شناسه خبر : 89097
شنبه 21 اسفند 1400 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدافعان حرم فرهنگ مقاومت را به مجاهدان کشورهای منطقه آموختند

فرمانده سپاه حفاظت ولی امر و رئیس ستاد کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران در خصوص چگونگی انتقال تجارب ایران در زمینه خدمت‌رسانی به خانواده شهدای مدافع حرم به کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه، گفت: با تردد و رفت و آمدهای مسئولان کشور و برگزاری نشست در این کشورها می‌‌توانیم تجارب خود را انتقال دهیم.
 
انتقال تجارب خدمت به خانواده شهدای مدافع حرم با سفر مسئولان به کشورهای منطقه میسر می‌شود/ مدافعان حرم فرهنگ مقاومت را به مجاهدان کشورهای منطقه آموختند/شهدای عراق همین جوان‌هایی هستند که حاج قاسم تربیت کرد

سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه حفاظت ولی امر و رئیس ستاد کنگره سرداران و 4000 شهید منطقه 17 دارالشهدای تهران در حاشیه این کنگره در خصوص سفر اخیر دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کشور عراق و چگونگی انتقال تجارب ایران در زمینه خدمت‌رسانی به خانواده شهدای مدافع حرم به کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه، گفت: با همین ترددها و رفت و آمدها و برگزاری جلسات در این کشورها می‌‌توانیم تجارب خود را در خدمت به خانواده شهدای مدافع حرم و ایثارگران انتقال دهیم.
وی افزود: جوان‌های نازنین و مدافعان حرم با ایستادگی و استقامت مثال‌زدنی و در سایه‌سار هدایت‌های حکیمانه رهبر عزیزتر از جان ما و مجاهدت‌های مخلصانه و مؤمنانه شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ ایستادن و مقاومت را به مجاهدان کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه آموختند و حماسه‌ای عظیم را رقم زدند. امروز جامعه شهدای عراق همین شهدای حشدالشعبی و حوادث تروریستی آمریکایی‌هاست.
فرمانده سپاه حفاظت ولی امر خاطرنشان کرد: یکی از اهرم‌های مقاومت و ایستادگی در منطقه، تربیت همین نیروهای انقلابی و مجاهدین فی سبیل‌الله در تعدادی از کشورها بود. مجاهدت و ایستادگی در کشورهای لبنان، عراق و سوریه به سال‌های دفاع مقدس باز می‌گردد و الگو و اسوه این مجاهدان، رزمندگان غیور ما در سال‌های دوران دفاع مقدس بودند که باعث شدند در جهان اسلام این قدرت بی‌بدیل تشکیل شود و به همین دلیل دشمنان جرأت ورود به منطقه و مواجهه با ما را ندارند.
رئیس ستاد کنگره سرداران و 4000 شهید منطقه 17 دارالشهدای تهران با اشاره به برگزاری این کنگره گفت: از بین 22 منطقه تهران و 20 هزار شهید در تهران، 4 هزار شهید به منطقه 17 تهران تعلق دارد که این باعث افتخار مردم شهیدپرور این منطقه است که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و امسال بیست و دومین دوره این کنگره برگزار شد و ان‌شاءالله این مسیر ادامه دارد.
سردار جباری با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره گفت: هدف از برگزاری این کنگره انتقال اندیشه و فرهنگ ایستادن، عدالت‌خواهی و مقاومت در برابر استکبار است تا نسل امروز قدر این انقلاب و اسلام را بدانند، اینکه چه زحماتی برای این انقلاب اسلامی کشیده شده است و چه خون‌های پاکی در راه انقلاب ریخته شده است لذا باید این تجارب عالم‌گیر و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi