شناسه خبر : 49381
شنبه 20 شهريور 1395 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چوب لای چرخ نظام می گذارند

جانباز- حضور جانبازان بزرگوار و عزیز باسلام:

رهبری جمهوری اسلامی ایران خودشان و خانواده محترمشان بسیار ساده و بدون تشریفات زندگی می کنند و همین امر باعث شده در قلوب آحاد ملت شریف ایران و در دین خواهان جهان نقش پررنگی راداشته باشند، دقیقا مثل حضرت امام (ره) ،ایشان مسلط به تمام وضعیت آحاد ملت شریف ایران می باشند ،و همیشه رهنمودهایی بسیار سازنده ، هوشمندانه وکارگشا ارائه می دهند ، اما دریغ از درک و فهم خودخواهان متکبر، فلذا ، باید توجه داشت که ایشان هدایت مبارزه با امپریالیسم را در سطح جهانی رهبری می کنند  ،البته بحمدا... به تمام امور واقف می باشند.

در قانون اساسی وظایف هر قوه اعم از مجلس محترم، قوه محترم قضایه و قوه محترم مجریه به تفضیل شرح بیان شده ، متاسفانه بعضی از مدیران در سطح کلان  و بعضی مدیران در سطح پایین تر  بدور از تدین مبانی اسلامی و در امور کلی محوله سلیقه ای عمل می کنند. البته مدیران دلسوز وانقلابی هم بحمدا... کم نیستند ، اما مافیای قدرت طلبی و انحطاط در همه کشورهای جهان وجود دارند.

 در زمان پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و خلافای راشدین هم از قبیل همین بی عدالتی ها و سلیقه ایی عملکردها وجود داشته ،که همیشه طبقه ضعیف جامعه بخاطر این نوع رویکرد بیشترین صدمه ها را خورده اند تمام پیامبران الهی هم بخاطر  یگانه پرستی و اطاعت بشر زمینی از اوامر الهی و راهنمایی نوع بشر از طرف پرودگار عالمیان  بعنوان رسول و پیام آور انتخاب شده اند ،متاسفانه  تمام بدبختی و انحطات نوع بشر بخاطر عده ای که در اصل قدرت طلب و زورگو می باشند بوجود آمده که همه چیز را برای خودشان خواهانند پس می شود به تعبیری گفت جبهه شر ،درمقابل اینان جبهه خیر که همان یگانه پرست ها می باشند و هستند.

در زمان بعد رحلت پیامبر رحمت یابه روایتی شهادت ایشان بدست زنی از قوم یهود ،با سیلقه ای عمل کردن امرای بزرگ وقدرتمند با آن زمان روبر می شویم.  اندیشمندان  آن زمان بواسطه جلوگیری از برادر کشی و مصلحت جهان اسلام در کنار ایستادند.

امروز بعد از هزارو چهارصد سال از جلوه پر برکت اسلام ،همین اوضاع رادر ممالک اسلامی شاهد می باشیم ،در کشور عزیزمان ایران بزرگ هم به طریقی همین امور که از دغدغه های بزرگ و اصلی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری می بوده و می باشد را شاهد هستیم  ، هر چقدر ایشان عطوفت و مهربانی بخرج می دهند متاسفانه بعضی از مدیران نا لایق و کم خرد بجای همدلی و رسیدگی به وضعیت اسفبار معیشیت مردم نیازمند  به اتهام زنی به همدیگر رو آورده و این عمل زشت و قبیح را نقد و انتقاد نام گذاشته و به امید به لبخند شیطان دل خودرا به شیطان خوش کرده  و رهبری هم بخاطر حفظ وحدت بل اجبار مجبور به ملایمتی پدرانه ودلسوزانه می باشند ، اما بعضی از کم خردان بی اطلاع پا در چکمه لجاجت خود کرده ونگاه حزبی و جناحی را برنگاه ملی و آرمانی انقلابی ترجیح داده و به لجاجت ادامه می دهند و اما ،بعضی از پروژه نفوذ که با شروع پیروزی باشکوه انقلاب شکل گرفت  بصورت نفوذ مستقیم  در مدار  ونقاط حساس نظام البته باشعار نه با عمل  خود را در کنار نظام قرار داده  وبصورت ماهرانه ای چوب لای چرخ نظام میگذارند.

حالا ببینید چه نگاه و اندیشه بزرگی باید بتواند در مقابل همه این مشکلات مثل کوهی استوار رهبریتی مدبرانه وهوشمندانه داشته باشد که بتواند از عهده این همه مهم برآید. البته دست غیبی پروردگار بالای سرایشان و ملت هوشمند و مقاوم ایران می باشد و ملت هوشمند ،که در رأس آن ها خانواده های بزرگ شهدا و ایثارگران ودیگر طیف های بزرگ این جامعه باعزت قرار دارند باید بتوانند با هوشیاری  به راه پر عظمت جمهوری اسلامی ادامه داده و کشور امام زمان را به دست باکفایت ومنجی بشریت رسانده ، انشا ا...  وظیفه خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران و تمامی احاد ملت ،مقاومت در برابر نا ملایمات تاحصول واقعی وسرانجام حقیقی وپایداری در راه رضای خداوند متعال میباشد.باتشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، با تشکر از جانباز گرامی و ارجمند متاسفانه گزارشهای دروغ به رییس جمهور و مقام معظم رهبری بارها آشکار شدند البته عده ای میگویند برجام و قراردادهای ننگین با غرب هیچگونه ضرری ندارند لیکن میدانیم قبول شرایط بی پایان شیاطین غربی ، کشور را دچار چالشهای خطرناک و رویارویی و طلبکاری شیاطین قرار خواهد داد که وضعیت اسفبار کشور را بدتر میکند.
دلسوزان نظام باید تصمیم جدی بگیرند تا بین قبول شرایط بی پایان و زیاده خواهی دشمنان و اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی که مرتبط با تمام جهان اسلام و مسلمانان میباشند پاسخگو باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi