شناسه خبر : 50414
سه شنبه 18 آبان 1395 , 14:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اظهارات معاون فرهنگی بنیاد شهید در غرفه فاش نیوز

در چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن موذنی، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در غرفه "فاش نیوز" به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

فاش نیوز - در چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن موذنی، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در غرفه "فاش نیوز" به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، وی درخصوص برنامه های حمایتی از سایت های ارزشی همچون "فاش نیوز" در اعتلای هرچه بیشتر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از وظایف بنیادشهید، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است و ما همچون سال های گذشته حمایتمان را از نشریات وسایت ها در حد توان خواهیم داشت و امروز که رسانه ها از مکتوب به دیجیتالی شدن گام برداشته اند، بالطبع از رسانه های دیجیتالی حمایت بیشتری خواهیم داشت.

معاونت بنیادشهید و امور ایثارگران در خصوص ورزش جانبازان نیز گفت:  همچنان که مقام معظم رهبری بر ورزش جانبازان تأکید دارند و آن را برای جانباران واجب دانستند بنیاد نیز از  این امر حمایت کرده و در 4 نقطه از شهرتهران 4 ورزشگاه اختصاصی  خاص جانبازان ارایه کرده است. اما با توجه به بودجه اندک و  تعداد کثیر جانبازان هنوز هم کمبودهایی در خصوص ورزش جانبازان  وجود دارد که امید است با اختصاص بودجه این نواقص مرتفع گردد.

 موذنی همچنین  توضیح داد: سالانه حدود  دویست هزارنفر از سوی بنیادشهید و امور ایثارگران به سفرهای سیاحتی و زیارتی  اعزام می شوند.

معاون فرهنگی بنیاد در پایان این گفت و گو در پاسخ به خبرنگار ما در مورد فعالیتهای بنیاد که در گذشته برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام می رساند و اینک کمرنگ شده اظهار داشت:  با تولیداتی که برنامه شاهد در صدا و سیما ایفا می کند،  امروز شاهد پحش برنامه هایی از جمله قاصدک شاهد تحولات بهتری در این عرصه خواهیم بود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi