدادن یاندادن نبودیاشایدمن اشتباه می کنم میدادنندبه من ندادندیااصلاشایدمن وامثال من درکشوردیگری بودیم اقای لاریجانی 3سال واندی ازاین دوره مجلس گذشت چراتعدادی ازنمایندگان این روزهابفکرخدمت به جامعه ایثارگران افتاده اندچرادرکشورمایک قانون چندین تفسیرداردچرااینهمه درکشورمالجبازی هست ای کش شماوریس جمهورومسولین درکناردیدارازخانواده شهداوگاهی هم ازجانبازان حداقل به خواسته وگفتارانهاهم عمل میکردییدتامن وامثال من کمترخبرازاختلاس وانواع موادمخدرورانت وحیف ومیل شدن اموال خدارامی شنیدیم ونسبت به گذشته خودافسوس نخوریم که نکندخدای نکرده ماراه رااشتباه رفتیم بخداگاهی وقتهادرکوچه وبازارومحله ازمردم عادی می شنوم که این کارهاعمداهست که تانسل جوان بیکارودرگیراعتیادباشدکه تامسولین راحت باشندباخودم درگیرمیشوم که ماچرااشتباه میکنیم مگرمیشودمسولی که مومن واسلام شناس واگاه به قران واسلام ودلسوزنظام ورهبری وکشورهست چرابفکراشتغال جوانان بیکارنیست چونکه اقایان نماینده ودولت انسان ازبیکاری دست به هرکاری میزندپس خواهشن بفکراشتغال جوانان باشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi