شناسه خبر : 41897
دوشنبه 05 بهمن 1394 , 15:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار خوب است اما نه نمادین!

ع ق- آقای لاریجانی!

 دیدار با خانواده شهدا کاری بسیارخوب و پسندیده است وخدا اجرکارتان رامی دهد. البته درکشورما این ملاقات ها نصیب همه نمی شود. فقط عده ای خاص هستند. به هرحال ای کاش شما مسئولین درکنار دیدارها به خواسته شهدا عمل کنید.

 من خودم به عنوان یک آزاده و جانباز که هم درزمان انقلاب درشهرخون وقیام که شماالان نماینده آنجاهستی، بودم اماامروزه با خواندن رسانه ها وشنیدن اخبار از صدا و سیما فقط تاسف می خورم. آیا صحت دارداینهمه اختلاس ورانت و پول گرفتن نمایندگان و لج بازی وکارشکنی شهرداری منطقه 17 با خاکسپاری شهدای گمنام آن هم درسازمانی که رئیس آن خودش ازبچه های جنگ و جبهه وانقلاب هست!

 خداوکیلی این بچه هابرای چه رفتن به جبهه؟ خدایاخودت شاهدهستی که زمانی که مارفتیم به جنگ حرفی ازتلویزیون وفرش و پتووپست وامتیازدادن یاندادن نبود! یاشایدمن اشتباه می کنم میدادند به من ندادند یااصلاشاید من وامثال من درکشوردیگری بودیم!
 
 آقای لاریجانی! 3سال واندی ازاین دوره مجلس گذشت. چراتعدادی ازنمایندگان این روزها به فکرخدمت به جامعه ایثارگران افتاده اند؟ چرادرکشورمایک قانون چندین تفسیردارد؟چرااینهمه درکشورمالجبازی هست؟ ای کاش شما و رئیس جمهور ومسئولین درکنار دیدار از خانواده شهدا وگاهی هم ازجانبازان حداقل به خواسته وگفتار آنهاهم عمل می کردید تامن وامثال من کمترخبر ازاختلاس وانواع مواد مخدر و رانت وحیف ومیل شدن اموال خدارامی شنیدیم ونسبت به گذشته خودافسوس نخوریم که نکندخدای نکرده ماراه رااشتباه رفتیم!

 بخداگاهی وقتهادرکوچه وبازارومحله ازمردم عادی می شنوم که این کارهاعمدا هست که تانسل جوان بیکارودرگیراعتیادباشد تا مسئولین راحت باشند باخودم درگیرمی شوم که ماچرااشتباه می کنیم؟ مگرمی شود مسئولی که مومن واسلام شناس و آگاه به قرآن واسلام ودلسوزنظام ورهبری وکشورهست چرابه فکراشتغال جوانان بیکارنیست؟ چون که آقایان نماینده ودولت! انسان ازبیکاری دست به هرکاری میزند. پس خواهشا به فکر اشتغال جوانان باشید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اخرش میدانیم مشکل دارید ولی دستمان چیزی برنمی اید خودتو مدیریت کن بدترازشماهستندخداحافظ تومیمانی صدهزارتومان هزینه شیرینی ومیوه ومنت زنوبچه ها وروشن شدن چراغ همسایه ها دیدی چه خبربود بازماشین پرازفرش اوردند براش معاون استاندارو چندتااخوندو پنجاه تامحافظ و خدا بخیرکنه همینه دیگه ماگرسنگی میکشیم
سلام علیکم. آقای شهیدی بس کنید. آقای شهیدی شما را بخدا از این همه شعار پوچ و بی معنی خسته نشدید؟ آقای شهیدی آیا میدانید که فرصت داده شده به شما دیگر رو به پایان است؟ آقای شهیدی آیا نمیدانی که مدت زیادی به انتخابات ریاست جمهوری نمانده و به احتمال خیلی زیاد با آمدن رئیس جمهور جدید حضرتعالی هم باید از بنیاد شهید تشریف ببرید؟ جناب آقای شهدی. ای بزرگوار که سید هم هستی. ای سید عزیز این سه سال است که بنیاد شهید را تحویل گرفته ای. خداوکیلی در طول این سه سال سه قدم خیر و سه قدم عملی برای ایثارگران برداشته ای؟ مطمعنآ خود شما هم از شعار تو خالی بیزار هستی اما آیا میدانی که در طول این سه سال چند تا شعار اساسی و مهم به زبان آورده ای و هیچ کدام هم عملی نشده؟ جناب آقای شهیدی بزرگوار مگر حضرتعالی بارها در محافل مختلف نفرمودی که بیش از هفتاد درصد از قوانین مربوط به ایثارگران را به اجرایی کرده ای؟ بس کو و کجاست؟ بس چرا ایثارگران این همه از بی قانونی مینالند؟ مگر میشود کسی از اجرای قانونی که به سودش است معترض باشد؟ تنها موردی که میشود در رابطه با مدت ریاست شما در بنیاد گفت آن هم نه بصورت صد در صدی و مطمعن. این است که در طول این سه سال فعلا اختلاسی در بنیاد شهید اتفاق نیفتاده و این بخودی خود جای تقدیر و سپاسگذاری دارد. جناب آقای شهیدی ما ایثارگران نیک میدانیم که در زمان رفتن زریبافان و تشریف فرمایی شما به بنیاد شهید چه اوضاع درهم و برهمی بود و زریبافان چه گندی زده بود و هنوز هم این گند زدایی زریبافان به پایان نرسیده. و حرف آخر اینکه جناب آقای شهیدی اگر میخواهید خدمتی به ایثارگران ارائه بکنید اول آن خدمت را انجام دهید بعد آنرا ابلاغ کنید و از دادن این همه شعار و خدمات انجام نشده پرهیز کنید. از جناب آقای ساقی عزیز و بزرگوار و دیگر دست اندر کاران این سایت ارزشی کمال قدردانی و تشکر را دارم و امیدوارم در صحت و سلامتی کامل به این کار خداپسندانه ی خود ادامه داده تا ملت عزیز و شریف ایران اسلامی بیشتر در جریان مشکلات واقعی ما ایثارگران قرار بگیرند و امید است آن سرورانی که فکر میکنند ما ایثارگران جملگی سرمایه و امکانات ایران را خورده و برده ایم در جریان واقعیات موجود قرار بگیرند و متوجه شوند که ما ایثارگران با چه مشقت ها و مشکلات مالی فراوانی روبرو هستیم و اینطوری که آن عده ی قلیلی از مردم عزیز این ذهنیت را دارند روشن شوند و حقیقت را بیابند. سپاسگذارم.
قران می فرماید
و قولو للناس حسنا
با مردم به نیکی سخن بگویید.
برادران لطفا درد دل و انتقادمان را با دقت و رعایت حرمت و شان خودمان بنویسیم
عزیز برادر مگر انها شان جانبازان را حفظ کردند میدانید چقدر ایثارگران را تضیف کرده اند ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi