شناسه خبر : 45496
دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش اختصاصی فاش ازمسابقات بسکتبال با ویلچرجانبازان

خوزستان قهرمان بسکتبال با ویلچر جانبازان کشور شد

گزارشی اختصاصی و مصور تصویری از مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان که در شهر رامسر برگزار شد

فاش نیوز - مسابقات کشوری بسکتبال با ویلچر جانبازان که از چندروز گذشته در رامسر درحال برگزاری بود، امروز با معرفی برترین ها به کارخود پایان می دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما، در این دوره از مسابقات که باحضور 12 تیم از استانهای کشور برگزارشد، شور و نشاط خاصی بین جانبازان حاضر در مسابقات ایجاد کرده بود.

بنابراین گزارش، این مسابقات که در شهر رامسر استان مازندران از تاریخ 22اردیبهشت ماه برگزارشده بود، تیم های شرکت کننده در قالب چهار گروه سه تیمی در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر به رقابت پرداختند.

تیم های خراسان رضوی، تهران ب، اردبیل در گروه A قرارداشتند، تیم های اصفهان، تهران الف و آذربایجان شرقی در گروه B بودند، تیم های خوزستان، یزد و گیلان در گروه C  جای گرفته بودند و بالاخره در گروه آخر(D) تیم های فارس، قم و جهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

این دوره از مسابقات که با وقفه ای پنج ساله برگزار شد مورد استقبال جانبازان قرارگرفته بود به گونه ای که برخی از آنها در گفتگوهای کوتاهی که با خبرنگارما داشتند به این موضوع اذعان داشتند. ضمن اینکه بیشتر جانبازان حاضر با ابراز تاسف و گلایه از متولیان امربه دلیل تاخیر بوجود آمده، خواستار برگزاری مسابقات بصورت سالیانه و در رشته های مختلف ورزشی برای بالابردن روحیه و سلامت جسمی جانبازان بودند.

مسابقات به میزبانی رامسر و با حمایت و پشتیبانی تربیت بدنی بنیادشهید و امورایثارگران برگزار شد.

برگزاری این مسابقات با مشکلاتی  و گلایه هایی نیز همراه بود که به اختصار به گوشه هایی از آن اشاره میشود و در گزارشات تکمیلی، به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

از جمله مشکلات، عدم مرکزیت محل برگزاری، دور بودن برخی از استانها منجمله استانهای جنوبی کشور به رامسر، عدم مناسب سازی سالن مسابقه، بویژه سرویس های بهداشتی آن، که استفاده از آنها برای جانبازان که عموما" ویلچری بودند غیرممکن بود، عدم حضور تماشاگران ( بامدیریتی مناسب و باهماهنگی دستگاههای اداری و اجراییِ شهررامسر، می شد از تماشاچیان دانشجو، یا سرباز برای تشویق جانبازان استفاده کرد!)

و اما نتایج این دوره از مسابقات که دقایقی پیش به فاش ارسال شده بشرح ذیل است.

تیم جانبازان استان خوزستان به مقام اول دست یافت.

تیم جانبازان خراسان رضوی دوم شد.

تیم بسکتبال یا ویلچر جانبازان استان فارس به مقام سوم نائل گردید و تیم جانبازان بسکتبال با ویلچر اصفهان نیز چهارم شد.

شایان ذکر است، خبرنگار ما با همکاریِ انجمن جانبازان نخاعی به محل مسابقات اعزام شده بود.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام و درود بر جانبازان ورزشکار رشته بسکتبالسیت
عکسها را نگاه کردم خیلی عالی بود علی رغم همه مشکلات جسمی شما جانبازان با ویلچرها چه خوب بسکتبال بازی می کنید و هر بینده ای را به شوق و وجد می آورد .
درود بر همت تان
درود بر شرف تان
درود بر عزم تان
و هزاران درود دیگر که همت و تلاش تان را در میادین ورزشی به نمایش می گذارید. دست مریزاد به همه شما عزیزان
خداوند امسال خورستان را بیشتر دوست دارد . حس می کنم قرار است بزودی اباد و سرسبز و خرم شود مثل زمان قبل از جنگ
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi