شناسه خبر : 47487
پنجشنبه 24 تير 1395 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار جانباز مدافع حرم با جانباز جبهه ها

 
 
قهرمان و الگوی من حاج رجب محمد زاده است
 
شهیدخبر(شهیدنیوز): جوانترین جانباز مدافع حرم، روز گذشته در دیدار با حاج رجب محمدزاده، جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس گفت: قهرمان و الگوی من شما هستید.
  

روز گذشته روح الله بختیاری، جوانترین جانباز مدافع حرم فاطمی با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) از حاج رجب محمدزاده، جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس(70درصد) عیادت کرد. 

 

روح الله بختیاری در این دیدار با بیان اینکه بابا رجب، الگو و قهرمان زندگی من هست اظهار کرد: من نسبت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان احساس شرمندگی و سرافکندگی دارم چرا که نتوانستم تا آخرین قطره خون در دفاع از حریم اهل بیت(ع) مبارزه کنم. 

 

این جانباز که از اعضای تیپ فاطمیون است با 17 سال سن در سال 92 بر اثر اصابت تیر مستقیم قناسه داعشی‌ها از ناحیه سینه در سوریه به مقام رفیع جانبازی نایل آمد. 

 

 

گفتنی است، حاج رجب محمدزاده جانباز 70 درصد مشهدی، نانوای بسیجی بود که در دوران دفاع مقدس و در سال 1366 در منطقه هور عراق، براثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی نایل شد. بابا رجب که تنها آرزوی خود را دیدار با رهبر انقلاب عنوان کرده بود، یازدهم فروردین 1394 در حرم مطهر رضوی به این مهم دست یافت و رهبر فرزانه انقلاب بر پیشانی این جانباز والامقام بوسه زدند. 

   

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi