شناسه خبر : 91389
دوشنبه 20 تير 1401 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«حبیب مرزها» به چاپ سوم رسید

کتاب صوتی «حبیب مرزها» حاوی خاطرات فرمانده و رزمنده دوران دفاع مقدس «رهام‌بخش حبیبی» به چاپ سوم رسید.

 

 کتاب صوتی «حبیب مرزها» حاوی خاطرات رزمنده دوران دفاع مقدس «رهام‌بخش حبیبی» امروز نوزدهم تیرماه به چاپ سوم رسید.

این کتاب که حاوی خاطرات رهام‌بخش حبیبی فرمانده دوران دفاع مقدس و فرمانده کنونی نیروی انتظامی استان فارس است به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس با صدای محمدصادق آزادی و به قلم مهدی باتقوا چاپ و نشر یافته و  اکنون به چاپ سوم رسید.

سردار سرتیپ پاسدار «رهام‌بخش حبیبی» دوم آبان ماه سال ۱۳۴۳ در باشت کهگیلویه و بویراحمد متولد شد و پس از حضور در جنگ تحمیلی و نبرد با دشمن بعثی و دفاع از مرزهای جنوب و غرب، با پایان جنگ در عرصه دیگری یعنی دفاع از مرزهای شرقی کشور و خدمت به مردم خونگرم سیستان و بلوچستان به عنوان فزمانده مرزبانی مشغول خدمت شد.

وی پس از پایان ماموریت در سمت فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان به عنوان معاون هماهنگی فرماندهی مرزبانی کشور مشغول به خدمت شد و به واسطه سالها دفاع از مرزها لقب «حبیب مرزها» را گرفت و سپس فرمانده نیروی انتظامی استان فارس شد.

در بخشی از این کتاب صوتی آمده است:

همیشه دلم به دنبال بهانه‌ای بود تا خودم را غرق خاطرات گذشته‌ام کنم. خاطراتی از آن سال‌های پر اضطراب و پر التهاب. سالهایی که زندگی میان اشتیاق مرگ و شهادت گم می شد. سالهایی که بی هیچ چشمداشتی خودت را فراموش می‌کردی تا دیگران را به یاد داشته باشی. خودت را فدا می‌کردی تا دیگران زنده بمانند و آن چنان خود را فراموش می‌کردی که برای دیدن چهره‌ات نیازی به آینه نداشتی. دیگران آینه‌ات بودند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi