شناسه خبر : 87364
چهارشنبه 24 آذر 1400 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرایی که با پادرمیانی انجمن جانبازان نخاعی و همدلی و همراهی فعالان خادم شهدا ختم بخیر شد

پیرو برخورد و کدورت به وجودآمده توسط یکی از خادمان زائران شهدا در بهشت زهرا(س) که باعث بی احترامی به جانباز گرانقدر، حاج بهمن تاج دولتی که...

فاش نیوز - با پادرمیانی انجمن جانبازان نخاعی و حضور گروهی از فعالان و دلسوزان فرهنگ ایثار و شهادت و مسئولان بهشت زهرا(س)از جانبازی که مورد بی احترامی قرار گرفته بود دلجویی و رفع کدورت گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، پیرو برخورد و کدورت به وجودآمده توسط یکی از خادمان زائران شهدا در بهشت زهرا(س) که باعث بی احترامی به جانباز گرانقدر، حاج بهمن تاج دولتی که سالیان متمادی درشب های جمعه با تهیه و توزیع مواد غذایی و تقبل هزینه ها به پذیرایی از زائران محترم شهیدان گلزار شهدای بهشت زهرا (س) می پردازد) شده بود، انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان در اقدامی خداپسندانه و در تبعیت از حضرت امام کاظم علیه السلام که فرمودند: «طوبی للمصلحین بین الناس، اولئک هم المقربون یوم القیامه» در جلسه ای مشحون از محبت و برادری به اصلاح ذات البین اقدام نمود.

در این نشست، جانبازنخاعی، حاج بهمن تاج‌دولتی نیز با توصیه به الگوپذیری از مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در ملاقات با جانبازان و خاندان شهیدان، خطاب به مسئولان مراکز فرهنگی مذهبی فعال در گلزار شهدا گفت: به آموزش خادمان و کارکنان گلزار شهداء که من همه این عزیزان را مانند فرزندان خود می دانم، اقدام نمایید.
در پایان نیز حاج حسین اسرافیلی، مدیرعامل انجمن از برادران مسئول مربوطه که در جلسه حضور داشتند درخواست کرد که بامساعی و مشارکت همگانی، سطح کیفی خدمات مراسم ارزشمند حوزه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را ارتقاء دهند؛ تا شاهد چنین مواردی نباشیم.


گفتنی است این نشست برادرانه و صمیمی در دفتر انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با حضور جانباز گرامی حاج بهمن تاجدولتی و مسئولین محترم، آقایان حاج‌رضایی معاون محترم فرهنگی بنیاد شهید استان تهران، مقدم نماینده محترم سازمان بهشت زهرا (س)، اکبری نماینده محترم بنیاد شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، کشوری مسئول محترم ایستگاه صلواتی لشکر ۲۷حضرت محمد رسول الله (ص)، حسین زاده مسئول محترم موسسه با این ستاره ها، جوادی از خادمین موسسه با این ستاره ها و تعدادی از اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن جانبازان نخاعی برگزار گردید که در خاتمه با عذرخواهی و دلجویی از این جانباز صبور و گرانقدر، پایان یافت.

 

 

اینستاگرام
ماستمالی کردند‌.
سلام حضرات راستی اگرباخودشما منصب داران چنين اتفاقی بیفتد باپادرمیانی وریش سفیدمسیله حل وفصل میشدهرچندکه شماها رانمیشه دیدولی اگرفردی به یکی از مقامات بی حرمتی کندتمامش میکنید، خیربه صلابه می‌کشید ولی ماجانبازان چون خودتوانایی نداریم وهرکس هم ازهرفردی جای دلش پرهست سرجانبازان خالی کرده بدون اینکه فردیاافرادخاطی درحدرفتاروگفتارناشایستشان موردمواخذه ونهایتا حکمی براشون صادر بشه اینطوری شماها میشین آدمه خوبه قصه های پرغصه های هر روز جانبازان وشماحضرات هم......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi