شناسه خبر : 46783
چهارشنبه 02 تير 1395 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری ترم تابستانی ایثارگران دانشگاه‌ های علوم پزشکی

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد: ترم تابستانی سال تحصیلی  95-1394 با ارائه دروس اختصاصی مقطع علوم پایه رشته­ های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، کورس­های دوره فیزیوپاتولوژی پزشکی و برخی از دروس تخصصی رشته ­های داروسازی و دندانپزشکی را برای کلیه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، ورودی سال 1393 و ما قبل آن برگزار می کند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید معرفی نامه رسمی عکس دار و ممهور به مهر ستاد شاهد و ایثارگر را از دانشگاه محل تحصیل دریافت کرده و از روز سه شنبه، اول تیر ماه 95 برای ثبت نام به صورت اینترنتی به سامانه ایجاد شده در سایت www.abzums.ac.ir  مراجعه کنند.
متقاضیان شرکت در دوره تابستانی باید برای آگاهی از تمام مدارک لازم برای پیش ثبت نام اینترنتی به سایت مذکور مراجعه و اقدام لازم را در زمان مقرر به عمل آورند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi