شناسه خبر : 43775
چهارشنبه 04 فروردين 1395 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جومونگ یا ننه غلام ؟!

م.ر.ک.جانباز- باسلام و تبریک سال نو به محضر خانواده محترم شهدا,و جانبازان و ایثارگران عزیز .

عالی جنابان ؛ مسؤلان محترم رسانه ای ؛ حضرات زحمتکش بنیاد .

شما بفرمایید جومونگ و سریالش را بعنوان نماد ملی . قهرمان ملی . جنگجو و مدافع مرزهای کشور . نام آورترین دلیر مرد ایران زمین ویا قسط الی هذا ...
در کجای دلمان بگذاریم . جو مونگ و سریال های کره ایی و ژاپنی و هندی,و ...
چه نقش مهم و فرهنگ سازی در کشور اسلامی و شهید داده ما دارد .
سریال پاستا ویا همان ماکارونی خودمان توجیهش در تلویزیون چیست ؟ کجای این فیلم ها زخمی از زخم های بسیار جامعه ایثار را و مردم شهید داده را مرهمی است .
آنقدر که جومونگ و ژنرال هموسو ودار  و دسته اش در کشور ما معروف و شناخته شده هستند ؛ هیچیک از نام آوران مدافع هشت سال دفاع مقدس اینچنین معروف نیستند .

بزرگان بنیاد ؛ولی نعمتان ؛ ای کسانیکه طلاییه دار ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری هستید ؛آیا مردم ما ننه غلام  خدا بیامرز را هیچ می شناختند ؟

آیا سرداران و فداییان ناب این کشور را خوب می شناسند ؟ آیا  اطلاعی دارند که جانبازان قطع نخاعی کجا گذاران زندگی میکنند تا به عیادت آنها بروند و از آنها تقدیر تشکر کنند ؟ آیا تاکنون توانسته اید بعنوان میان برنامه در سیمای جمهوری اسلامی روزی یک نفر از این راد مردان را برای سه دقیقه معرفی کنید تا مردم آسایش و امنیت خود را مدیون  این عزیزان باشند ؟یا بر کوس و سرنای فراموشی آنها کوفته و دمیده اید ؟

خداوند بهترین رشید مردان خود را چند صباحی برای جبران مافات شما و کسب خیر دنیا و آخرت شما در نزد شما هم جوار کرد ولیکن قدر نشناختید و این ملایک یک به یک در حال هجرت از دنیای فانی پر زرق برق شما به ملکوت مصفای حق تعالی هستند .... فرصت بدست آوردن بهشت را با خدمت صادقانه به آنها از دست ندهید که خسر الدنیا و الاخره شمایید . والسلام .

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
...

گیلان 14 هزار بی‌سواد دارد .
...

در عوض باجگیر و زور زیاد دارد .

امنیت و آزادی را هم به تاراج برده اند .

و رعب و وحشت به ارمغان آورده اند .
م.ر.ک عزیز وسایر دوستان عزیزم سال نو را به همه شما تبریک میگویم میخواهم از شما بپرسم واقعا دلیلش را نمیدانید برای این خاک جانفشانی ها شده وتاریخ ما شاهد فداکاری غیور مردان بیشماری بوده از شما تعجب میکنم کره وامریکا واروپا از نداشته هایشان فیلم میسازند وما داشته هایمان را نادیده میگیریم با کنگ به جان تخت جمشید وبیستون میافتیم مجسمه اریوبرزن را در روز روشن براداران یک نهاد پایین میاورند ثبت احوال به اسم گذاری سورنا در شناسنامه میخندند جلال ادین خوارزمشاهی را هیچ چیز ازش نمیدانیم سربداران وهزاران اسطوره قبلی را به نام اینکه در زمان پادشاهان بوده اند نادیده گرفتیم چرا راه دوری نمیروم چند صباحی دیگر همت وباکری .متوسلیان وصیاد شیرازی وخرازی ها هم از یاد میروند چرا تاریخمان را به بعد از انقلاب خلاصه کرده ایم جنگ اوران ایرانی در طول تاریخ حماسه ها افریدند دریغ از یک جمله ویک برنامه در صدا سیما وبودجه مثلا برای ساختن یک سریال در مورد اسطوره های خودمان ا؟صلا متولیان فرهنگی کاری در این زمینه کرده اند از حوزه سازمان تبلیغات وزارت ارشاد وغیره با بودجه های هنگفت چه کرده اندعزیز دل زنده های مجروح ودردمند رزمنده وجانباز خصوصا زیر 25 درصد ها به فراموشی سپرده شده اند از 1 ماه قبل از عید تبلیغ راهیان نور میکنند وچه بودجه ای صرفش میکنند ومردم میروند تا خاک وخاکریزی را ببینند که که دست وپا وچشم وریه وگوش ما ها در ان جامانده وانجا را کیمیا کرده کاش یک دهم این بودجه را صرف رزمنده وجانباز بکنند البته اگر فاش سانسور نکند ما از گذشتگان دلاور مان انطور که شایشته شان بود تقدیر نکردیم وای به حال ما ایندگان با ما چه خواهند کرد؟
شلام برادرم ج.ش.1. سال نو بر شما و.خانواده شما مبارک .

دوست عزیزم شما چطور فکر میکنی ؟آیا من نمیدانم ؟ دوست من . همرزم دیرنم . من هنوز عاشق ماشه کلاشت هستم که رو.به دشمن ایران ایران را فریاد میزد .
من هنوز چشمم به امید چکاندن ماشه ایی است که در مرصاد جهان را لرزاند .
همرزمم امروز شوی آهنگی از تتلو دیدم که او با قرطی بازیهایش از انرژی هسته ایمان دفاع میکرد . وای بر شلمچیان . که مفنگیان از ما دفاع میکنند .

ای وای بر بچه های گرمای سوزنده دهلاویه . ای وای شهدا عزیز . چه خوب شد شما این روزها راندیدید .

در شبکه های اجتماعی بچه های ده دوازده ساله ایی را دیدم که به جمعی از ما مدافعان می گفتند نسل ما با نسل شما خیلی فرق داره . ما هیچ وقت ......

دلم واقعا برای خودمان سوخت .....فکر کنم خدا هم دلش برای ما سوخت ....

نا خلفان ابن عاص عداوت با سپاهیان خمینی را ذکر به درگاه خدا میدانند . اینان همانانند که در آتی نزدیک قرآن بر نیزه کنند و با شمشیر ملجمان حق را در محراب فرق شگافند .

ما بوسه بر خاک سنگ زدیم .
ما افتخارمان این بود که پیشانی بند زهرای اطهر زدیم .
م.ر.ک عزیز از اینکه گفتم دلیلش را نمیدانید پوزش میخواهم نوشته ام کنایه بود به در گفتم تا دیوار بشنود حکایت امروز ما عمر وعاص های جدیدند که نهایت استفاده را از جهل عوام میبرند مغز کلامت همان قران سرنیزه کردنت بود درود برشما .نسل ما هم باید درد زخمهای کهنه مجروحیت وبی مهری ها را تحمل کند وهم درد مهلک جهالت را .ما تازنده ایم باید درد بکشیم ودم بر نیاوریم
عزیزان همرزم
نسل خمینی یک استثا در چندین قرن گذشته و اینده بود . شاید برخی از دوستان از رویشهای جدید بگویند که یقیننا صحیح است اما به این سوره بیشتر توجه نمائید و کلام امام (ره) در راستای تطبیق مردم ان دوران و امت رسول الله .
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِذَا جَاء نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا
چون يارى خدا و نصرت پيروزى فرا رسد و ببينى كه مردم دسته‏ دسته در دين خدا درآيند
پس به ستايش پروردگارت نيايشگر باش و از او آمرزش خواه كه وى همواره توبه‏ پذير است
بیشتر به این ایه بیندیشید در انروزها نه تنها جوانان بلکه سالخوردگان چنان بی محبا از دین خدا دفاع می نمودند که دنیا را به تحیر واداشتند . و دلیل انهم یاری خدا در خصوص پیروزی عنایت الهی بر بندگان پاکش بود که انفجار نور (هدایت ) را مردم مستعد این سرزمین بوجود اورد .
شک نکنید که یاران الله به رهبریت روح الله استثایی بودند که تکرار نمیشوند و همواره استثاها برای مردم عادی غیر واقعی و غیر طبیعی هستند چه ساده ترین شکل نبرد (اتش تهیه عراق ) را همچون افسانه ای غیر قابل باور گوش میدهند و پس از پایان خاطره رزمنده با حالتی بهت اور سئوال می کند جدا اینچنین بود . باید بانها گفت یقیننا استثنا ئات خصوصا در این وسعت و شعاع بزودی قابل تکرار نخواهند بود انهم در این حالت بد اجتماع که با پسوند اسلامی هر عمل لغوی را مجاز می شمارند .
سلام وعرض ادب خدمت همرزمان با صفایم برادر جانباز . م ر ک . برادر شیمیایی 1 . برادران . قنبر . یوسف . رضا زاهدی . قتبری وفا . جلال . خاکپور .مرتضایی . محمدرضا. و همه کاربران محترم سایت و مدیر محترم سایت جناب دکترساقی و تمامی کارمندان سایت عرض تبریک سال نو را دارم امشب بعد از گذشت10شب ناخداگاه مثل ادمهای معتاد که ترک اعتیاد کرده اند و یکباره به سراغ مواد میروند من هم یه سراغ لب تاپ رفتم و نمیدانم چه کسی به دستانم دستور باز کردن سایت فاش نیوز را داد که ناگاه سایت را سرچ کردم و کامنتها را یک بازخوانی /
برخود لازم دیدم عرض ادبی به دوستان کاربر و تبریک سال نو را خدمت همه یاران تقدیم کنم البته ادب هم همین را حکم میکند که زمان تبریک دوستان را یادی کرده باشم .
امیدوارم سال خوبی را در پیش رو داشته باشید /
حق نگهدارتان باد
جانباز م ر ک یه درد دل دارم باهات اگه فاش نیوز چاپش کنه ... خودمم روم نمیشه بنویسم اما لازمه ببینید . اون وقت تتلو را فراموش می کنی . آقا جان بیا ببین چه کسانی حماسه شما را فراموش کردند ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi