شناسه خبر : 77281
سه شنبه 04 شهريور 1399 , 13:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات ما رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵ درصد را باور کنید

مشکلات ما رزمندگان و جانبازان زیر۲۵% را باور کنید از داشتن یک سرپناه محروم هستیم و داخل یک اتاق ۲۵ متری بلوکی، با سقف چوبی و دیوارهای پوسیده و ترک خورده زندگی می‌کنیم. ملک کوچک قدیمی که متعلق به بچه‌های خاله‌ام می‌باشد که حتی مدتی برای نگهداری گوسفندان خود از آن استفاده می‌کردند...!

عبدالله جانبازجنگ تحمیلی - اینجانب عبدالله اسکندری درتاریخ 1365/4/18 به عنوان پاسدار وظیفه به منطقه‌ی جنوب و لشکر 41 ثارالله اعزام شدم و مدت 28 ماه یعنی تا تاریخ 1367/8/18 درگردان رزمی عملیاتی 419 على ابن ابیطالب، تیپ امام حسین(ع) به لطف خدا مشغول دفاع ازخاک مقدس میهن اسلامی‌مان بودم که در این بین در عملیات‌های کربلای چهار و پنج، تَکِ شلمچه و عملیات بیت‌المقدس 7 و همچنین چند ماه در خط مقدم پدافندی حضور داشته‌ام. 

در تاریخ 65/10/19 در عملیات کربلای پنج به علت اصابت گلوله از ناحیه‌ کتف راست و شکستگی استخوان ترقوه مجروح شدم و درتاریخ 65/10/12 درخط پدافندی شلمچه نیز با اصابت ترکش از ناحیه‌ی کتف چپ و باز درتاریخ 67/3/23 درعملیات بیت المقدس 7 ترکش خوردم و از ناحیه‌ی دو پا، دست راست و پهلو به‌شدت مجروح گردیدم. 

صرف‌نظر از مشکلات اعصاب و روان ناشی از موج انفجار، یا مشکلات ریوی حاد که تنفس را برایم مشکل ساخته به علت نداشتن مدارک بالینی سه مرحله مجروحیت، فقط دارای 20 درصد جانبازی هستم که با لطفی که مسئولین مربوطه به حانبازان زیر 25 درصد دارند، با داشتن سه فرزند که پسر بزرگم شانزده ساله می‌باشد و پسر کوچکم نیز یازده ساله و دختر یک و نیم ساله‌ام، حتی از داشتن یک سرپناه محروم هستیم و داخل یک اتاق 25 متری بلوکی، با سقف چوبی و دیوارهای پوسیده و ترک خورده زندگی می‌کنیم.

ملک کوچک قدیمی که متعلق به بچه‌های خاله‌ام می‌باشد که حتی مدتی برای نگهداری گوسفندان خود از آن استفاده می‌کردند!  اجاره‌ی ماهیانه و نداشتن هرگونه کار و شغلی، این رنج به خانواده‌ام بیش از هفت سال است که تحمیل گردیده است.

خصوصاً با شرایط  اقتصادی فعلی و دریافت کمک معیشت هفتصد - هشتصد هزار تومانی که با یارانه و غیره حدود یک میلیون تومان دریافتی ما می‌شود؛ کلی هم بدهکار می‌باشیم و با وضع اسفناک موجود با شرمندگی زیاد، خجالت زده‌ از روی همسر و فرزندانم، زندگی خود راسپری می‌کنیم.  متاسفانه هیچ‌گونه حمایتی هم نه از سوی سپاه پاسداران و نه از طرف بنیادشهید انجام نمی‌شود.

لذا خواهشمندم برای رضای خداوند این مشکلات بنده را دررسانه‌ی خود منتشر فرمایید تا شاید مسئولین مربوطه قدری متوجه عملکرد خود بشوند. اگر مسئولین اندکی به خدا و روز قیامت ایمان و اعتقادی دارند این مطالب و مشکلات ما را باور کنند و کاری برای ما رزمندگان دفاع مقدس انجام دهند. 

با تشکر؛ رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی از شهرستان کهنوج استان کرمان

اینستاگرام
اقای اوحدی در همه تفاهم نامه ها فقط بالای 25درصد را در نظر گرفته
ایا ظلم به جانبازان ضعیف نگه داشته شده پر درد، باز هم قرار است ادامه داشته باشد ؟
ایشان بدون قدرت است.برنامه عدم افزایش جانبازی و دادن حقوق جانبازان زیر بیست و پنج درصد سیاست دولت است.قرار نیست کسی مشکل ما را حل کند
این آقای اوحدی سیر چه خبر از بیچارگانی که دیروز ترکش جنگ و امروز ترکش زبون بی غیرتان را می خورند تا دهه دیگر اثر باقی نیست آقای اوحدی خودش میداند حوضش
من جانبازی بودم با15 درصد جانبازی که این درصد رادرزمانی به من دادند که بااراده خود به بنیاد نرفتم با برانکارد وتوسط برادران خودم که ماها درون خونه به صورت نیمه فلج افتاده بودم تعلق گرفته.ازآنجا که همه جانبازان واقعی چندششان میشود موقعی که صحبت ازمادیات واینو میدن اونو میدن میشود.بعدازمدتی وسالهاکه بنده خودراپلاس بنیادنکردم حالا برایم عدم احراز صادرکردند.ازسن 14سالگی باشناسنامه دیگران رفتم ومدت 46ماه حضور واقعی .یعنی بیشتر زمانهای عملیاتها ودرمناطقی که بیشترین بمبارانهای شیمیائی صورت میگرفت حضورداشتم.خداراشاهدمیگیرم سرسوزنی خودم راطلبکاراین نظام نمیدانم فقط امیدوارم خداوندیک روز ازمجاهدت های مرا که بیشتر به خاطررضای اوبوده ازمن بپذیرد برای من کافیست وراضیم میکند.ولی به مسولین عرض میکنم نکنید خیانت نکنید که این دنیا فانی ومرگ لحظه ای درکمین همه ماست.من میتوانم به جرعت قسم بخورم که جانبازان واقعی هیچوقت خودشان راطلبکاراین نظام ومردم ندانسته بلکه همیشه خودشان رابدهکارمیداند.ولی دردیزی بازاست حیای گربه کجارفته>؟؟؟؟!!!!!!!!!
قانون ماده 51 بین ایثارگران شاغل بالای 25 درصد اجرا میشود .... ولی ایثارگران شاغل زیر 25 درصد از این امتیاز محرومند ..... چرا این همه تبعیض ؟؟؟؟
سلام اینجانب که در عملیات عظیم والفجر هشت بعنوان خط شکن ودر منطقه شلمچه ماهها خط نگهدار بودم و تحت تاثیر مواد شیمیایی و مشکلات اعصاب زندگیم در معرض خطر است فقط ۱۰ درصد سهمیه جانبازی گرفتم که هیچ امتیازی را شامل نمی گردد. خواستم خدمت سرورم جناب اوحدی عزیز عرض کنم که ای کاش یه تجدید نظری نسبت به افرادی مثل بنده میشد تا آنچه حقشان است نصیبشان گردد . هر چند امتیاز اصلی را خداوند به رزمندگان و جانبازان حقیقی عطا مینماید
سلام نمیتوانم واردتلگرام جانبازان زیر۲۵/درصدشوم
سلام جناب اوحدی ریئس محترم بنیاد شهید لطف کنید فرق بین جانباز ۲۵درصدبالاوجانباز زیر۲۵درصد را کنار بگذارید کنار انها هم توایجنگ زحمت کشیدند از همکاری تون متشکریم
اینجانب از دیار خطه سینه ستبر کرمانشاه که خود منطقه جنگی میباشد از سالهای 1365 لغایت سالهای 1367 به مدت 28 ماه از بهترین سالیان عمرم از میهن اسلامیم از جبهه های مریوان تا شیخ صله و سرپل ذهاب و همچنین محورهای جنوب شامل خرمشهر و فاو دفاع نمودم و بیش از 7 مرتبه مجروح شدم که سه مرتبه شیمیایی و چهار بار مجروح شدم ودر عملیات مرصاد بیش از اندازه جان فشانی کردم که دو بار آن صورت سانحه پزشکی دارم و از سال 92 پرونده به علت نداشتن هزینه های زندگی پرونده تشکیل دادم و بیکار هستم و همسرم دیابت دارد که با کلی دوندگی 10 درصد جانبازی دادند و حالا به زور گذران زندگی میکنیم و پرونده برای معیشت تشکیل دادم که حقوق مستعمری بگیرم اما کو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi