شناسه خبر : 82281
دوشنبه 06 ارديبهشت 1400 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر گرانقدر شهیدان «قنبری» آسمانی شد

حاجیه‌ خانم «معصومه اکبری رضایی‌فرد»، مادر گرانقدر شهیدان «عبدالحسین و مجید قنبری» و خواهر شهید «محمدحسین اکبری رضایی‌فرد» از قزوین، دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
 
مادر گرانقدر شهیدان «قنبری» آسمانی شد
 حاجیه‌ خانم «معصومه اکبری رضایی‌فرد»، مادر گرانقدر شهیدان «عبدالحسین و مجید قنبری» و خواهر شهید «محمدحسین اکبری رضایی‌فرد» دار فانی را وداع گفت و به فرزندان و برادر شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این مادر شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.
«شهید عبدالحسین قنبری»، بیست و پنجم خرداد ۱۳۴۱ در شهر قزوین به دنیا آمد، سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. نهایتا هجدهم بهمن ۱۳۶۱ با سمت معاون اطلاعات عملیات در رقابیه بر اثر اصابت ترکش گلوله خمپاره به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
 «شهید مجید قنبری»، بیست و چهارم بهمن ۱۳۴۷ در شهر قزوین به دنیا آمد. این شهید والامقام از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و پانزدهم فروردین ۱۳۶۴ با سمت آرپی‌جی‌زن در طلائیه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او نیز در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
«شهید محمدحسین اکبری رضایی‌فرد» نیز یکم تیر ۱۳۴۲ در شهرستان قزوین به دنیا آمد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و فرماندهی گردان امام رضا(ع) را بر عهده داشت و سرانجام یازدهم اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید. مزار شهید اکبری رضایی‌فرد نیز در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi