شناسه خبر : 83422
پنجشنبه 27 خرداد 1400 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسالت بنیاد خدمت به ایثارگران است

عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عصر سه‌شنبه در سومین نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، تقویت میز خدمت به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت اصلی در بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: تقویت میز خدمت و پاسخگویی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرلوحه اقدامات بنیاد است و همه ما بر اجرای این رسالت تعهد داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: در برخی از موارد نیاز است که مشکل ایثارگر به‌ صورت حضوری مطرح شود، اما اکثر موارد و درخواست‌های ایثارگران عزیز به‌ صورت غیرحضوری انجام‌شدنی است و با توجه به نوع درخواست‌ها، راه‌های ارتباط غیرحضوری را تقویت کردیم، تا از این طریق پاسخگوی نیاز‌های ایثارگران باشیم.

وی با تأکید بر اینکه پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات شایسته به ایثارگران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: نباید کار امروز به فردا موکول شود و همه بخش‌ها و معاونت‌های ستادی باید با حضور فعال در میز خدمت، پاسخگوی جامعه شریف ایثارگری باشند. آنچه را که بتوانیم برای رفع مشکلات ایثارگران انجام می‌دهیم و به روسای شهرستان‌ها نیز تأکید شده است تا با رصد وضعیت درخواست جامعه شریف ایثارگری در صورت نیاز و با درجات موضوع، به‌فوریت اقدام لازم را انجام دهند.

مرتضوی با اشاره به اینکه عمده درخواست‌های ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال است، تصریح کرد: با اجرای صحیح قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود از یک سو و همچنین توانمندسازی این عزیزان در حوزه اشتغال و کارآفرینی، بخش قابل توجهی از مشکلات ایثارگران را مرتفع می‌کند و لازمه این امر توجه جدی و تعامل چندسویه همه خادمان خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی در پایان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد، بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تأکید کرد و افزود: انتخابات یک فرصت است و همه باید با استفاده صحیح از این فرصت، یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه در راستای ایرانی آباد و مقتدر انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران همچنین با حضور در میز خدمت با هفت نفر از ایثارگران و خانواده‌های شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi