شناسه خبر : 42911
سه شنبه 04 اسفند 1394 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا به دشمن لبخند بزنیم؟

رضاسرگزی- باسلام ودرود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و تسلیت دهه متبرک فاطمیه (س) به همه فاطمیون!

  کاش همه به اصل وعزت وشرفی که اسلام وائمه مامسلمانان را به آن ترغیب وتشویق کرده اند اصولی پایبند باشیم و آنچه را که از ما برای عزتمندی خودمان درخواست شده بخوبی به آن عمل کنیم. آنگاه خواهیم دید که هیچگاه روی خواری وغربت زدگی وانحراف و حب کرسی نشینی و معروفیت دنیوی ومادی گرایی نخواهیم داشت. زیرا روشنگر راه و هدایتگر بسیار آسان تر از آنگونه که ما تلاش می کنیم و برای رسیدن به هدفی که خواسته دشمنان سیلی خورده هست مارا درمسیرروشن الهی و هدفی که بابت آن هم سال های قبل از انقلاب وهم هشت سال دفاع جانانه را باافتخاری وصف ناشدنی با نثارخون ها و جان هایی که تاکنون آثار و الم و درد توأم بالذت معنوی وعشق آن روزهای مقدس راهمراهی می کنند سپری نمودیم ،چرا به دشمنی که آن سلاح های مرگبار اتمی و میکروبی را مستقیم وغیرمستقیم بر سر ما فرو میریخت خدای ناکرده لبخندتمسخرآمیزش راپاسخ مثبت بدهیم؟

 ان شاءالله که هرگز اینگونه نخواهدبود ومردم وسیاسیون ما روشنتر ومتفکرتر ازدشمن مکاربوده وهمیشه خواهندبود وچنانچه نفوذی هایی باعناوین زیرکانه وفریبکارانه درمسیرمعاندین قرارگرفته باشند، ملت ما تمام تلاش هایشان را که گاها" مشاهده شده ودرعرصه انتخابات جلوه بارزتری بخود گرفته جز رسوایی و طردشان ازجامعه عایدی برایشان نخواهد داشت. وماایثارگران عرصه دفاع وجنگ همچنان وافی به عهد بوده وبا ولایت و رهبرفرزانه و روشن بین حضرت آیت الله العظمی سید علی درهمه لحظات وامکان اماده جانفشانی ودفاع هستیم.

 ملت میدانند کسانی که برای مادیات تلاش می کنند چه اهدافی دارند. ملت ما اول عزت وسرافرازی اسلام ،دین ودیانت رامیطلبد زیرا برای رسیدن به این هدف جوان ها و خون ها دادیم و آسان به دست نیاوردیم که از دست بدهیم، دشمنان بدانید، بدانیدکه توکل به خدا همه شمارا محو خواهدنمود وبااتکا وتوکل بخدا همیشه پیروزیم، هرجاوهرمکان

اللهم عجل لولیک الفرج، آمین یارب العالمین، جانبازان ورزمندگان سیستان وبلوچستان.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
درود بر شما
سلام آقا رضا سرگزی شما مشهدی هستید؟ شاید بچه نخریسی مشهد؟ انشاالله همینطور است.،
دشمن به سران حکومت ما پوزخند می زند و اینها به او لبخند!
سلام ، بخشی از حاکمیت اسلامی بدست افراد فاقد صلاحیت افتاده است که بنابر قدرت و ثروتی که در اختیار دارند سالهاست در حکومت ترک تازی میکنند آنها که در چهره و اعمالشان نشانهایی از قوم مغولان خونخوار و طماع دارند هرگز به شرافت و اصالت اسلامی و ایرانی راه ندارند.
عده زیادی از ایثارگران بعلت نفوذ اینگونه شرارتها از حقوق قانونی و تکلیفی نظام اسلامی محروم ماندند لذا همانطور که نماینده محترم ولایت فقیه در بنیاد با صراحت اعتراف کرده است که آن نفوذیها به بهانه بار مالی جانبازان را علیرغم استحقاق قانونی زیر 25 درصد قرار میدهند و از حقوقشان محروم میکنند. وقتی با ایثارگران اینکار را میکنند با مردم عادی نکنند؟ آنها ثروتهای کشور را به خارج منتقل میکنند و از حمایت دشمنان نظام برخوردارند.
مقام معظم رهبری بطور غیر مستقیم و مستقیم بارها آنها را معرفی کرده و اکثریت مردم آن نفوذیها را میشناسند اما برای حفظ امنیت حاضریم جان و مالمان را فدای اسلام و مسلمین کنیم تا هنگامی که زمینه نابودی نفوذ گران فراهم گردد. سکوت ایثارگران معنا دارد اما حداقل مسئولان حزب اللهی میتوانند همچون مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه از تریبونهای رسمی موضع خود را در قبال اسلام و مردم بخصوص وضعیت ایثارگران محترم روشن کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi