شناسه خبر : 94402
یکشنبه 01 آبان 1401 , 16:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انقلاب اسلامی نمادِ پیروزی حق بر باطل

 فاش نیوز - در روند تاریخِ مردم ایران همواره مورد خیانت پادشاهان بی‌کفایت و شاهد غارت منابع ملی خود توسط اجانب خارجی بودند اما در22  بهمن سال57 سرانجام اراده خداوند بر آن قرار گرفت تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و مردم ایران دارای نظامی شوند که از جنس همین مردم است.

 روزگاری پادشاهان ایران مهره و بازیچه امیال اجانب بودند. اما رهبران ایران اینک آزادگان عالم اند و مردم ایران حاکمیت خداوند را به لطف این انقلاب در ایران پیاده کرده اند؛ تا انقلاب اسلامی قبله گاه عدالت طلبان، آزادی‌خواهان و حقیقت جویان جهان گردد.

انقلابی که تجلی قدرتِ اراده ایمان بندگان مومن خداست و الگویی برای بشریتِ تشنه عدالت و آزادی؛ انقلابی که بر اساس سنت های الهی به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شده تا به عنوان یادگاری از حکومت مقتدر الهی در جهان باقی بماند.
به گواه تاریخ مردم مسلمان ایران دارای قدرتی هستند که هیچ دشمنی را یارای مقابله با آنها نیست؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران نمادی از قدرت و اراده خداوند برای بزرگی مسلمانان دوستدار خاندان اهل بیت پیامبر خاتم (علیه السلام) است.

تا جهانیان بدانند که انقلاب اسلامی هم الگوست و هم یادگاری برای بشریت تشنه عدالت و آزادی در تاریخ معاصر جهان و نماد اراده انسان ها بر سرنوشتشان است.  خداوند را شاکریم که رهبران ما را از هوشمندترین و مقرب‌ترین بندگان خود انتخاب و قرار داده است و اینچنین نعمت خود را به ما ارزانی داشته است و ما را قدرتمندترین انسان ها در روی زمین کرده است.
سخن آخر اینکه رمز خوشبختی انسان در این نیست که کارهایی را که دوست دارد انجام بدهد بلکه در این است که کارهایی را که انجام می دهد باید درست و دوست داشتنی باشد.

| داریوش احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi