شناسه خبر : 85828
شنبه 17 مهر 1400 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدافعان حرم در زندان‌های الهام علی‌ اف

سال ۹۸ و در سایه سکوت خبری، تعدادی از رزمندگان مدافع حرم آذربایجان معروف به تیپ حسینیون بدون تبیین جرم در آذربایجان زندانی شدند.

فاش نیوز - سال 98 و در سایه سکوت خبری، تعدادی از رزمندگان مدافع حرم آذربایجان معروف به تیپ حسینیون بدون تبیین جرم در آذربایجان زندانی شدند.

المیر زاهدوف از مدافعان حرم آذربایجانی بی بی زینب(س) که همکنون در زندان شکی محبوس شده است

بعد از این واقعه و در ادامه فشارهای دولت علی‌ اف به محبان اهل‌بیت، ماموران سرویس امنتی دولتی جمهوری آذربایجان فخری حسن اف، رییس شرکت کاروان زیارتی " سفر عشق" را که زائران امام رضا(ع) و امام حسین (ع)  را برای سفرهای زیارتی به ایران و عراق می برد، بازداشت کردند. این رفتارها بخش کوچکی از فشاری است که سال‌ها توسط دولت علی‌ اف به شیعیان مظلوم آذربایجان وارد می‌شود.

 

download

اینستاگرام
بارلاها خداوندا چقدر شیعیان واقعی درجهان مظلوم واقع شده اند خداوندا ظهور ولیعصر مهدي موعود (عج)رابرسان .آمین. وریشه ظالمان را نابود بگردان. ع لیف خاءن مزدور رژيم غاصب اسرائيل را نابود بگردان
علی اوف
صهیو نیست.
آذری های سراسرجهان، اولین عاشقان وفداییان اهل بیت اند.
این موضوع ثابت شده اس...
این رفتار کشور آذربایجان ، ناشی از نجابت و سکوت جمهوری اسلامی ایران است ، چرا که صد سال پیش ایران طی یک قرارداد صد ساله بنام گلستان و ترکمنچای با شوروی سابق این کشور را واگذار کرده و حال پس از گذشت صد سال ، باید این کشور به خاک کشور ایران ضمیمه شود ، ولی با حضور مستشاران نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه ، الهام قلی اف در خواب و رویا به سر برده ، فکر می کند عددی شده !
آقای الهام قلی اف ، بازی با دم شیر عواقب خوشایندی برای شما نداشته و در صورت خشم جمهوری اسلامی ایران ، شما به سرنوشت صدام ، قذافی و در بهترین حالت اشرف غنی دچار خواهید شد ، پس حد و حدود خود را بدانید و از درگیری با جمهوری اسلامی ایران جدا" بپرهیزید ...!
با پوزش از مخاطبان و خوانندگان محترم و فهیم سایت :
نام (الهام علی اف) سهوا" (الهام قلی اف) خطاب شده ، بدینوسیله اصلاح می گردد .
با پوزش مجدد ، کم سوادی بنده را ببخشید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi