شناسه خبر : 94625
شنبه 07 آبان 1401 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید حمزه‌لو: لحظه‌اى با جنایتکاران سازش نکنید

شهید غلامرضا حمزه‌لو حسین‌آبادى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «لحظه‌اى با جنایتکاران سازش نکنید، اتحاد خود را حفظ کنید.»

 

شهید حمزه‌لو: لحظه‌اى با جنایتکاران سازش نکنید

 «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید غلامرضا حمزه‌لو حسین‌آبادى

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خدا، جان و مال اهل ایمان را به بهشت خریدارى کرد. آن‌ها در راه خدا جهاد مى‌کنند که دشمنان دین را بکشند یا خود کشته شوند این وعده قطعى است بر خدا و عهدى است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده و از خدا باوفاتر به عهد کیست؟ اى اهل ایمان شما خود در این معامله (خریدارى بهشت ابد به جان و مال) بشارت دهید که این معاهده با خدا به حقیقت سعادت وپیروزى بزرگى است. توبه آیه ۱۱۰

با حمد و ثناى خداوند متعال و با درود بر پیامبران الهى به ویژه خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار و با درود و سلام بر امام عصر منجى عالم بشریت و نایب بر حقش امام امت خمینى کبیر و تمام شهدا و خانواده محترمشان.

خدا را سپاس می‌گویم که بر ما منت گذاشت و امام امت را براى هدایت و راهنمایى ما امت اسلامى قرار داد، چون ما در زمانى زندگى می‌کردیم که احکام اسلام و قرآن داشت از جامعه رخت برمی‌بست و به دست فراموشى سپرده می‌شد و یا به عبارت دیگر در زیر غبار اوهام و خرافات چهره حقیقى خود را از دست می‌داد. شما اى امت مسلمان قدر این امام عزیز را بدانید و به سخنان گهربارش از عمق جان گوش دهید و به آن عمل کنید و براى سلامتی‌اش همیشه دعا کنید. سعى کنید قدر این نعمت الهى را بدانید وگرنه روز قیامت جوابگو نخواهید بود؛ سعى کنید اسلامتان جدا از روحانیت اصیل و در خط اسلام و امام نباشد وگرنه گمراه می‌شوید این مضمون همان حدیث معروف رسول الله (ص) است که فرمود (الى تارک فیکم ثقلین کتاب‌الله و عترتى.)

و مسئله‌اى که باعث پیروزى اسلام بر کفر شد و می‌شود، همانا ایمان و وحدت و استقامت شماست سعى کنید این‌ها را به هیچ وجه از دست ندهید، چون اگر این‌ها را از دست بدهید دشمن به آرزوى شومش می‌رسد و مسئله مهمتر این است که سعى کنید ایمانتان از روى شناخت و معرفت باشد که تبلیغات دشمن شما را منحرف نکند، این مسئله را همیشه در نظر داشته باشید که ما از خودمان چیزى نداریم آنچه که هست متعلق به خداست و براى چند روزى نزد ما امانت‌اند سعى کنید در امانت خداوند خیانت نکنید.

به زرق و برق دنیا زیاد دلبستگى پیدا نکنید سعى کنید از این دنیا و وسیله‌هایش براى آخرت و مکان همیشگى توشه بردارید، چون که می‌دانید این دنیا محل امتحان است و خیلى زود مى‌گذرد و سعى کنید لحظه‌اى با جنایتکاران سازش نکنید حتى اگر به قیمت جانتان تمام شود، چون مرگ سرخ بهتر از زندگى با ستمکاران است و زندگى واقعى موقعى است که ما حکومتمان اسلامى باشد و در زیر پرچم اسلام و قرآن زندگى کنیم.

وصیت آخرم این است که نقطه ضعف دست منافقین و کفار بی‌خردان ندهید، چون آن‌ها اشتباه شما را به حساب مکتب اسلام می‌گذارند، سعى کنید در مراسم نماز جمعه و مراسم دعا‌ها شرکت کنید، چون دعا سلاح مومن است و از صفات رذیله بپرهیزید و سعى کنید تمام صفات یک مومن و مسلمان واقعى را در خود پیاده کنید.

چند کلمه‌اى با خانواده‌ام؛ خدمت پدر و مادر عزیزم دعا و سلام می‌رسانم و امیدوارم حالشان خوب باشد، سعى کنید نقطه ضعف دست دشمن ندهید، اگر جنازه‌ام به دستتان نرسید زیاد ناراحت نباشید، چون در عملیات امکان دارد جنازه پودر شود یا در دست نیروهاى خودى جهت انتقال نیفتد و گم شود لذا شما سعى کنید هر چه برادران سپاه می‌گویند قبول کنید و به حرف دیگران گوش نکنید.»

 

 

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi