شناسه خبر : 46061
سه شنبه 11 خرداد 1395 , 15:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنجمین نشست حامیان مدافعان حرم

پنجمین نشست حامیان مدافعان حرم حسینیه عشاق العباس(ع) برگزار شد.

فاش نیوز - پنجمین نشست حامیان مدافعان حرم حسینیه عشاق العباس(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، پنجمین نشست حامیان مدافعان حرم عصر روز دوشنبه در حسینیه عشاق العباس(ع) برگزارشد.

 برگزاری یادواره شهدای تیپ فاطمیون در شهرستان "دلیجان"  از اخبار این نشست بود.

سردار جانباز باغبانی با ارایه گزارشی از برپایی یادواره شهدای تیپ فاطمیون در منطقه دلیجان در هفته گذشته خبر داد و گفت: حدود 20000 شیعه افاغنه در این منطقه ساکن هستند که  افتخار پرورش 60000رزمنده مدافع حرم را در خود جای داده است و جوانترین شهید تیپ فاطمیون که در15سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمده از منطقه دلیجان بوده است.

وی همچنین با اشاره به پیگیری های مستمر حامیان مدافعان حرم از حل مشکل تابعیت  خانواده های مدافعین حرم و همچنین حل مشکل بیمه این خانواده  ها خبر داد.

جانباز باغبانی یادآورشد: به مناسبت نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، 2000 بسته ازقبیل خشکبار و موادغذایی و اقلام فرهنگی نظیر چفیه، سربند، قرآن جیبی و ادعیه برای ارسال به جبهه های سوریه و 20 دستگاه کولر و یخچال به خانواده های بی بضاعت فاطمیون ارسال خواهدشد.

مسوول گروه حامیان مدافعین حرم دربخش دیگری از گزارشات خود با اشاره به همکاری شهرداری منطقه 6 از پرداخت هزینه سه میلیارد تومانی برای ساخت مسکن مهر برای این خانواده ها خبر داد.

درپایان قابل ذکراست جلسه بعدی گروه حامیان مدافعین حرم پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهدشد.

گزارش و عکس از صنوبر محمدی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بنام خدا
همرزمان پاک نیت وپاک طنیت من که امروز شما را بعنوان مدافعین حرم می شناسیم صدا و سیما و تبلیغات دولتی و غیر دولتی تنها نمانگر ذره ای از در یای ایمانتان بخداست .شما ر امروز بزرگترین وظیفه الهی سپاه اسلام را در برابر تهاجم سپاه کفر با روکشی سیاه از نام اسلام رسول الله اسوه رحمت اخلاق و عظمت مردانگی پاگی و ..... نهایتا بندگانی که خداوند سعادت جهاد با کفار را بشما عنایت نموده.
بیایید تجربه پیشکسوتان خودرا که بقا امروز نظام اسلامی . ناموس و بعضا بزرگ پاسداران نهال تازه گاشته شده انقلاب اسلام در اوج قدرت کفر جهانی ان نهال را به درختی تنومند تبدیل نمودند بشنوید امروزه جهاد تمام مومنین در اقصی نقاط جهان از حزب الله در لبنان گرفته تا تمام مدعیان مبارزه با ظلم و کفر در جهان اعم از یمن بحرین و فلسطین و سوریه و عراق .... وامدار رزم بی امان و با دستانی به واقع خالی که تنها و بزرگ داشته انان ایمان به راه و هدفشان و توکل بر ذاتی لایتناهی بود را بشنوید . واین کلام را بتاسی از کلام الله فذکر فان ذکری تنفع المومنین بیاد داشته باشید
هر نیت جز قرب الهی را از خود دور نمایید یقین داشته باشید پس از این دفاع غیر از خداوند بزرگ هیچ یاوری نخواهید داشت . خانواده و فرزندان خود را بخدا سپرده و اگر در این مسیر دچار اسیبهای روحی و جسمانی شدید بدانید که باید در نهایت تنهایی و در گنج عزلت با یاد خدای خود ارام بگیرید . دردهای شما یاران همیشگی شما خواهند بود و پیروزیهایتان نصیب قائدینی که حاضر به حضور در دمشق نیز نیستند. و شما دیروز مایید و ما فردای شما
یقبننا کسانی که از قبل خون و جان و دست و دیگر اعضای بدن خود چونان عباس بن علی (ع) هبه شده شما بخداوند بزرکتان میباشد. امروز برایتان مدیحه سرایی می نمایند از شجاعتتان در تمام منابع تبلیغی خود میگویند روزی نیز با ما چنین میگردند زاهدان شب و شیران روز از القاب زیبای ان روزهای ما فراموش شدگلن است فردا حتی حاضر به دیدن روی پاک و ملکویتان نیستند . تنها ملجا و پناهکاهتان همان همنشنی با خدای احد و واحدتان خواهد بود امروز اسلام به شما نیازمند است ایران و تمامیت ارضی ان به شما نیازمند است . اما فردا در مقابل اینهمه رشادت فقط توهین . تحقیر . پرونده سازی و ..‌‌ انتظارتات را می کشد ‌ اما در اخرت یقیننا از سربلندان ان عالمید تا جایی که بسیاری از پیامبران تشریعی به مقامتان غبطه میخورند . جنگ با کفر تبعات دنیوی خود زا دارد یقیننا مومنین و ثابت قدمان شما از این اداب خود را دارد که یقیننا شما از ان تبعات مستثی نیستید . حال که اسرار عشق و مستی را با شما در میان گذاشتم دینی بر گردنم نیست. فراموش نکنید در عرض خداوند بزرگ هیچ فرد حتی رسول مکرم ایشان محمد مصطفی (ص) را قرار ندهید دفاع شما از اهن و چوب نیست بلکه از ارمانهای بزرگ منادیان توحید . و خاندان پاکشان خانم حضرت زینب کبری (س) است . دفاع از ارمانهای بزرگ منادیان توحید . فرزندان علی و فاطمه (بابی انتی و امی)
رزمتان بی امان دست خدا حامی دنیا و اخرت شما و در هنگام سعادت عظمای شهادت عند ربهم مبارکتان باد
همرزم دیروز شما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi