شناسه خبر : 50535
چهارشنبه 26 آبان 1395 , 14:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باپیگیری انجمن جانبازان صورت گرفت:

معاینه فنی خودرو جانبازان نخاعی بدون نوبت

با مکاتبه و پیگیری انجمن جانبازان نخاعی با ستادمرکزی معاینه فنی خودرو، ازاین پس جانبازان نخاعی با ارائه کارت جانبازی میتوانند از خدمات مراکز معاینه فنی خودرو سطح شهرتهران استفاده کنند.

فاش نیوز - با مکاتبه و پیگیری انجمن جانبازان نخاعی با ستادمرکزی معاینه فنی خودرو، ازاین پس جانبازان نخاعی با ارائه کارت جانبازی میتوانند از خدمات مراکز معاینه فنی خودرو سطح شهرتهران استفاده کنند.

به گزارش خبرنگارمابه نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان، باتوجه به وضعیت خاص جسمی جانبازان نخاعی و اینکه نمی توانند بصورت طولانی در صفوف معاینه فنی خودرو بایستند، با انجام هماهنگی ها، مکاتبه و پیگیری انجمن جانبازان با ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری تهران، طی بخشنامه ای از سوی مدیربهره برداری آن ستاد که به تمام مرکز معاینه فنی خودرو در سطح شهرتهران ارسال شده، ابلاغ گردیده تا درصورت مراجعه جانبازان نخاعی، خدمات خودرویی آنهابصورت خارج از نوبت انجام گیرد.

برپایه این گزارش، جانبازان نخاعی می توانند با مراجعه به نزدیکترین مرکزمعاینه فنی و ارائه کارت جانبازی، نسبت به معاینه خودرو خود و نهایتا اخذ برگه معاینه فنی خودرو و برچسب مربوطه اقدام نمایند.

جانبازان نخاعی در صورت بروز مشکل در روند صدور برگه معاینه فنی خودرو خود با شماره 88543616 ( آقای ثقفی از ستادمرکزی معاینه فنی خودرو ) و یا 09211245752 ( برادر مسعودی از انجمن جانبازان نخاعی ) تماس تا پیگیری لازم صورت گیرد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
چرا همیشه هر چی امتیاز خوبه فقط مال تهران هست مگه چه فرقی بین جانبازان عزیزتهرانی با دیگر استان هاست ؟ لطفاً این امتیاز و دستور را به مراکز معاینه فنی در کل کشور تعمیم دهید

...

به این جانبازان عزیز خودروی نو و صفر کیلومتر بدهید .

و این ماشین های قدیمی و فرسوده را به ما رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵% بدهید .

خودروسازان هم خوشحال می شوند .

دولت و مجلس هم سود می برند .

شنبه هم هوا بارانی است .

...


...

این منفی دیگه برای چی بود ؟!

همه سود می برن .

شاید شما راننده نیستی .

اشکال نداره .

با ۲ تا از حقوقهات راننده استخدام کن .

...

چه خدماتی به جانبازان میدید!!!این همه تفکرخلاقانه تاحالاکجاخوابیده بود؟!بیایدمشکلات اساسی رو چاره ای بیاندیشیدو..........!!!!!
این اطلاعیه بصورت روشن و آشکارا یک عمل تفرقه آمیز و ایجاد شکافا بین جانبازان 70 درصد نخاعی و غیر نخاعی است که متاسفانه تعدادی از عزیزان نخاعی به این رفتارهی غلط و تبعیض آمیز دامن می زنند . نمیدانم عزیزان نخاعی چرا فقط شرایط خودشان را حاد می پندارند و شرایط دیگر جانبازان 70 درصد که نابینا یا دوقطع عضو و شیمیایی هستند را حاد و ویژه نمی پندارند و اکثر اوقات بدنبال این هستند خودشان را از دیگر جانبازان 70 درصد جدا بدانند. عزیزان نخاعی مطمئن باشند با این رفتارشان کار زیبایی را نمی کنند. .
سلام : جانباز عزیز ازکرج : چند تا جانباز داریم در تهران همیشه کارشان همینه متاسفانه اصلا عدالت و برادری رو رعایت نمی کنند و هر کار دلشون میخواد میکنند فکر میکنند فقط خودشان جانبازند و شهرستانی ها در سانحه ی تصادف و چاقوکشی جانباز شدند .
سلام و درود خدا بردوست عزیزجانبازم « یوسف ». اصلا مراد ازاین اطلاع رسانی القای اینکه جانبازان نخاعی با دیگرجانبازان فرق دارند نیست.دوستان مادرانجمن جانبازان نخاعی و گروهی که پیگیری مشکلات ما را دنبال میکنند سعی میکنند که زحمت وجور اموراتی که وظیفه ذاتی بنیاد است راخودشان راسا بعهده بگیرند و بقول معروف خودشان گلیم شان را از آب دربیاورند و به فکر خودشان باشند.
این بخودی خودبدنیست. امااینکه انجمن شما در توجه و رسیدگی و پیگیری مشکلات شما کوتاهی میکند این قصه دیگریست که در خود جانبازان عزیز۷۰٪ بصیر و راست قامتان جستجوکرد. ما انجمن خود را انتخاب کرده ایم که دنبال رفع مشکلات جانبازان نخاعی باشد. البته اگر بتوانند مشکلات مشترک بین ما و شمارا هم پیگیری کنند اهلامن العسل خواهدبود. ما بخیل نیستیم دوست عزیز. ولی خوب است از نمایندگان خودتان در انجمنتان بپرسید چرا اقدامی نمیکنند.؟! در ثانی، جانبازان نخاعی واقعا مشکلاتی دارند که شما همرزمان عزیز ندارید. مثل نشستن زیاد که منجربه زخم بستر و گرفتاری و هزینه بسیبار برای خودجانباز و خانواده اش میشود...مشکل عدم کنترل که شاید اتفاق بیفتد و خدای ناکرده شخصیت جانبازنخاعی خدشه داربشود و شرمنده و !!!... و موارد دیگری که خودتان بهترمیدانید. درهرحال شما هم جانبازهمین مملکتید و البته نورچشم ما نخاعی ها. آرزوی سلامتی برای همه شماازدرگاه خداوندبزرگ مسئلت داریم. ارادتمندشما
برادران خيلي ذوق نكنيد
...

برای اندازه گیری میزان آلودگی هوای تهران .

و علت مرگ ومیر نامعلوم تهران .

میدان آزادی ابتدای خیابان آزادی بایستید .

گوشی موبایل خود را از جیب بیرون بیاورید .

و نیم ساعت در معرض هوا قرار دهید . صحبت کنید بازی کنید .

و گوشی را پاک نکرده در جیب بگذارید .

بعد از ۲ ساعت :

محافظ پلاستیکی گوشی پر از سرب و فلزات دیگر است .

دیگر چیزی نمی گویم .

فقط این یکی .

چرا شهردار استعفا نمی دهد .

چرا شورای شهر پلمپ نمی شود .

چرا اینها حقوق می گیرند .

باید جریمه بدهند .

خانه ارزان هم می گیرند . این جایزه دیگر واویلاست .

اگه اینه :

حق و حقوق رزمندگان و جانبازان ۵% را هم بدهید .

که لب فرو بندند از فقر ؟!

اقلاً ماسک بخریم .

از دسته گلی به آب دادید .

...

...

می گویند .

محافظ شیشه ای صفحه نمایش .

آلودی هوا جذب می کند .

قاب پلاستیک جذب نمی کند .

توضیح دادم کمی باسواد شوید .

...
سلام واقعا چی بگم هیچی نگم بهتره خون خودموکثیف نکنم .خیلی مردین نه کی به کی مملکت که یکی پول می بره بعدا صداش درمیاد.شمامسولین برگذاری مسابقات هم چون می خواهید هزینه هاتون زیادنشه وفورمالیته ای یه مسابقه برگذارکنید .اینطوررفتارمیکنید.مافقط نشستیم برنامه چندتاجانبازرامی خوانیم .نه ماراداخل می دانند.نه خبری باشه من ازبیگانگان هرگزننالم که بامن هرچه کرد ان آشناکرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi